Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
6761/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kainaloiden (ei kaukaloiden) alla, tai vyötäröllä

Vierailija
6762/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei aina kaikessa niin paljon vaikuta. Oma suhteeni alkoi kun mies tuli sanomaan "Nyt sä h*lvetin ruma lehmä lähdet mun mukaan tai itket ja lähdet". Itkin ja lähdin! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6763/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havaitsen tässä ketjussa, kuten myös kaikissa aikaisemmissa Ensitreffit alttarilla -ketjuissa, syyllistämistä siitä, "miksi tuo ei nyt kiinnostu tuosta, vaikka se on niin kiva tyyppi". En tiedä, ovatko ihmiset vain olleet parisuhteissa pitkään ja unohtaneet, millaista on olla sinkku, mutta tosiaan näitä kemia-asioita ei voi järkeillä.

Itsekin sinkkuna sain kuulla useita kertoja kautta rantain, "kuinka minulle ei kelpaa kukaan". Kävin kymmenillä treffeillä mukavien, kunnollisten ja omaan silmääni kivannäköisten miesten kanssa. Monesti pakit joutui antamaan sen kuuluisan kipinän puutteen takia, ja ei, en ole itse mitenkään erityisen kaunis enkä kuvittele olevani. Näissä asioissa ei vaan voi luottaa järkeen.

Aloitin elämäni ensimmäisen vakavan parisuhteen 27-vuotiaana. Kumppanini on aivan tavallinen, ei mikään lentäjä-lääkäri. Kipinän syntymisessä on kyse feromoneista, ulkoisesta viehätysvoimasta, henkisestä yhteydestä ja ties miten monesta muusta tekijästä.

Eri elämänvaiheissa erilaiset asiat kiinnostavat. Kyllästynyt hakee jännitystä, liikaa jännitystä liikaa kokenut turvaa. Soipa joillakin se kuuluisa kellokin.

Mitä miehiin tulee, aika heikko suoritus tuomakselta ja tommilta. Eivät oikein edes yritä.

Ei turva tarkoita sitä, että ei ole kemiaa. Ja toisaalta kipinä ja jännite eivät tarkoita sitä, etteikö toisen kanssa voisi olla turvallista.

Vierailija
6764/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei aina kaikessa niin paljon vaikuta. Oma suhteeni alkoi kun mies tuli sanomaan "Nyt sä h*lvetin ruma lehmä lähdet mun mukaan tai itket ja lähdet". Itkin ja lähdin! <3

Mä en ehkä näkisi tässä ulkonäköä ongelmaksi, mutta suurimmalle osalle voisi olla ongelma tuo tapa puhua toiselle. Tai sitten jos tunsitte jo, ja tuo oli jotain teidän keskinäistä huumoria, niin sehän on sitten taas ihan eri asia.

Vierailija
6765/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36212 kirjoitti:

Valitettavasti toisen ulkonäkö merkitsee paljon pariutumisessa. Tuomakselle olisi ollut paljon paremman näköistä neitokaista tarjolla työpaikallaankin. Emma ei nyt vaan kolahtanut, vaikka ihan söpö onkin. 

Varmaankin näin. Jos Emma näyttäisi vaikka siltä täällä mainitulta Lotta Hintsalta, niin tilanne olisi todennäköisesti aivan eri. Mutta Tuomas on varmaan myös itse ajanut itsensä ansaan painottamalla vääriä asioita hakuprosessissa. Hänellä on selkeästi ollut jotain aiempia huonoja kokemuksia, ja niiden vuoksi nyt tämä avoin ja suora kommunikointi on noussut hänelle ykkösasiaksi. Kannattaisi vaan huomioida, että voiko mikään parisuhde muodostua sillä tavalla, jos heti kärkeen räväytetään kaikki mielipiteet julki toisesta puolin ja toisin.

Itse asiassa sellaisiakin suhteita on. Yksi kaveripariskunta ovat olleet onnellisesti naimisissa kohta jo 25v, ja heillä oli todella räväkkä alku. Suhde alkoi sillä, että mies sanoi naiselle baarissa, että sulla on outo nenä :D

Ihmiset on erilaisia, toiset oikein innostuu kun on vähän särmää ja taistoa ja vääntöä. 

