Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
2521/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

.

.

Ekan jakson + hääjaksojen perusteella ajattelin Katin & Jannen sekä Juuditin & Tommin olevan unelmamätsit, Emman & Tuomaksen tilanteen olevan toivoton ja Miran & Matin jutun toimimaton, ja nyt uusimman Cmore -jakson jälkeen fiilikset ovat osin kallistuneet toisiin.

.

Edelleen olen samaa mieltä siitä että Miran ja Matin juttu ei toimi. Homma on väkinäistä, vaikka muuta sanovatkin.

.

Emma ja Tuomas on sinänsä ihan viihdyttävää katsottavaa, mutta kyllähän tuo Emman töksäyttely ainakin minua rassaa, Tuomas vaikuttaa ottavan lunkisti. Mutta niin otti Miinakin Heikin töksäyttelyt päällisin puolin lunkisti, silti ikävät kommentit kuitenkin tekivät suhteelle tuhojaan. Tuomas joutuu ehkä nielemään liikaa? No, aika näyttää. Itse en pidä tuollaisesta tavasta töksäytellä, vaikka muutoin noin avoimesta ja suorasta kommunikaatiosta pidänkin. Tämä pari on täysi arvoitus.

.

Juudit ja Tommi vaikuttivat tämän jakson perusteella jotenkin enemmän kavereilta, vaikka sinänsä hyvin toisilleen sopivatkin. En enää ole ihan satavarma, miten jatkossa käy, mutta taatusti kunnioittavat toisiaan ja vähintäänkin ystävystyvät.

.

Kati ja Janne taitavat sittenkin olla niin erilaisia, että mahtavatko menettää kipinänsä lopulta - tai jopa melko nopeasti kun ensihuuma haihtuu ja arkiset tavat olla ja elää ja reagoida asioihin tulee enemmän esiin?

Kyllä viiltää, että Emma tosiaan haukkui huomenlahjankin. En näe, että tuollaisella ikävällä suorapuheisuudella päästäisiin kovin pitkälle. Ei pidä liiaksi luottaa siihen että toinen ottaa tölväisyt vaan leppoisasti, kyllä ne ihon alle menee. On eri asia olla tärkeiden asioiden suhteen suorapuheinen kuin dissata kaikkea mitä toinen edustaa, edes naurun saattelemana.

Emma on niin suorapuheinen, että pistää miettimään, onko hänellä joku diagnoosi (eipä kai katsojille sillä sinällään merkitystä pitäisi olla, mutta onko tuo vain loukkaavaa ja huonotapaisuutta, vaiko onko tosiaan diagnosoitu 'selitys' moiselle).

Vaikka T ei näytä, että loukkaantuisi, niin kyllä nuo joka kerta vähän haavoittaa ja rikkoo suhdetta, varsinkin noin tuttavuuden alussa... Siis kenellä ei ole käytöstapoja pitää mölyt mahassaan, jos ventovieraan sinulle ostama lahja ei ole unelmiesi mukainen???

Eikö sanonut ihan, että koru on huono lahja, ja avaamisenkin jälkeen reaktio oli vaisuhko. Vertaa esim. Katiin, joka kävi siellä Jannen asunnossa, eikä sanonut mitään negatiivista.

Vierailija
2522/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin hääjakson 2/2.

Matti vaikutti siltä kuin avaisi jouluna innoissaan lahjapaketin, vilkaisisi sisältöä ja menettäisi täysin mielenkiintonsa. Mutta omista häistään ei voinut lähteä saman tien painelemaan.

Juuri näin. Oli ehkä toivonut lahjaksi puhelinta. Sai aivan toimivan ja hyvän puhelimen, mutta odotti ehkä uusinta iPhonea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

Ne Emman kommentit niistä hämähäkeistä meni yli. Joo, tuli selväksi ettei tykännyt niistä, mutta Tuomakselle ne on rakkaita.

En itsekään menisi kaverille sanomaan "hyi helvetti noita sun koiria, mä en kyllä koske noihin. Ai monta koiraa sulla on? Hyii"

No mä luulen, että suurin osa naisia ja miksei miehiäkin inhoa ja pelkää hämähäkkejä. Yleensä ihmisillä on hirveä intto tappaa kaikki hämähäkin mitä vaan näkevät. 

