Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
7401/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee Tommista sellainen vaikutelma, että odotti ohjelmassa saavansa vaimokseen naispuolisen version itsestään. Jatkuvasti, negatiiviseen sävyyn, nostaa esille asioita, joissa he ovat erilaisia (esim. tavaranpaljous Juuditin kämpillä, alkoholittoman! kuohuvan juominen "keskellä viikkoa", eroavaisuudet läheisyydenkaipuussa).

Vierailija
7402/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään miten aina löytyy ihmisiä haksahtamaan huijausviesteihin. Riittää että tarpeeksi uskottavasti joku sähköpostiin kirjoittaa kertoo että nyt ois miljoonaluokan perintö tulossa Nigeriasta. Aina löytyy joku joka uskoo. Toivottavasti seuraavaksi ei tuota yritä. Voin paljastaa sulle salaisuuden, ei oo totta., ja menetät rahasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7403/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommin ongelma mielestäni on se, että hän tietää, miten asiat ovat. Ja koska hän on niin varma kaikesta, hänen on vaikea avautua uusille jutuille, tavoille ja ajatuksille. Tämä on joidenkin älykköihmisten ongelma, johon törmää välillä. Kun ihminen on niin varmasti jo perustellut asiat itselleen, hän unohtaa kyseenalaistaa oman ajattelunsa ja olla aidosti avoin toisia kohtaan eli hänestä tulee joustamaton. Tavallaan Tommi on avoin, mutta jollain lailla vain aina niin varma kaikesta. Kykeneekö hän edes hyväksymään erilaisia toimintatapoja  ja ajatuksia kumppanilta ja olla joustava parisuhteessa? 

Vierailija
7404/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko teitä muita että oma mies olisi bi-seksuaali?

No kyllä mua ainakin haittaisi.

Miksi haittaisi? Voi se heteromieskin pettää.

Olen eri, mutta kyllä muakin haittaisi.

En voisi kiinnostua tai kiihottua miehestä, jonka tietäisin olevan myös miehiin päin tai puhumattakaan, jos hän olisi joskus ollut miehen kanssa. Mun silmissä tällaisen miehen miehisyys kärsisi niin paljon, ettei olisi toivoakaan suhteesta. Usein bimiehet ovat myös jollain tavalla enemmän tai vähemmän feminiinisempiä kuin perusheterot, mikä jo sekin vähentää seksuaalista vetovoimaa ja kiinnostusta miestä kohtaan.

Osa homoista on niin maskuliinisia, että et edes huomaisi asiaa.

En ole kiinnostunut homoista, joten aivan sama.

-tuo, jota lainasit

Minun kaverini on hyvin maskuliininen homo, ja voi miten monia sydänsuruja on naisissa aiheuttanut, kun nämä ovat ihastuneet ja sitten onkin totuus selvinnyt /: Ei nämäkään naiset ole olleet homoista kiinnostuneita, vaan luulleet että tämä kaverini on hetero.

7405/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiinkö ohjelman alussa osallistujien parisuhde historiaa tarkemmin läpi? Muistelisin että ekassa kaudessa oli jotenkin jämäkämpi ote tällaisiin asioihin. Ja mielestäni parisuhdehistoria on hyvin olennainen osa tulevia parisuhteita silmällä pitäen. Tai pikemminkin pitkien / vakavien suhteiden puutos!

Muistan yhden tutkimuksen, jossa todettiin että mikäli ihminen ei ole 28-vuotiaaksi mennessä seurustellut vakavasti vähintään 3 kk niin hän ei tule koskaan löytämään vakavaa parisuhdetta itselleen. Tämä pitää mielestäni edelleen hyvinkin paikkansa. Lisäisin tähän vielä että pitäisi olla asunut vähintään kerran avoliitossa alle 30-kymppisenä. Muuten alkaa olla jo aika menetetty tapaus. Mitä vanhemmaksi ihminen tulee niin sen pinttyneemmät tavat / arkiset asiat on, ja muutos on aina vain vaikeampaa.

Monikohan näistä osallistujista menee tähän kategoriaan? Ainakin Matti mutta ketä muita?

