Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Ei nyt liity tähän villasukka-jankutukseen mutta: oonko ainut jonka mielestä oli ehkä virhe ottaa 4 paria 3 sijaan tälle kaudelle? Ainakin tämän viime jakson perusteella kaikista pareista nähdään ja saadaan irti paljon vähemmän, kun pitää ehtiä näyttää kaikkia vähän :/
Juu siis viime jakso cmoressa oli ihan älytön, koska pareille jäi niin vähän aikaa. Tarttumapinta otettava niistä pienistä minuuteista.
Mielestäni liikaa ainakin kuvata kaikkia joka jaksoon. Hääjaksot oli ok kun kaikki saivat ruutuaikaa, mutta todella pieneksi jää nyt otanta per pari. Harmillista. 3 olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Juu siis viime jakso cmoressa oli ihan älytön, koska pareille jäi niin vähän aikaa. Tarttumapinta otettava niistä pienistä minuuteista.
Mielestäni liikaa ainakin kuvata kaikkia joka jaksoon. Hääjaksot oli ok kun kaikki saivat ruutuaikaa, mutta todella pieneksi jää nyt otanta per pari. Harmillista. 3 olisi hyvä.
Minä taas toivoisin lisää pareja ja vastaavasti lisää jaksoja.
Katsoin vasta toisen jakson. Kati ja Emma ovat kyllä järkyttäviä tyhjännaurajia. Kivaha se on, että elämässä on iloa ja naurua, mutta liika on liikaa. Itse en jaksaisi kuunnella tollasta jatkuvaa hekottamista jatkuvasti IHAN joka asialle....
Tuomas voi "sietää" paremmin Emmaa kun molemmat ovat itäsuomen ihmisiä, Joensuusta. Jos miettii, että Tuomas olisi vaikka helsinkiläinen, luulen että noilla ei olisi sitä vähääkään yhteistä....
Juudit & Mira vaikuttaa fiksummilta naisilta, kun eivät nauraa raaku jatkuvasti...
Harmi, että pareja nähdään vähemmän tulevissa jaksoissa. Oletin, että lisäparin myötä tulee myös lisäjaksoja niin, että saamme seurailla samaan tapaan jokaista paria. Onhan tämä viihdeohjelma, jota leikataan tietyn draamankaaren mukaisesti, mutta toivottavasti annettaisiin kuitenkin oikea kuva. En jaksa uskoa, että kukaan on koko ajan hihittävän hyvällä tuulella tai v-mäisen pahalla.
Sukista on todellakin riittänyt keskusteltavaa. ;-) En ole saanut villasukkia lahjaksi, mutta sain aikanaan ihanat villasta kudotut talvihanskat, joita muistelen vieläkin lämmöllä, vaikka sain ne noin 30 vuotta sitten ystäväni äidiltä. Olin lapsi ja rakastin niitä hanskoja. Samana vuonna tämä nainen kutoi hanskat ainakin niidelle lapselle.
Tulipa mieleen, ovatkohan Kati ja Emma sitten niitä, jotka nauravat myös, kun tilanne on outo/epämukava? Heitäkin nimittäin löytyy. Uutta jaksoa odotellessa, niin pääsen pohtimaan asiaa.
Se on muuten ihan totta, että samalta alueelta kotoisin ovat ymmärtävät sen alueellisen kulttuurin tuomat asiat, jotka muita turhauttavat. Yksi opiskelutoverini oli Turusta ja puhui niin hitaasti, että nopeamman kommunikoinnin alueelta saapuneet polttivat päreensä helposti sitä kuunnellessa.
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten ihan totta, että samalta alueelta kotoisin ovat ymmärtävät sen alueellisen kulttuurin tuomat asiat, jotka muita turhauttavat. Yksi opiskelutoverini oli Turusta ja puhui niin hitaasti, että nopeamman kommunikoinnin alueelta saapuneet polttivat päreensä helposti sitä kuunnellessa.
Ei kyllä liity mitenkään Turkuun tuollainen hidas puhe. Rohkenisin väittää, että siellä päin on enemmän tapana mennä suoraan asiaan. Olen kotoisin Varsinais-Suomesta. Samaa mieltä tuosta, että samalta alueelta kotoisin olevat yleensä ymmärtävät toisiaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vasta toisen jakson. Kati ja Emma ovat kyllä järkyttäviä tyhjännaurajia. Kivaha se on, että elämässä on iloa ja naurua, mutta liika on liikaa. Itse en jaksaisi kuunnella tollasta jatkuvaa hekottamista jatkuvasti IHAN joka asialle....
Tuomas voi "sietää" paremmin Emmaa kun molemmat ovat itäsuomen ihmisiä, Joensuusta. Jos miettii, että Tuomas olisi vaikka helsinkiläinen, luulen että noilla ei olisi sitä vähääkään yhteistä....
Viime kaudella haukuttiin myöskin yhtä pariskuntaa, kun aina käkättelivät ja hihittelivät keskenään. Porukka oli sitä mieltä, ettei tule kestämään tuollainen meno. Mutta niin vain kesti ja kestää edelleen.
Mielummin sitä nauravaa ihmistä katsoo, kuin otsa kurtulla kulkijaa. Tietenkin on sitten vielä olemassa se kultainen keskitie tässäkin asiassa, mutta jos pakko on olla jompaakumpaa, niin sitten se naurava. Myrtsit/liian vakavat parit ei ainakaan tässä ohjelmassa ole menestyneet.
