Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
7361/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Tommin ongelma on se, että Juudit on liian hyvä hänelle. Juudit on fiksu ja osaava, mikä saa Tommin tuntemaan alemmuutta. Alemmuus estää seksuaalisen jänniteen syntymisen. Hääpäivänä kipinää oli havaittavissa, mutta jotain tapahtui sen jälkeen.

Ei noi usko, Juudit ei vaan ikävä kyllä ole kovin naisellinen nainen, aika tätimäinen. Mun mielestä aivan ihanan oloinen, mutta ei mitään sellaista joka saisi romanttisia tuntemuksia häntä kohtaan syttymään. Ja hän selvästi haluaakin olla sellainen, ehkä hän kokee olevansa tasavertaisempi jos ei ns. yritä miellyttää vastakkaista sukupuolta esim ulkoisesti tai edes jotenkin eleillä. Ihana mimmi kyllä.

Ja Tommissa ei ole mitään sexyä mun mielestä, en ikikuuna päivänä ihastuisi tuonkaltaiseen/ näköiseen mieheen. Juuditilla lämmin katse nätti nainen.

Vierailija
7362/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kaudelle valitsijoille vinkkinä - ei napakymppimiehiä/naisia mukaan. Mattihan rupeaa näyttämään suorastan pelimieheltä. Tosiaan, kovin vajavaisin tiedoin täällä ihmisiä arvostellaan. Oikeastaan ohjelman syvempi merkitys voisi olla juurikin omien parisuhteiden tutkiskelu. Nämä EA-parit toimivat tässä vain peileinä joista katselemmekin itseämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILERmietteet kirjoitti:

C more spoiler

Alati häsäävä, mutta aurinkoinen Kati, ja koiranpentukatseella vaimoaan ihaileva Janne on kauden THE pari. On kipinää, on lämpöä ja molemmat hehkuttavat toisiaan keskustelussa. Keskustelussa oli hieman aistittavissa, että muut miehet olivat hieman kateellisia Jannen onnesta. Tai ehkä se sattuu tajuta että ”noinkin olisi voinut käydä.”

Loppuinsertissä Emma kertoo, että heillä oli tullut joku riita Tuomaksen kanssa, ja Tuomas sanoo kiukkuisesti kameralle jotain tyyliin että ”ei voisi nyt vähääkään kiinnostaa nähdä Emmaa.” Tuomaksesta on nyt täällä yritetty tehdä jotain kylmää miestä, joka jätti leikin kesken ennenkuin se alkoi. Itse kyllä ihmettelen Emman käytöstä - Tuittuileva, mököttävä draamakuningatar- ainakin editoinnin perusteella. Varmasti hyvin herkkä kaiken tuon äksyilyn alla, mutta minusta aivan liian epävarma ja keskenkasvuisen oloinen tälläiseen ohjelmaan. No, hyvää viihdettä tästäkin parista syntyy vaiheiluineen. Tuomas kyllä aika ikävästi puhui siinä sängyllä syödessään, kuinka meillä on tälläistä kaverimeininkiä ja toisilla vähän toisenlaista. Olisi ehkä voinut ilmaista hienovaraisemmin asiat.

Aikamoinen veto Tommilta ottaa vaimoaan vyötäröltä kiinni. Mietin että mitä nappeja mies on nyt syönyt, mutta ehkä se keskustelu sai Tommin hieman vapautumaan. Kuuli mm. Jannen hehkutukset kuinka Kati oli pussannut ennen papin aamenta. :D

Juudit katsoo keskustelussa hieman haikeana, kun (muistaakseni) Emma kertoo Tuomaksen olevan todella avoin mies, tai jotain sen tyyppistä. Juuditille olisi sopinut joku vapautuneempi ja lämpimämpi mies.

