Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Luulen, että Emma ja Tuomas eroavat jo ennen kauden loppua.
Nooh, itse saisin varmaan itkupotkuraivarin jos olisin määritellyt että tykkään vaaleista ja sinisilmäisistä ja sieltä rappusia tulisikin tumma nappisilmä. Noin esimerkiksi. Ei välttämättä lohduttaisi se että hän on kyllä hyväluonteinen. Ja olen siis noita viitisentoista vuotta vanhempi ja "viisaampi".
Vierailija kirjoitti:
Harmi, jos ei Emma käy Tuomakselle. Olin sitä mieltä, että Emma on ihan söpö ja onhan heillä kuitenkin melko paljon yhteistä, ihan jo alkaen asuinpaikasta, josta ilmeisesti molemmat tykkäävät – moni hesalainen ei välttämättä muuta helpolla Joensuuhun.
Aika erikoista, että pariksi on valittu kaksi joensuulaista. Voisivat hyvin tuntea toisensa jotakin kautta. Emma on vielä tarjoilija, niin olisihan Tuomas voinut törmätä häneen ravintolassakin? Joensuu on niin pieni paikka, niin ovatkohan ohjelman tekijät selvittäneet etukäteen, että eivät tunne toisiaan ja jos niin miten?
Vierailija kirjoitti:
Nooh, itse saisin varmaan itkupotkuraivarin jos olisin määritellyt että tykkään vaaleista ja sinisilmäisistä ja sieltä rappusia tulisikin tumma nappisilmä. Noin esimerkiksi. Ei välttämättä lohduttaisi se että hän on kyllä hyväluonteinen. Ja olen siis noita viitisentoista vuotta vanhempi ja "viisaampi".
Lisään vielä että tässähän etsitään nyt sitä täydellistä, jota ei ole aiemmista omista tuttavuuksista löytynyt. Eli odotukset voivat olla suuret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on ihan tavis, täällä on liioiteltu hänen ulkonäköään. Ehkä hän sitten erottuu tuissa porukassa, minussa partamiehen kanssa about samaa tasoa.
Nämä on jänniä juttuja, itsekään en yksinkertaisesti tunnista juuri mitään mitä tuon parin ulkonäködynamiikasta on täällä kirjoitettu.
No, se on huono alkuasetelma, jos mies on paremman näköinen kuin nainen, ikävä kyllä. Tosin ei tuo epätasapaino suuri ole, ja sitä ei ehkä olisi ollenkaan, jos naisella olisi enemmän tyylisilmää.
Ne joidne mielestä Tuomas on loistava saalis jonka on vaikea uskoa olevan vapaalla jalalla, sivuuttavat sen tosiasian että suurin osa naisista haluaa vähintään oman tasoisensa tai koulutetumman miehen. Tuo karsii jo aika lailla.
Miksi Tuomas ei ole saanut/pitänyt/ottanut ketään, jos on huippusaalis?
Ehkä hän on huippusaalis tavisnaisten mielestä. Hän voi hakea jotain kaunotarta esim, eikä niitä helposti saa suhteeseen.
Tuomaksella on sellaiset vähän geneerisen nörtin harrastukset, ei "katu-uskottavat" äyriäisten pito, kiipeily ja kavereiden kanssa hengailu. Ei niillä tai tuolla ammatilla saa kauniita naisia suhteeseen, kun mistään statuksesta ei ole tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on ihan tavis, täällä on liioiteltu hänen ulkonäköään. Ehkä hän sitten erottuu tuissa porukassa, minussa partamiehen kanssa about samaa tasoa.
Nämä on jänniä juttuja, itsekään en yksinkertaisesti tunnista juuri mitään mitä tuon parin ulkonäködynamiikasta on täällä kirjoitettu.
No, se on huono alkuasetelma, jos mies on paremman näköinen kuin nainen, ikävä kyllä. Tosin ei tuo epätasapaino suuri ole, ja sitä ei ehkä olisi ollenkaan, jos naisella olisi enemmän tyylisilmää.
Ne joidne mielestä Tuomas on loistava saalis jonka on vaikea uskoa olevan vapaalla jalalla, sivuuttavat sen tosiasian että suurin osa naisista haluaa vähintään oman tasoisensa tai koulutetumman miehen. Tuo karsii jo aika lailla.
Niinpä. Lähihoitajan ammatti ei todellakaan helpota miehen pariutumista. Arvokasta työtä toki, mutta käsittääkseni ne palkat ovat täysi vitsi. Moni nainen kuitenkin toivoo miehen tienaavan enemmän kuin lähihoitajat tapaavat tienata.
Otin riskin ja sanoin lähihoitajana työskentelyn olevan usein ei-niin-houkutteleva asia naisten silmissä. No, miinustahan tuosta kommentista on näköjään ropissut isolla kädellä, nyt näkyy olevan 20 miinusta. En ole yllättynyt, mutta ehkä vähän huvittunut.
Minun mielestäni voidaan ihan hyvin valehdella, että eihän miehen tuloilla mitään väliä tietenkään ole, mutta en hetkeäkään epäile etteikö niillä tuolla oikean maailman puolella olisi merkitystä. Jollain tapaa vain olisi rehellisempää myöntää että hei, en mielelläni ottaisi huonosti ansaitsevaa kumppania, koska sillä on hyvin suoria vaikutuksia esim. asumiseen, muuhun elämiseen ja vapaa-ajan mahdollisuuksiin. Mutta joo, eihän miehen tulotasolla mitään merkitystä ole enää vuonna 2020...
Sinä kirjoitit, että lähihoitajan palkat on vitsi. Siitä alapeukkua, eikä mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Mira on vähintään samaa tasoa kuin Matti. Luonteeltaan tasokkaampi, enemmän vivahteita. Olisin yhdistänyt Jannen ja Miran.