Vierailija
7406/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

k

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen Juuditista ja Tommista, että ehkä Juuditille kuitenkin kävisi enemmän sellainen viime kauden Ollin tyyppinen mies? Joku humanisti, joka olisi avarakatseisempi. Ja Tommille joku joogaava vegaani, joka on myös ehdoton valinnoissaan? Nyt Juudit joutuu myötäilemään liikaa Tommia. Mielenkiintoista muuten uusimmassa jaksossa Juuditilla oli kirjakasa jossa oli Pauliina Rauhalan Taivaslaulu.

Juudit on ehkä haastatteluissa antanut itsestään radikaalimman kuvan kuin mitä onkaan. On ehkä radikaali suhteessa taustaansa, mutta muuten aika tavallinen perinteinen suomalainen nainen. Esim. ekassa jaksossa Juudit sanoi, että on feministi ja että "toivon, että mun tuleva puoliso on tasa-arvon ihminen ja myös valmis tarkastelemaan maailmaa ja itseään aina uuden tiedon valossa" (kopioin iltapulusta).

Mä sain sellainen kuva, että joku tosi radikaali äärifeministi, kun ei halua lapsiakaan. Mutta ei sitten ollutkaan. Mutta Tommi taas on enemmän äärimmäisyyksien ihminen.

Missä maailmassa tuo tarkoittaa radikaalia äärifeminismiä?!?

Vierailija
7407/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko teitä muita että oma mies olisi bi-seksuaali?

No kyllä mua ainakin haittaisi.

Miksi haittaisi? Voi se heteromieskin pettää.

Olen eri, mutta kyllä muakin haittaisi.

En voisi kiinnostua tai kiihottua miehestä, jonka tietäisin olevan myös miehiin päin tai puhumattakaan, jos hän olisi joskus ollut miehen kanssa. Mun silmissä tällaisen miehen miehisyys kärsisi niin paljon, ettei olisi toivoakaan suhteesta. Usein bimiehet ovat myös jollain tavalla enemmän tai vähemmän feminiinisempiä kuin perusheterot, mikä jo sekin vähentää seksuaalista vetovoimaa ja kiinnostusta miestä kohtaan.

Osa homoista on niin maskuliinisia, että et edes huomaisi asiaa.

En ole kiinnostunut homoista, joten aivan sama.

-tuo, jota lainasit

Minun kaverini on hyvin maskuliininen homo, ja voi miten monia sydänsuruja on naisissa aiheuttanut, kun nämä ovat ihastuneet ja sitten onkin totuus selvinnyt /: Ei nämäkään naiset ole olleet homoista kiinnostuneita, vaan luulleet että tämä kaverini on hetero.

Vai että ihan sydänsuruja... Joo-o.

Mutta silti ihan sama, en ole kiinnostunut homoista eikä homot ole kiinnostuneita minusta. Miksi yrität näin kovasti markkinoida tätä homo"kaveriasi" heteronaiselle?

Vierailija
7408/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kommentteja täällä teillä!

Kannattaa lisäksi kuunnella podcast ohjelman tekemisestä. Siinä edellisen kauden ihanat Ville ja Anniina juttelevat ohjelman tekemisestä. Löytyy Internetistä osoitteesta mankeli nimellä.

Jakakaa myös kavereille!

Vierailija
7409/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Matista sama fiilis kuin jostain elektroniikkaliikkeen myyjästä. Yrität päästä selvyyteen onko joku tuote oikeasti tarpeitasi vastaava ja vastaukset ovat ympäripyöreitä ja et saa lopulta mitään kaiken kattavaa vastausta. Jotenkin se mitä Matin suusta tulee ei ole yhtään yksiin sen kanssa mitä elekieli puhuu. Viimeisimmässä jaksossa missä istuivat sohvalla Kanalan kanssa juttelemassa, sain rehellisimmät

vibat Tuomaksesta ja Jannesta. He vaikuttivat aidosti olevan sitä mitä suustaankin päästivät. Tommista ja Matista tuli molemmista sellainen olo, etteivät olleet ihan läsnä ja eivät ole sanoneet ihan kaikkea ääneen mitä oikeasti ajattelevat. Matti tuntuu puhuvan asioita mitä olettaa katsojan haluavan kuulla, ei mitä hän oikeasti ajattelee.

Vierailija
7410/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesusonherra kirjoitti:

Käytiinkö ohjelman alussa osallistujien parisuhde historiaa tarkemmin läpi? Muistelisin että ekassa kaudessa oli jotenkin jämäkämpi ote tällaisiin asioihin. Ja mielestäni parisuhdehistoria on hyvin olennainen osa tulevia parisuhteita silmällä pitäen. Tai pikemminkin pitkien / vakavien suhteiden puutos!