Apua, siinäpä vasta ensimmäinen kommentti :D

Jep. Ei aina latteuksia tyyliin "kukas kaunotar täällä onkaan " :D 

En kyllä itsekään arvosta kliseitä, mieluummin sanoo rehellisesti jotain mielenkiintoista kun yrittää "valloittaa sulavilla sanoilla". En arvosta kulisseja yhtään, ja tuollaisista hempeistä leperteyistä ainakin minun häytyskelloni soivat. 

Vierailija
6766/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, kuulostaa vitsinäkin kauheita. Ruma lehmä?

1. Lehmät ei ole rumia

2. Kuka haluaa kuulla olevansa ruma? Edes vitsillä.

3. Mies joka sanoo naista lehmäksi = yksinkertainen

- tai itket ja lähdet, olisi ehkä mukavan määrätietoinen, jos kyse olisi yhden illan jutusta.

Vierailija
6767/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä kun me ollaan kaikki niin erilaisia. Tuolla avauksella olisin käskenyt miehen suksimaan kuuseen, koska minulle ei puhuta noin. Ei kukaan, koskaan. Olisin myös saattanut lyödä jos pärstä olisi tullut liian lähelle!

Vierailija
6768/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä kun me ollaan kaikki niin erilaisia. Tuolla avauksella olisin käskenyt miehen suksimaan kuuseen, koska minulle ei puhuta noin. Ei kukaan, koskaan. Olisin myös saattanut lyödä jos pärstä olisi tullut liian lähelle!

Miksi kehut itseäsi sillä, että uhkailet olevasi väkivaltainen?

Vierailija
6769/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIedän monia perusjanttereita, joilla on kumppanin (nais-) suhteen ällistyttävän korkeat kriteerit.  Pitäisi olla kaunis, koulutettu, hyvässä ammatissa ja vaikka mitä. Ja siis kyse aivan perusmiehistä, jotka pinnallisin kriteerein yltävät itse hädin tuskin sinne keskinkertaisen kieppeille. Sinkkuuden syytä voi siinä sitten ihmetellä. 

Vierailija
6770/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

confused kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tsaukkitaukki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasiko muut miten kaverillisesti Matti koskettaa Miraa? Halauksen aikanakin taputti selkää🙈 Ja samat selän taputukset tuli treffeillä puiston penkillä😄

Ja kiinnitin huomiota myös siihen kun Matti tuli Miran luokse hän ainoastaan halasi ja taputti Miran selkää. Luulisi että olisi ainakin pienen pusun antanut🙄

Tuo koskettelu on vaikea juttu, olen yli 20 v ollut mieheni kanssa eikä kumpikaan meistä tykkää pussailla julkisesti. Jos meillä olisi suhteen missä tahansa vaiheessa ilmestynyt kamera olohuoneeseen niin en usko että pusuja olisi siihen tarttunut. Silti omassa olossa pusutellaan ja ollaan läheisiä. En itse näistä hellyydenosoituksista oikein halua tulkita mitään, koska ajattelen, ettei kamera-aika kerro totuutta. 

Ja nyt varmaan joku sanoo , että kun on tähän ilmottautunut niin pitää hellytellä kameran edessa. Ei pidä. Tekee just niinku ite tykkää, koska itseään varten nuo on tuolla, ei katsojia varten. 

Edes kameralle ei osa pareista pysty esittämään minkäänlaista kiinnostusta omaa puolisoa kohtaan.

Ihan eri asia puhua keski-ikäisten ja nykymaailman 25-35 -vuotiaiden ihmissuhteista. Sama asia verrata toisiinsa, kuin puhua autoista sata vuotta sitten ja verrata niitä tämän päivän hybrideihin.

Siis tarkoitatko sinä, että 40 + jos ei halua pussailla kameran edessä ja ylipäätään julkisesti niin se on ihan sukupolvikysymys että me ei vaan osata. Sen sijaan nämä 30 + (Matti ja Mira) ovat aivan eri planeetalta (100 v välissä) ja heidän ikäpolvessa kaikki osaavat myös koko kansan edessä pussailla? Vai siis mikä tässä oli pointti?