Itse mietin myös, minkä takia Emma on otettu mukaan sarjaan jos ammattilaiset ovat valinneet osallistujat. Hän on niin epävarma itsestään, ettei kykene suhteeseen kenenkään kanssa ennenkuin tuo ongelma on ratkaistu. Tuomaskin olisi saattanut hyvinkin ihastua Emmaan, jos Emma olisi sellainen rento, iloinen ja itsensä kanssa sinut oleva ihminen jonka kanssa on mukava olla. Nyt ei kyllä ole mukavaa kellään.

Vierailija
7364/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Tommin ongelma on se, että Juudit on liian hyvä hänelle. Juudit on fiksu ja osaava, mikä saa Tommin tuntemaan alemmuutta. Alemmuus estää seksuaalisen jänniteen syntymisen. Hääpäivänä kipinää oli havaittavissa, mutta jotain tapahtui sen jälkeen.

Ei noi usko, Juudit ei vaan ikävä kyllä ole kovin naisellinen nainen, aika tätimäinen. Mun mielestä aivan ihanan oloinen, mutta ei mitään sellaista joka saisi romanttisia tuntemuksia häntä kohtaan syttymään. Ja hän selvästi haluaakin olla sellainen, ehkä hän kokee olevansa tasavertaisempi jos ei ns. yritä miellyttää vastakkaista sukupuolta esim ulkoisesti tai edes jotenkin eleillä. Ihana mimmi kyllä.

Ja Tommissa ei ole mitään sexyä mun mielestä, en ikikuuna päivänä ihastuisi tuonkaltaiseen/ näköiseen mieheen. Juuditilla lämmin katse nätti nainen.

Näin me nähdään eri tavalla =) Minun ex näytti ihan Tommilta, tykkään ulkonäöstään, vaikkei mikään maailman komein olekaan. Mutta enpä ole minäkään maailman kaunein. Tarpeeksi kivannäköinen, ehdottomasti minun silmään miellyttävä!

Vierailija
7365/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen Juuditista ja Tommista, että ehkä Juuditille kuitenkin kävisi enemmän sellainen viime kauden Ollin tyyppinen mies? Joku humanisti, joka olisi avarakatseisempi. Ja Tommille joku joogaava vegaani, joka on myös ehdoton valinnoissaan? Nyt Juudit joutuu myötäilemään liikaa Tommia. Mielenkiintoista muuten uusimmassa jaksossa Juuditilla oli kirjakasa jossa oli Pauliina Rauhalan Taivaslaulu.

Vierailija
7366/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C more spoiler

Alati häsäävä, mutta aurinkoinen Kati, ja koiranpentukatseella vaimoaan ihaileva Janne on kauden THE pari. On kipinää, on lämpöä ja molemmat hehkuttavat toisiaan keskustelussa. Keskustelussa oli hieman aistittavissa, että muut miehet olivat hieman kateellisia Jannen onnesta. Tai ehkä se sattuu tajuta että ”noinkin olisi voinut käydä.”

Loppuinsertissä Emma kertoo, että heillä oli tullut joku riita Tuomaksen kanssa, ja Tuomas sanoo kiukkuisesti kameralle jotain tyyliin että ”ei voisi nyt vähääkään kiinnostaa nähdä Emmaa.” Tuomaksesta on nyt täällä yritetty tehdä jotain kylmää miestä, joka jätti leikin kesken ennenkuin se alkoi. Itse kyllä ihmettelen Emman käytöstä - Tuittuileva, mököttävä draamakuningatar- ainakin editoinnin perusteella. Varmasti hyvin herkkä kaiken tuon äksyilyn alla, mutta minusta aivan liian epävarma ja keskenkasvuisen oloinen tälläiseen ohjelmaan. No, hyvää viihdettä tästäkin parista syntyy vaiheiluineen. Tuomas kyllä aika ikävästi puhui siinä sängyllä syödessään, kuinka meillä on tälläistä kaverimeininkiä ja toisilla vähän toisenlaista. Olisi ehkä voinut ilmaista hienovaraisemmin asiat.