Muistan yhden tutkimuksen, jossa todettiin että mikäli ihminen ei ole 28-vuotiaaksi mennessä seurustellut vakavasti vähintään 3 kk niin hän ei tule koskaan löytämään vakavaa parisuhdetta itselleen. Tämä pitää mielestäni edelleen hyvinkin paikkansa. Lisäisin tähän vielä että pitäisi olla asunut vähintään kerran avoliitossa alle 30-kymppisenä. Muuten alkaa olla jo aika menetetty tapaus. Mitä vanhemmaksi ihminen tulee niin sen pinttyneemmät tavat / arkiset asiat on, ja muutos on aina vain vaikeampaa.

Monikohan näistä osallistujista menee tähän kategoriaan? Ainakin Matti mutta ketä muita?

Helppo uskoa että jos on kolmekymppinen eikä koskaan seurustellut, on tämä menetetty tapaus.

Vierailija
7411/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on niin, että ulkonäkökin vaikuttaa paljon osaltaan siihen, onko sitä kuuluisaa kemiaa! Jos ei millään lailla viehäty toisen ulkoisesta olemuksesta, niin fyysinen läheisyys on kyllä tosi vaikeaa..

Tuomas tekee Emmalle harvinaisen selväksi sen, että vain kaveripohjalta ollaan. Tämä on mielestäni reiluakin, ettei Emmalle herää turhia toiveita. Kyse ei ole tylyydestä, vaan rehellisyydestä. Tuomas tietää varmaksi sen, ettei halua fyysistä läheisyyttä Emman kanssa. Uskon, että tuntuu ahdistavalta, jos toinen sitä toivoo ja itse ei vaan halua.

Tommi kokee samaa, ei viehäty Juuditista fyysisellä tavalla. On hyvin vaikeaa kokeilla läheisyyttä toisen kanssa, jos se romanttinen puoli puuttuu. Minun mielestä ei koskaan pidä tehdä sitä, mitä ei tunne sisällään aidosti haluavansa!

Tuomaksen ja Emman tapauksessa olisin samaa mieltä jos kyse olisi ns. normielämästä. Kun on kuitenkin lähdetty formaattiin jossa tarkoituksena on rauhassa ja ajan kanssa testata voisiko suhde toimia toisten valitseman puolison kanssa, niin mielestäni ei ole reilua heittää hanskoja tiskiin kesken leikin ja sulkea ovi siltä mahdollisuudelta että romanttisia tunteita syntyisi. On myös ihan ymmärrettävää jos Tuomas on hiukan kypsä Emman tunteenpurkauksiin mutta toisaalta kukapa nainen ei joskus olisi vähän hankala :D vielä kun tilanteen ottaa huomioon. Tommi ei minun nähdäkseni ole kuitenkaan heittänyt hanskoja tiskiin vaikka himmaileekin. En toki tiedä onko Tuomas näin tehnyt mutta vahvasti sellainen vaikutelma tulee.

Meillä isäntä katsoi silmät pyöreänä Emman ja Katin meininkiä ja totesi, ettei kukaan mies jaksa katsella tuollaisia akkoja. Samoin sohviksissa Hämeenlinnan pojat ja kaikki muutkin olivat järkyttyneitä Katin kaupassakäynti-showsta. Eli ihan turha sanoa että kaikki naiset olisivat tuollaisia, mä jos käyttäytyisin noin niin miehen autosta näkyisi pian pelkät takavalot - ja ihan syystä.

Mistähän nuo Emman ja Katin käytösmallit ovat syntyneet, tuskin itsekään ovat onnellisia ku näyttää etteivät kykene aidosti rentoutumaan koskaan kun täytyy pyrkiä kontrolloimaan kaikkea? Emma on lisäksi hyvin hyvin epävarma itsestään.