Ymmärrän, että tositeeveessä on myös genreä jossa vaikka bylsitään julkisesti, mutta ei se kai tarkota että KAIKKI alle 40v niin tekisi? Ja kyllä sitä julkibylsimistä jo antiikin aikana on harrastettu tietyissä piireissä, etttä en ihan leimaisi tätä vain nykymaailmanmenoksi.

Se että suhteessasi ei ole läheisyyttä, ei tarkoita ettei muilla sitä saisi olla. Jopa kuuluisi, suosittelen sinullekin.

Miten tämä viesti nyt liittyi edelliseen? En näe minkäänlaista yhteyttä, sorry :D Kysehän taisi olla helppoudesta pussata (tai bylsiä) kameran edessä. Miten tämä nyt korreloi oikean kahdenkeskisen läheisyyden kanssa a) edellisen kirjoittajan tai b) edes Ensitreffi-parien elämässä?

Vierailija
6771/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

confused kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tsaukkitaukki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasiko muut miten kaverillisesti Matti koskettaa Miraa? Halauksen aikanakin taputti selkää🙈 Ja samat selän taputukset tuli treffeillä puiston penkillä😄

Ja kiinnitin huomiota myös siihen kun Matti tuli Miran luokse hän ainoastaan halasi ja taputti Miran selkää. Luulisi että olisi ainakin pienen pusun antanut🙄

Tuo koskettelu on vaikea juttu, olen yli 20 v ollut mieheni kanssa eikä kumpikaan meistä tykkää pussailla julkisesti. Jos meillä olisi suhteen missä tahansa vaiheessa ilmestynyt kamera olohuoneeseen niin en usko että pusuja olisi siihen tarttunut. Silti omassa olossa pusutellaan ja ollaan läheisiä. En itse näistä hellyydenosoituksista oikein halua tulkita mitään, koska ajattelen, ettei kamera-aika kerro totuutta. 

Ja nyt varmaan joku sanoo , että kun on tähän ilmottautunut niin pitää hellytellä kameran edessa. Ei pidä. Tekee just niinku ite tykkää, koska itseään varten nuo on tuolla, ei katsojia varten. 

Edes kameralle ei osa pareista pysty esittämään minkäänlaista kiinnostusta omaa puolisoa kohtaan.

Ihan eri asia puhua keski-ikäisten ja nykymaailman 25-35 -vuotiaiden ihmissuhteista. Sama asia verrata toisiinsa, kuin puhua autoista sata vuotta sitten ja verrata niitä tämän päivän hybrideihin.

Siis tarkoitatko sinä, että 40 + jos ei halua pussailla kameran edessä ja ylipäätään julkisesti niin se on ihan sukupolvikysymys että me ei vaan osata. Sen sijaan nämä 30 + (Matti ja Mira) ovat aivan eri planeetalta (100 v välissä) ja heidän ikäpolvessa kaikki osaavat myös koko kansan edessä pussailla? Vai siis mikä tässä oli pointti?

Ymmärrän, että tositeeveessä on myös genreä jossa vaikka bylsitään julkisesti, mutta ei se kai tarkota että KAIKKI alle 40v niin tekisi? Ja kyllä sitä julkibylsimistä jo antiikin aikana on harrastettu tietyissä piireissä, etttä en ihan leimaisi tätä vain nykymaailmanmenoksi.

Se että suhteessasi ei ole läheisyyttä, ei tarkoita ettei muilla sitä saisi olla. Jopa kuuluisi, suosittelen sinullekin.

Miten tämä viesti nyt liittyi edelliseen? En näe minkäänlaista yhteyttä, sorry :D Kysehän taisi olla helppoudesta pussata (tai bylsiä) kameran edessä. Miten tämä nyt korreloi oikean kahdenkeskisen läheisyyden kanssa a) edellisen kirjoittajan tai b) edes Ensitreffi-parien elämässä?

Ymmärrän ettet halua ymmärtää. Tuossahan oli kyse siitä, että joku puolusteli täydellistä läheisyyden puutetta ea-parin välillä sillä, että ei hänenkään suhteessaan ole läheisyyttä.