Aikamoinen veto Tommilta ottaa vaimoaan vyötäröltä kiinni. Mietin että mitä nappeja mies on nyt syönyt, mutta ehkä se keskustelu sai Tommin hieman vapautumaan. Kuuli mm. Jannen hehkutukset kuinka Kati oli pussannut ennen papin aamenta. :D

Juudit katsoo keskustelussa hieman haikeana, kun (muistaakseni) Emma kertoo Tuomaksen olevan todella avoin mies, tai jotain sen tyyppistä. Juuditille olisi sopinut joku vapautuneempi ja lämpimämpi mies.[/quote

Näinhän se on, et ruoho tuntuu aina olevan vihreämpää aidan toisella puolella... inhimillistä.

Muuten, ettekö te ole koskaan sanoneet rakkaastanne, et "ei kiinnosta nyt vähääkään nähdä häntä" ? Minä ainakin olen ajatellut, sehän vain kertoo ettei ole pelkkää välinpitämätöntä tai kaverimeininkiä, vaan tunnettakin mukana  <3

En kyllä muista koskaan rakastamastani ihmisestä sanoneeni noin edes vihaisena - enkä ainakaan sanoisi sitä muille ihmisille tai julkisesti, vaikka kiukun hetkellö jonnekin päiväkirjaan kirjoittaisinkin. Kumppanille voisin sanoa, että "haluan olla nyt vähän aikaa yksin ja rauhassa". Sen sijaan joistain kavereista, tutuista ja ärsyttävistä naapureista olen jotain mainitun tyyppistä sanonut.

Vierailija
7367/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C more spoiler

Juudit katsoo keskustelussa hieman haikeana, kun (muistaakseni) Emma kertoo Tuomaksen olevan todella avoin mies, tai jotain sen tyyppistä. Juuditille olisi sopinut joku vapautuneempi ja lämpimämpi mies.

Itse mietin myös, minkä takia Emma on otettu mukaan sarjaan jos ammattilaiset ovat valinneet osallistujat. Hän on niin epävarma itsestään, ettei kykene suhteeseen kenenkään kanssa ennenkuin tuo ongelma on ratkaistu. Tuomaskin olisi saattanut hyvinkin ihastua Emmaan, jos Emma olisi sellainen rento, iloinen ja itsensä kanssa sinut oleva ihminen jonka kanssa on mukava olla. Nyt ei kyllä ole mukavaa kellään.

Tuomas ON Emmaan ihastunut. Heillä rytisee, mutta he ovat läheisiä.

Vierailija
7368/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo nainen puhuu totta, niin ei tule mitään syytettä saamaan. Sen sijaan Matti voi saada sakot sopimusrikkomuksesta.

Ihan uteliaisuudesta - mikä olisi se sopimusrikkomus? Eikö nuo siis saa tavata ja tutustua ollenkaan uusiin ihmisiin, jotka ovat vastakkaista sukupuolta? Miten sellaisen voi estää ja kieltää - voihan ihmisiin tutustua vahingossa vaikka töissä tai harrastuksissa? Tuskin noilla kuitenkaan sellaista sopimusta on, ettei saa puhua kenellekään ja jos joku tulee juttelemaan, on pakko v**ttuilla takaisin. Ja eihän mikään sopimus voi KIELTÄÄ ihmistä vaikka kiinnostumasta kenestäkään - eihän se ole tahdonalaista toimintaa. Joten mikä olisi se sopimusrikkomus? 

Vierailija
7369/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen Juuditista ja Tommista, että ehkä Juuditille kuitenkin kävisi enemmän sellainen viime kauden Ollin tyyppinen mies? Joku humanisti, joka olisi avarakatseisempi. Ja Tommille joku joogaava vegaani, joka on myös ehdoton valinnoissaan? Nyt Juudit joutuu myötäilemään liikaa Tommia. Mielenkiintoista muuten uusimmassa jaksossa Juuditilla oli kirjakasa jossa oli Pauliina Rauhalan Taivaslaulu.