Olen samaa mieltä siitä että Kati on kova pomottamaan, esim juuri tuo kauppagate, eikä moni mies sellaista katselisi. On paljon myös miehiä jotka suostuvat tuollaiseen. Katihan selitti kameroille että tyyliin "hän nyt vasn haluaa että asiat tehdään tietyllä tavalla". Emma puolestaan osaa katsoa peiliinkin ja pyytää anteeksi käytöstään. Välillä näitä keskusteluja lukiessa tulee mielikuva ettå täällä on vain täydellisiä kumppaneita. Väitän kuitenkin että tosielämässä ja arjen keskellä tuskin kukaan pystyy käyttäytymään aina niin kuin olisi oikein ja ihanteellista. Naisilla vielä esim hormonitoimintakin tuo tähän oman lisänsä. Tärkeintä on mielestäni tuo kyky itsereflektioon ja sitä kautta oman käyttäytymisen hallintaan. Emmalla kyllä varmasti on tässä opettelua mutta kelläpä ei.

Emmakin jo jo pitkällä itsetutkiskelussaan, verrattuna Katiin, joka tuskin koskaan kasvaa . On vain minä, minä ja sitten nokkela minä. Säälittävää.

Vierailija
7412/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee Matista sama fiilis kuin jostain elektroniikkaliikkeen myyjästä. Yrität päästä selvyyteen onko joku tuote oikeasti tarpeitasi vastaava ja vastaukset ovat ympäripyöreitä ja et saa lopulta mitään kaiken kattavaa vastausta. Jotenkin se mitä Matin suusta tulee ei ole yhtään yksiin sen kanssa mitä elekieli puhuu. Viimeisimmässä jaksossa missä istuivat sohvalla Kanalan kanssa juttelemassa, sain rehellisimmät

vibat Tuomaksesta ja Jannesta. He vaikuttivat aidosti olevan sitä mitä suustaankin päästivät. Tommista ja Matista tuli molemmista sellainen olo, etteivät olleet ihan läsnä ja eivät ole sanoneet ihan kaikkea ääneen mitä oikeasti ajattelevat. Matti tuntuu puhuvan asioita mitä olettaa katsojan haluavan kuulla, ei mitä hän oikeasti ajattelee.

Se tyhjä katse ja poissaolevuus. Ihan kuin joku vanhempansa tai muu perheen jäsen olisi pakottanut Matin ohjelmaan.

Vierailija
7413/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on niin, että ulkonäkökin vaikuttaa paljon osaltaan siihen, onko sitä kuuluisaa kemiaa! Jos ei millään lailla viehäty toisen ulkoisesta olemuksesta, niin fyysinen läheisyys on kyllä tosi vaikeaa..

Tuomas tekee Emmalle harvinaisen selväksi sen, että vain kaveripohjalta ollaan. Tämä on mielestäni reiluakin, ettei Emmalle herää turhia toiveita. Kyse ei ole tylyydestä, vaan rehellisyydestä. Tuomas tietää varmaksi sen, ettei halua fyysistä läheisyyttä Emman kanssa. Uskon, että tuntuu ahdistavalta, jos toinen sitä toivoo ja itse ei vaan halua.

Tommi kokee samaa, ei viehäty Juuditista fyysisellä tavalla. On hyvin vaikeaa kokeilla läheisyyttä toisen kanssa, jos se romanttinen puoli puuttuu. Minun mielestä ei koskaan pidä tehdä sitä, mitä ei tunne sisällään aidosti haluavansa!

Tuomaksen ja Emman tapauksessa olisin samaa mieltä jos kyse olisi ns. normielämästä. Kun on kuitenkin lähdetty formaattiin jossa tarkoituksena on rauhassa ja ajan kanssa testata voisiko suhde toimia toisten valitseman puolison kanssa, niin mielestäni ei ole reilua heittää hanskoja tiskiin kesken leikin ja sulkea ovi siltä mahdollisuudelta että romanttisia tunteita syntyisi. On myös ihan ymmärrettävää jos Tuomas on hiukan kypsä Emman tunteenpurkauksiin mutta toisaalta kukapa nainen ei joskus olisi vähän hankala :D vielä kun tilanteen ottaa huomioon. Tommi ei minun nähdäkseni ole kuitenkaan heittänyt hanskoja tiskiin vaikka himmaileekin. En toki tiedä onko Tuomas näin tehnyt mutta vahvasti sellainen vaikutelma tulee.

Meillä isäntä katsoi silmät pyöreänä Emman ja Katin meininkiä ja totesi, ettei kukaan mies jaksa katsella tuollaisia akkoja. Samoin sohviksissa Hämeenlinnan pojat ja kaikki muutkin olivat järkyttyneitä Katin kaupassakäynti-showsta. Eli ihan turha sanoa että kaikki naiset olisivat tuollaisia, mä jos käyttäytyisin noin niin miehen autosta näkyisi pian pelkät takavalot - ja ihan syystä.