6772/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ohjelman pareista ovat epäsuhtaisia. Mattia ei sytytä Miran ulkonäkö. Ylipaino tekee Mirasta hieman tanttamaisen oloisen. Emma ei sytytä Tuomasta, eikä Juudit Tommia. Suurin osa näiden miesten ”huonoista puolista” johtuu yksinkertaisesti siitä, että naiset eivät ole heille tarpeeksi kauniita.

Ihan yhtälailla Matilla on ylipainoa kuin Miralla, ellei jopa enemmänkin.  Jos se nyt tässä on olevinaan ongelma.

Vierailija
6773/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TIedän monia perusjanttereita, joilla on kumppanin (nais-) suhteen ällistyttävän korkeat kriteerit.  Pitäisi olla kaunis, koulutettu, hyvässä ammatissa ja vaikka mitä. Ja siis kyse aivan perusmiehistä, jotka pinnallisin kriteerein yltävät itse hädin tuskin sinne keskinkertaisen kieppeille. Sinkkuuden syytä voi siinä sitten ihmetellä. 

Ei tarvitse olla edes perusjantteri, mä tiedän yhden ikänsä äitinsä helmoissa pyörineen, kaljamahaisen ja osin hampaattoman kolmikymppisen, joka ei varmaan kelpuuttaisi noista naisista edes Katia. Missityyppinen blondi on hakusessa, kyllähän kouluttamaton raksamies limaisella huumorintajulla ja sm-liigaan rajoittuvalla sivistyksellä on sen ansainnut. Hän ei vaikuta ymmärtävän, että hänessä itsessään tai riman korkeudessa olisi mitään vikaa. Kaikkia tavallisen näköisiä naisia voi kommentoida aivan kammottavalla tavalla, kun itse on niin catch. Sitten voikin itkeä netissä, kun ei hyvä mies kelpaa.

Toki, on myös reilusti ylipainon puolella olevia naisia, joille miehen pituus on kynnyskysymys. Nirsoilun osaa kyllä molemmat sukupuolet.

Vierailija
6774/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Lisäksi ihmisten on nykyään todella helppo elää sellaisessa kuplassa, jossa kaikki on aina helppoa. Somessa kaikki ovat aina joko täysin samaa mieltä, tai sitten ne ovat trolleja joita ei kuulukaan suvaita. Tämä johtaa joillakin siihen että ihmiseltä puuttuu kokonaan kyky sietää epämukavuuksia.

Kun tarjolla on näennäisesti tinderin tapaisia vaihtoehtoja parisuhteista ja seksiseikkaluista kuin puhelinluettelossa, joita voi ratikkamatkalla tai vessassa selailla niin vääristyy se kuva millaista parisuhteessa tyytyminen myös toisen huonoihin puoliin tarkoittaa.

En yhtään pidä joidenkin ihmisten tavasta rakentaa elämänsä muiden hyväksynnän varaan. En sano että tuntisin toisen sielunmaisemaa koskaan täysin varmasti, mutta sellainen vaikutelma tulee joidenkin elämästä että esitetään kuviteltua "hyvää elämää", kerätään tykkäyksiä sillä oletuksella että niin kuuluisi tehdä.

Vierailija
6775/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, kuulostaa vitsinäkin kauheita. Ruma lehmä?

1. Lehmät ei ole rumia

2. Kuka haluaa kuulla olevansa ruma? Edes vitsillä.

3. Mies joka sanoo naista lehmäksi = yksinkertainen

- tai itket ja lähdet, olisi ehkä mukavan määrätietoinen, jos kyse olisi yhden illan jutusta.

Voihan olla että se ei ollut kyse siitä mitä sanoi vaan miten sanoi. Aika tyhmää muutenkin ylianalysoida jotain yhtä fraasia irrotettuna asiayhteydestä.

Vierailija
6776/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

C more......

Mira: Olenkohan raskaana?

Vierailija
6777/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ohjelman pareista ovat epäsuhtaisia. Mattia ei sytytä Miran ulkonäkö. Ylipaino tekee Mirasta hieman tanttamaisen oloisen. Emma ei sytytä Tuomasta, eikä Juudit Tommia. Suurin osa näiden miesten ”huonoista puolista” johtuu yksinkertaisesti siitä, että naiset eivät ole heille tarpeeksi kauniita.