Jaksojahan on nyt enemmän kuin aiemmin - 14, kun aiemmin taisi olla 10. :)
Vierailija kirjoitti:
Juuditin äiti ei oletettavasti suhtaudu kovin positiivisesti tuollaiseen tapaan avioitua television viihdeohjelmassa tuntemattoman kanssa ja on uskovainen, joten ei välttämättä halua senkään puolesta televisioon, eikä luonteensakaan puolesta.
Huomasitte varmaan, että Juuditin sisaruksistakin puuttui puolet vaikka heistä useampi asuu Helsingissä, eli olisivat päässeet helposti paikalle.
Nämä sisarukset eivät ole edes uskovaisia.Kaikki eivät tosiaankaan halua televisio-ohjelmiin, mutta oli kaunis ele Juuditin äidiltä laittaa kuitenkin villasukat matkaan.
Se on nimenomaan ele, eikä mikään muu lahja oikein toimi samalla tavalla tuollaisena eleenä kuin villasukat.
Äiti ei halunnut paikalle eikä ehkä tue koko konseptia, mutta haluaa pitää huolen siitä että lapsella puolisoineen on lämmin (= kaikki hyvin).
Tuollaisessa tilanteessa erittäin hyvä lahja, ja perheestä oli kuitenkin paikalla isä, nuorimmat sisarukset + Kaarle, eli mitenkään hyljättynä Juudit ei ollut.
Juuditin äiti on voinut olla vaikka sairas tai kuulua riskiryhmään tai aivan mikä tahansa on voinut olla poissaolon syy. On voinut tukea tai olla tukematta.
Jaksoja on enemmän, niin ehkä pareja näytetään kuitenkin kokonaisuutena ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu, mutta en tiennyt, että sukat ovat yleinen häälahja. Olen ollut useissa häissä, mutta missään niissä ei annettu hääparille sukkia lahjaksi
Tuskin ovatkaan. Sukkien hinnalla häihin?
Ei kukaan toista arvostava anna sukkia häälahjaksi. Päinvastoinhan se on osoitus siitä, ettei arvosta toista.
Nyt en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
No hääparina toivottavasti naurattaisi kun kuusihenkinen perhe porhaltaisi häihisi syömään ja juhlimaan ja lahjoittaisi teille itsekudotut, anteeksi neulotut sukat. :-D
En tiedä, mitä tässä tarkoitetaan. Ajattelen kuitenkin, että ne villasukat olivat sellainen symbolinen lahja, että lämmöllä teitä ajatellaan. Ne annettiin kameroiden edessä. Se, onko jotain muuta (kallis lahja) annettu, ei tiedetä.
Joku kai kirjoitti, että törkeetä antaa villasukat, kun ei voi tietää, onko sulho vaikka villalle allerginen. No - tässä lahjassa on varmaan tärkeintä kaunis ajatus, vaivannäön osoitus, muiston jääminen yms. , siis enemmän tunne- kuin käyttö- tai rahallinen arvo.
Minä olen myös allerginen villalle, mutta olen silti ollut hyvin otettu, kun olen saanut villasukkia lahjaksi. Ne ovat olleet hienosti tehtyjä, monivärisiä, hienoja kuvioita. Olen arvostanut lahjaa, vaikken olekaan voinut niitä käyttää.
Ollaanko täällä tosissaan tämän villasukkajutun suhteen 🤔. Eihän nämä parit ole suurella todennäköisyydellä naimisissa kuin minimiajan ja hakevat eroa heti kun päätösjakso on esitetty, mitenkä siinä jotain isoja lahjoja vieraat hommaisivat.
Kuka on väittänyt, että ne kuuluisat villasukat (aivan ihana idea) olivat Juuditin vanhempien ainoa häälahja? Todennäköisesti olivat vain kiva ja lämminhenkinen tapa kutsua sulhanen sukuun ja välittää terveiset. Vai esiteltiinkö kaikkien muiden "häälahjat" ohjelmassa? Ei.
Juudit ja Tommi on ihana pari. Toivottavasti he onnistuvat ja löytävät sen mitä ovat etsineet. Innolla jään odottamaan Juuditin ja Tommin tarinan kehitystä.
Matin ja Miran häistä jäi fiilis, että he eivät kohdanneet toisiaan ollenkaan. Tarkoittiko Matti mitään mitä sanoi?
Siihen verrattuna Emman ja Tuomaksen kohtaaminen oli sentään aito. Ehkä tämän kauden aidoin. Kumpikin toi peittelemättä esiin, mitä tunsi ja toivoi. Emma ilmaisi toivovansa parisuhdetta ja pelkäävänsä torjutuksi tulemista. Tuomas ilmaisi peittelemättä, että tarvitsee ensin vähän aikaa ajatusten järjestelyyn.
Minunkin tärkein tavarani on toisen mummuni itsetekemä matto, jonka sain häneltä
muuttaessani yhteen poikakaverini kanssa.
Tärkeäksi sen tekee se, että näin mummua harvoin pitkän välimatkan takia ja muutenkin meitä lapsenlapsia oli melko paljon. Jotenkin tuntui tosi hyvältä kun mummu muisti minua.