Mistähän nuo Emman ja Katin käytösmallit ovat syntyneet, tuskin itsekään ovat onnellisia ku näyttää etteivät kykene aidosti rentoutumaan koskaan kun täytyy pyrkiä kontrolloimaan kaikkea? Emma on lisäksi hyvin hyvin epävarma itsestään.

Olen samaa mieltä siitä että Kati on kova pomottamaan, esim juuri tuo kauppagate, eikä moni mies sellaista katselisi. On paljon myös miehiä jotka suostuvat tuollaiseen. Katihan selitti kameroille että tyyliin "hän nyt vasn haluaa että asiat tehdään tietyllä tavalla". Emma puolestaan osaa katsoa peiliinkin ja pyytää anteeksi käytöstään. Välillä näitä keskusteluja lukiessa tulee mielikuva ettå täällä on vain täydellisiä kumppaneita. Väitän kuitenkin että tosielämässä ja arjen keskellä tuskin kukaan pystyy käyttäytymään aina niin kuin olisi oikein ja ihanteellista. Naisilla vielä esim hormonitoimintakin tuo tähän oman lisänsä. Tärkeintä on mielestäni tuo kyky itsereflektioon ja sitä kautta oman käyttäytymisen hallintaan. Emmalla kyllä varmasti on tässä opettelua mutta kelläpä ei.

Emmakin jo jo pitkällä itsetutkiskelussaan, verrattuna Katiin, joka tuskin koskaan kasvaa . On vain minä, minä ja sitten nokkela minä. Säälittävää.

Anna kun arvaan: käytät päivittäin tunteja aikaa kirjoitellen näitä viestejäsi "säälittävästä" Katista. Oletko miettinyt jos nuo ajatuksesi koskevatkin itseäsi? Et sitä ole säälittävä paitsi jos niin päätät.

Vierailija
7414/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

k

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen Juuditista ja Tommista, että ehkä Juuditille kuitenkin kävisi enemmän sellainen viime kauden Ollin tyyppinen mies? Joku humanisti, joka olisi avarakatseisempi. Ja Tommille joku joogaava vegaani, joka on myös ehdoton valinnoissaan? Nyt Juudit joutuu myötäilemään liikaa Tommia. Mielenkiintoista muuten uusimmassa jaksossa Juuditilla oli kirjakasa jossa oli Pauliina Rauhalan Taivaslaulu.

Juudit on ehkä haastatteluissa antanut itsestään radikaalimman kuvan kuin mitä onkaan. On ehkä radikaali suhteessa taustaansa, mutta muuten aika tavallinen perinteinen suomalainen nainen. Esim. ekassa jaksossa Juudit sanoi, että on feministi ja että "toivon, että mun tuleva puoliso on tasa-arvon ihminen ja myös valmis tarkastelemaan maailmaa ja itseään aina uuden tiedon valossa" (kopioin iltapulusta).

Mä sain sellainen kuva, että joku tosi radikaali äärifeministi, kun ei halua lapsiakaan. Mutta ei sitten ollutkaan. Mutta Tommi taas on enemmän äärimmäisyyksien ihminen.

Missä maailmassa tuo tarkoittaa radikaalia äärifeminismiä?!?

Ainakin Juudit näyttää feministiltä.

Vierailija
7415/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ettei Tommi yhtään lähde tutustumaan Juuditin. Toivon, että heillä on lämmin ja seurusteleva suhde kameroiden ulkopuolella.

Kuvattuna näyttää jotenkin jäykiltä kaikki. Ei mitään leffailua ja makoilua tai rentoa höpöttelyä ja puuhastelua. Kaikki jotenkin ohjattua ja tönkköä. Onkohan kuvausryhmä ollut jotenkin aneeminen?

Omat kuvauspätkät olisi tuoneet ehkä enemmän lämpöä ja aitoutta. Sopisi koronakauteenkin hyvin.

Näyttää niin teennäiseltä nuo pöytien kattamiset ja muut.

Jäykkä kuvausryhmä, luulen.

Vierailija
7416/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee Tommista sellainen vaikutelma, että odotti ohjelmassa saavansa vaimokseen naispuolisen version itsestään. Jatkuvasti, negatiiviseen sävyyn, nostaa esille asioita, joissa he ovat erilaisia (esim. tavaranpaljous Juuditin kämpillä, alkoholittoman! kuohuvan juominen "keskellä viikkoa", eroavaisuudet läheisyydenkaipuussa).