Voisiko olla, että Tommikin miettii, sopiiko Juudit hänen askeettiseen elämäänsä? Tommi on varmaan vastuuntuntoinen henkilö, joka ajattelee myös kumppaninsa onnea. Toisaalta Tommilla voi olla runsas henkinen elämä ja se on kyllä mielenkiintoista. 

Vierailija
7370/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten kauhean moni usko,, että selkeästi kaverillisen ja etäisen käytöksen takana on oikeasti vuosisadan rakkaustarina, ja vaikka henkilöt selkeästi eivät sovi yhteen, halutaan kuitenkin nähdä, että he ovat rakastuneita ja jäävät yhteen. Miksiköhän?

Vierailija
7371/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C more spoiler

Varsinainen the pari , on vain näyteltäväksi farssi loppuun asti . Jopa nasaalikana joutuu välillä olemaan ilman showta, kun itseäkin jo hävettää oma käytös. Janne parka on onnessaan, mutta lähtö tulee ennemmin tai myöhemmin. Kati antaa aina kaikkensa , miettii sitten perästä. Siinä leikissä jää usein luu kätöseen.

Jostain syystä minua aina hykerryttää nää katkerat kommentit Katin onnesta.

Täytyyhän tuohon kateuteen olla syynsä, eihän rumia epäonnistuijia kukaan kadehti.

Vierailija
7372/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tämän tässä paljastaa, vaikka saan paskamyrskyä luuriini. Minä olen se Matin hieman ennen kuvauksia tapaama nainen ja siitä tiedän näitä asioita. Emme enää ole tekemisissä, eikä meille tullut suhdetta. Matin kanssa viestittelimme kuvausten ajan, mutta emme nähneet kuin pari kertaa Matin kotona Pirkkalassa. Jossa muuten Mira ei ole asunut. Riski, että joku näkee oli liian suuri. Tuotannosta tulee sakko, jos menisi pilaamaan sarjan ennen kuin se ratkeaa telkkarista. Osittain tähän salailuun ja muihin seikkoihin suhteemme kaatui. Mira tietää, että Matilla oli heti "uusi" eronsa jälkeen

Ja tästä asiasta siis puhun.

Wau, sähän oot kuin Matti Vanhasen salarakas aikanaan! Kirjoitat varmaan tästä "suhteestanne" myös kirjan.

Vierailija
7373/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmasta vielä.

Minulla on ollut ihan Emman kaltainen ihminen työkaverina ja voin kertoa, että

raskasta oli. Koskaan ei tiennyt mistä taas tuulee, välillä niin hersyvän hyväntuulinen

ja seuraavassa hetkessä huusi pää punaisena tai sitten itkeä pillitettiin.

Tiimityötä olisi pitänyt tehdä, mutta koko ajan piti olla varpaillaan. Pelkäsin välillä

ihan oikeasti, että käy päälle. Onneksi hän vaihtoi työpaikkaa.

Minun sympatiani ovat kyllä sattuneesta syystä Tuomaksen puolella.

Vierailija
7374/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten kauhean moni usko,, että selkeästi kaverillisen ja etäisen käytöksen takana on oikeasti vuosisadan rakkaustarina, ja vaikka henkilöt selkeästi eivät sovi yhteen, halutaan kuitenkin nähdä, että he ovat rakastuneita ja jäävät yhteen. Miksiköhän?

Kai se romantiikankaipuu ylittää realismin niin monella meistä.

Vierailija
7375/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään tämän viikon ohjelman, ja ihan positiiviset fibat mulle jäi Emmasta ja Tuomaksesta kuitenkin. Katsotaan nyt rauhassa!

Vierailija
7376/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään Matista aina vaan enemmän, näemmä hän onkin mies josta löytyy pintaa syvemmältä ihan erilaisia puolia. Huumorikin kolahtaa, siihen pitää vaan ensin päästä sisään.