Aika rohkeaa tehdä luonteen tasoa alyysejä, kun ollaan nähty ruhtinaalliset muutama minuutti kutakin henkilöä ja nekin ohjaajan mielensä mukaan valikoimia paloja, jotka sopivat käsikirjoituksen kaareen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kati vaikuttaa niin tutun oloiselta mutten millään keksi missä hänet olisin tavannut!
muistuttaa livenä Ladies of London sarjan Juliet Angus'ta
-eleet, ilmeet, hymy
Tässä osallistujien esittelytekstistä kootut työnkuvat, kun niitä joku kyseli:
Emma: tarjoilija
Tuomas: ensihoitaja/lähihoitaja
Kati: avainasiakaspäällikkö
Janne: teknologiateollisuuden tuotehallinta
Juudit: opinto-ohjaaja
Tommi: digimarkkinoinnin tiimiesimies
Mira: toimistoassistentti
Matti: logistiikka-ala
Vierailija kirjoitti:
Ei-tietämisen laaksossa samoillaan :D
Niinkuin ihmissuhteissa aina ;D
Vierailija kirjoitti:
Joo, vaikka parien muodostaminen on toki vaikeaa niin silti en ymmärrä miksi asiantuntijat kuvitteli että Emma ja Tuomas sopisi yhteen??!! Pelkkä asuinpaikka ja liikuntaharrastus ei pitkälle kanna jos ei oo muuta yhteistä. Käsittämätöntä!
Näillä budjeteilla osallistujien pitää asua lähekkäin, että käynnit molempien kotona saadaan tehtyä saman kuvauspäivän puitteissa.
Luulin, että Tuomaksella on lemmikkeinä vain hämähäkki ja skorpioni, mutta niiden lisäksi löytyy rapuja (monikossa) ja taistelukala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Lähihoitajan ammatti ei todellakaan helpota miehen pariutumista. Arvokasta työtä toki, mutta käsittääkseni ne palkat ovat täysi vitsi. Moni nainen kuitenkin toivoo miehen tienaavan enemmän kuin lähihoitajat tapaavat tienata.
Otin riskin ja sanoin lähihoitajana työskentelyn olevan usein ei-niin-houkutteleva asia naisten silmissä. No, miinustahan tuosta kommentista on näköjään ropissut isolla kädellä, nyt näkyy olevan 20 miinusta. En ole yllättynyt, mutta ehkä vähän huvittunut.
Minun mielestäni voidaan ihan hyvin valehdella, että eihän miehen tuloilla mitään väliä tietenkään ole, mutta en hetkeäkään epäile etteikö niillä tuolla oikean maailman puolella olisi merkitystä. Jollain tapaa vain olisi rehellisempää myöntää että hei, en mielelläni ottaisi huonosti ansaitsevaa kumppania, koska sillä on hyvin suoria vaikutuksia esim. asumiseen, muuhun elämiseen ja vapaa-ajan mahdollisuuksiin. Mutta joo, eihän miehen tulotasolla mitään merkitystä ole enää vuonna 2020...
Sinä kirjoitit, että lähihoitajan palkat on vitsi. Siitä alapeukkua, eikä mistään muusta.
Tunnustan etten ole alalla, mutta olen käsittänyt että tienaavat jotain 2000 eur/kk. Siksi sanoin niitä vitsiksi, koska se olisi aika vähän raskaasta työstä. JA HE ANSAITSISIVAT ENEMMÄN. Jos tienaavat enemmän kuin 2000 eur, sitten ne eivät enää ole vitsi.
Tuolla aiemmin joku avasikin hyvin että lähihoitajat saavat sitten lisillä tehtyä enemmän tiliä. Kiitos siitä viestistä, se sivisti minua.
Odotan innolla josko kerrankin AV:n asiantuntijat olisivat oikeassa ja täällä yksimielisesti lynkattu tai hypetetty pari menisikin tämän yksimielisen kuoron mielipiteen mukaisesti. Aiemmin kuitenkin huteja on nähty. Johanna ja Markus lynkattiin ihan täysin kunnes muuttuikin AV:n suosikkipariksi. Sitten taas Rosa ja Eetu oli aivan unelmapari ja kaikki täällä oli varmoja, että ne pysyy yhdessä. Homma hajosi jo häämatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, kenet valitsisit vain ulkonäön perusteella?
Janne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, jos ei Emma käy Tuomakselle. Olin sitä mieltä, että Emma on ihan söpö ja onhan heillä kuitenkin melko paljon yhteistä, ihan jo alkaen asuinpaikasta, josta ilmeisesti molemmat tykkäävät – moni hesalainen ei välttämättä muuta helpolla Joensuuhun.
Aika erikoista, että pariksi on valittu kaksi joensuulaista. Voisivat hyvin tuntea toisensa jotakin kautta. Emma on vielä tarjoilija, niin olisihan Tuomas voinut törmätä häneen ravintolassakin? Joensuu on niin pieni paikka, niin ovatkohan ohjelman tekijät selvittäneet etukäteen, että eivät tunne toisiaan ja jos niin miten?
Näyttämällä valokuvat.
Tuomas vaikuttaa kilttimieheksi tekeytyneeltä jännämieheltä.
Tuomas on yrittänyt iskeä minua baarissa Joensuussa. Olen siis tumma, hoikka ja pitkähiuksinen ja ruskeasilmäinen. Taitaa Tuomaksen naistyyppi olla vähän toinen kuin Emma...
Jokos ootte löytäneet somesta sen Tuomaksen mukavan bestmanin, Johanneksen? 🔍
Miksei kelvannut?