Jos Tommi olisi saanut parikseen luonteeltaan Juuditin kanssa identtisen, mutta ulkonäöltään kauniimman naisen, olisi hän ihan myyty. Enkä tarkoita etteikö Juudit olisi kaunis. Hän on paljon viehättävämpi kuin Tommi, mutta Tommi taisi odottaa muuta. Lisäksi taustansa ovat tosi erilaiset, mikä sekin vähentää yhteenkuuluvaisuuden tunneta. Juudit on pohjoisen tyttöjä, isosta lestadiolaisperheestä. Tommi urbaani pk-seutulainen. Tommista oli niin kummallista ja erottavaa sekin, ettei Juudit tiennyt millainen on Super Marion tunnari. No enpä tietäisi minäkään, vaikka olen samoja ikiä Tommin kanssa enkä tosiaan lestadiolaisperheestä... Meillä vain oli C64 eikä mitään pilipalinintendoa. ;)

Vierailija
7417/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania kommentteja täällä teillä!

Kannattaa lisäksi kuunnella podcast ohjelman tekemisestä. Siinä edellisen kauden ihanat Ville ja Anniina juttelevat ohjelman tekemisestä. Löytyy Internetistä osoitteesta mankeli nimellä.

Jakakaa myös kavereille!

Nyt ihanat Ville ja Anniina turpa umpeen!!!

Vierailija
7418/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista ettei Tommi yhtään lähde tutustumaan Juuditin. Toivon, että heillä on lämmin ja seurusteleva suhde kameroiden ulkopuolella.

Kuvattuna näyttää jotenkin jäykiltä kaikki. Ei mitään leffailua ja makoilua tai rentoa höpöttelyä ja puuhastelua. Kaikki jotenkin ohjattua ja tönkköä. Onkohan kuvausryhmä ollut jotenkin aneeminen?

Omat kuvauspätkät olisi tuoneet ehkä enemmän lämpöä ja aitoutta. Sopisi koronakauteenkin hyvin.

Näyttää niin teennäiseltä nuo pöytien kattamiset ja muut.

Jäykkä kuvausryhmä, luulen.

Haluatko kuulla totuuden kuvauksista?

Aiemman kauden osallistujat Ville ja Anniina PALJASTAVAT totuuden ohjelman teosta. Kuuntele podcast Mankeli. Löytyy Internetistä ja kerrothan siitä kaverillesi, kiitos.

Vierailija
7419/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin luulen, että Emman ja Tuomaksen ongelma ei ole ihan niin yksiselitteinen. Emma on epävarma, mutta luulen että Tuomas omalla lämmön ja viileyden annostelulla tekisi kenelle tahansa epämukavan olon. Hyvänä esimerkkinä se ilmeisen flirttaileva ja suudelmaan kutsuva oven kahvassa roikkuminen uimaan lähtiessä, joka kuitenkin oikeasti oli vain hänen elämöintiään ja showtaan kameroille. Ei siinä ole varmasti Emmankaan helppo olla kun toisesta ihmisestä tulee milloin mikäkin puoli esille, varsinkin kameroiden edessä.

"joka kuitenkin oikeasti oli vain hänen elämöintiään ja showtaan kameroille."

Mistä sä muka tämän tietäisit näin varmasti?

Ai kaiken näkemäsi perusteella arvioit, että sen tarkoitus oli saada Emmalta läksiäispusu? Miksi hän ei sitten vain lähestynyt Emmaa ja suudellut? Tai miksi hän ei ole sitä tehnyt kertaakaan koko ohjelman aikana?

Ja miksi koko pusuunhoukuttelushow sen jälkeen, kun on jo päätöksensä tehnyt ja toitottanut vaimolleenkin, että ollaan vain kavereita?

Vierailija
7420/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä trolli tai Ville/Anniina käy täällä mainostamassa tuota heidän podcastia. Yhtä jaksoa yritin kuunnella, mutta en jaksanut loppuun. Ville nauraa koko ajan, omille jutuilleen ja Anniina hymähtelee ja myötäilee. Ihana pari ja olivat todella symppiksiä Tuttu Juttu showssa, mutta liika on liikaa.

Ketju on lukittu.