Täällä riehuva "Matin tuntija" kommentteineen oikeastaan vain vahvistaa fiilistäni, että Matti on hyvä tyyppi.

Mattia ei pystykään kuka tahansa valloittamaan. Wau, mikä mies!

Vierailija
7377/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tämän tässä paljastaa, vaikka saan paskamyrskyä luuriini. Minä olen se Matin hieman ennen kuvauksia tapaama nainen ja siitä tiedän näitä asioita. Emme enää ole tekemisissä, eikä meille tullut suhdetta. Matin kanssa viestittelimme kuvausten ajan, mutta emme nähneet kuin pari kertaa Matin kotona Pirkkalassa. Jossa muuten Mira ei ole asunut. Riski, että joku näkee oli liian suuri. Tuotannosta tulee sakko, jos menisi pilaamaan sarjan ennen kuin se ratkeaa telkkarista. Osittain tähän salailuun ja muihin seikkoihin suhteemme kaatui. Mira tietää, että Matilla oli heti "uusi" eronsa jälkeen

Ja tästä asiasta siis puhun.

Eronsa? Siis ero Mirasta vai?

Vierailija
7378/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C more spoiler

Miksi oi miksi näin nuoria ja itsestään epävarmoja ihmisiä otetaan ohjelmaan? Emma on vielä ihan teini-ikäisen tasolla ohjelman perusteella ja tuntuu, että on paritettu Tuomakselle vain koska asuvat samassa kaupungissa. Emma vaikuttaa siltä, ettei hänellä ole hirveästi kokemusta parisuhteista eikä itsetuntemusta tai -luottamusta vielä lainkaan. Asiantuntijoiden tehtävä olisi ollut karsia hänen keltainen ihminen pois ja antaa kasvaa ja kehittyä vielä monta vuotta.

Itse olin 30-vuotiaaksi ihan samanlainen, huono itseluottamus ja olin parisuhteessa todella epäkypsä ja ärsyttävä, ihan hirveä suoraan sanottuna. Olisi ollut ihan hirveää joutua tv:ssä julkisesti arvosteltavaksi. Onneksi tapasin nykyisen mieheni vasta 30-v jolloin olin jo aika paljon kypsempi ihmisenä.

Vierailija
7379/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin luulen, että Emman ja Tuomaksen ongelma ei ole ihan niin yksiselitteinen. Emma on epävarma, mutta luulen että Tuomas omalla lämmön ja viileyden annostelulla tekisi kenelle tahansa epämukavan olon. Hyvänä esimerkkinä se ilmeisen flirttaileva ja suudelmaan kutsuva oven kahvassa roikkuminen uimaan lähtiessä, joka kuitenkin oikeasti oli vain hänen elämöintiään ja showtaan kameroille. Ei siinä ole varmasti Emmankaan helppo olla kun toisesta ihmisestä tulee milloin mikäkin puoli esille, varsinkin kameroiden edessä.

Vierailija
7380/18026 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se romantiikankaipuu ylittää realismin niin monella meistä.

Minusta se just on epäromanttista, jos vuosisadan rakkaustarina onkin kaverillista töksäyttelyä, kiukuttelua ja päsmäröintiä ja sitä, ettei kommunikointi toimi tai ettei yhtään synkkaa eikä löydy kemiaa. Mitäs romanttista siinä on? Eihän romanttisuus tarkoita sitä, että aina jos työkaverit kohtaavat, romantikko uskoo, että "varmasti nuo ovat salaa rakastuneita". Noissa Ensitreffit-pareissa osa on ihan samalla lailla vain kaksi ihmistä kuin jotkut kaksi työkaveria. En oikein tajua, MIKSI juuri noista pitää yrittää väkisin löytää romantiikkaa, jos ei sitä kerran ole? 

Ketju on lukittu.