Ihan yhtälailla Matilla on ylipainoa kuin Miralla, ellei jopa enemmänkin.  Jos se nyt tässä on olevinaan ongelma.

Samaten kuten kaikki parit ovat ulkonäöllisesti samaa tasoa, erityisesti Matti ja Mira ovat molemmat ihan samannäköisiä muutenkin.

Se on sitten harmi ettei 3/4 miehistä nappaa se omantasoinen puoliso lainkaan. Liekö aiemmin ollut jotain tilanteita missä ovat onnistuneet nostamaan tasoaan muilla avuilla, ja siten onnistuneet hetkellisesti saamaan itseään paremman näköistä seuraa? Vai vertailevatko vaimoaan kavereiden vaimoihin tai työkavereiden ulkonäköön? Sillä tommillahan oli kämppäkaverina ihan perus hyvännäköinen nainen. Sellaiseen kun tottuu seuranaan, ei oma tavallisen näköinen nainen viehätä.

Vierailija
6778/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Lisäksi ihmisten on nykyään todella helppo elää sellaisessa kuplassa, jossa kaikki on aina helppoa. Somessa kaikki ovat aina joko täysin samaa mieltä, tai sitten ne ovat trolleja joita ei kuulukaan suvaita. Tämä johtaa joillakin siihen että ihmiseltä puuttuu kokonaan kyky sietää epämukavuuksia.

Kun tarjolla on näennäisesti tinderin tapaisia vaihtoehtoja parisuhteista ja seksiseikkaluista kuin puhelinluettelossa, joita voi ratikkamatkalla tai vessassa selailla niin vääristyy se kuva millaista parisuhteessa tyytyminen myös toisen huonoihin puoliin tarkoittaa.

En yhtään pidä joidenkin ihmisten tavasta rakentaa elämänsä muiden hyväksynnän varaan. En sano että tuntisin toisen sielunmaisemaa koskaan täysin varmasti, mutta sellainen vaikutelma tulee joidenkin elämästä että esitetään kuviteltua "hyvää elämää", kerätään tykkäyksiä sillä oletuksella että niin kuuluisi tehdä.

Juuri tämä. Tämä ohjelmahan on tavallaan vastapainoa juuri tuollaiselle ajattelulle, ja olenpa aika pettynyt jos tässäkin nyt osa on sitten jo luovuttanut puolimatkassa.

Vierailija
6779/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä näistä miesten oletuksista. Perustavikset kaljamahoineen olettavat, että naisen pitäisi olla joku miss universum. Ei mitään tajua omasta tasosta ja siitä miten epärealistiset odotukset ovat. Hyvänä esimerkkinä tinder.

Kake 42v kaljuuntunut mahakas huoltomies, harrastuksena lähibubit. Vaatimuksena naiselle, nuori, kaunis, hoikka, hyvät tulot ja tekee mitä mies tahtoo. Sit lisäyksenä, että oma tinder on rikki, eikä sen takia tule matcheja tai viestejä. 🤣

Vierailija
6780/18026 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ihmiset ikinä hakeko tähän ohjelmaan. Tässä laitetaan tahallaan yhteen aina yksi pari, joka ei sovi yhteen. Se tuo sisältöä sarjaan. Joka vuosi on ollut joku kiukuttelija tässä. Ei voi olla sattumaa ja niin huonoa ihmistuntemusta, että aina 1/3 menee pieleen. Ihmiset pilaavat elämänsä ja nolaavat itsensä, pilaavat maineensa ja ajautuvat julkisesti kiusatuksi vuosiksi.

Uskotko tosiaan, että olisi mahdollista tehdä 4 paria, joista kaikki jäisivät yhteen? Itse uskon, että asiantuntijat tekevät parhaansa, ja silti on lähinnä ihme, jos yhdestä parista tulee pysyvämpi. Onko missään edes julkaistu, minkäverran hakijoita on? Ja yleensähän parit vielä asuvat suht lähellä toisiaan, niin ei välttämättä ole ihan helppo löytää sopivia pareja.

Ketju on lukittu.