Itse en koskaan tapa  huoneista/sisältä hämähäkkejä ja sekin tuntuu ihmisiä ällöttävän. En kyllä minäkään tykkää mistään lemmikki tarantellasta, mutta jos miehellä sellaisia olisi ehkä ne sietäisin. Ja itse en siis edes inhoa normaaleja hämähäkkejä, mutta en siltikään lämpene niille lemmikkihämähäkeille. Enkä lemmikki matelijoille.  Ja valitettavasti tiedän tapauksia, jossa puoliso on painostanut toisen luopumaan lemmikki koirastaan/koiristaan. Ja aina se luopuja on ollut nainen.

Emman reaktio ei suinkaan ole ihmeellinen. Et vatmaan itsekään ihastuisi hämähäkkeihin? Jos ihastut , olet poikkeus. 

No en ihastuisi, mutta olen sen verran hienotunteinen että en jatkuvasti hokisi "hyi kamalia, en koske noihin" :D Opettelisin elämään asian kanssa.

Vierailija
2524/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan tätä kautta kyllä paljon. En ole lukenut kaikkia kommentteja, mutta omasta puolesta vähän jännittää miten Emman ja Tuomaksen käy. Tässä katselen uusinta jaksoa ja mietin minkä takia pappi kysyy "tahdotko ottaa tämän Mira Helena aviopuolisoksi?" Eikös se kuulu sanoa Mira Helenan? Tämä sama virhe on ollut jokaisen kohdalla, jännä juttu.

Tämä, muuten ei valittamista tähän mennessä. :D

Luulisin että vihkijän sanamuoto on tuo koska sukunimi on leikattu pois editointi aiheessa.

Vierailija
2525/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

Tuomas sanoi jakson lopussa, että on nyt tilanteessa jossa haluaa jo olla enemmän yhdessä, kuin on ollut mahdollista. Ihanat!

Vierailija
2526/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jaksaisi tai haluaisi kumppaniltani kuunnella vastaavaa kommenttia ja käytöstä kun mitä Emma antaa itsestään. ”Hänen tapansa tai väärä tapa” tuli aika selväksi ja tästä voi juuri ja juuri joustaa ruokakaupassa yhden tuotteen kohdalla ja siitäkin pahottaa mielensä. Ei kiitos. Voi toki olla kireänä ohjelman ja mainitun työstressin takia. Tuomas onneksi suhtautui asiaan huumorilla ja hyvin, mutta pidemmän päälle tollanen Emman kaltanen kumppani on varmasti aika kuluttavaa.

Vierailija
2527/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

Tuomas sanoi jakson lopussa, että on nyt tilanteessa jossa haluaa jo olla enemmän yhdessä, kuin on ollut mahdollista. Ihanat!

No enpä tiedä, ehkä ylipäätään sen härdellin jälkeen haluaa vain _olla_. Minä ymmärsin sen painotuksen niin.

Vierailija
2528/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen jatkoa vielä, että jos huomenlahjaa avatessa jo töksäyttää että koru on muuten paska lahja. Vaikka lahja ei kaikista mieluisin olekaan (yllättäen kun ostaa sokkona tuntematta henkilöä ollenkaan) niin totta kai sitä arvostetaan ja kiitetään kumppania kauniisti.

Vierailija
2529/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus omasta ulkonäöstä saa joskus aikaan myös töksäyttelyä ja ikään kuin suhteen sabotoimisen- jättää ennen kuin toinen jättää siitä satuttavasta syystä, että ulkoinen viehättävyys ei riitä.

Vierailija
2530/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Emma sitä saamansa korua haukkunut. Hän sanoi että yleensä ottaen koru on huono lahja tuossa tilanteessa, kun ei tiedä lahjan saajan korumakua. Sanoi että tykkää tällä hetkellä vain vihkisormuksestaan. Saamastaan korusta sanoi, että onpa nätti ja siro. Ja että sen idea (korussa oleva teksti) oli hyvä.

Emma ei myöskään "koko ajan" hae miten ällöttäviä hämähäkit ovat. Kiersi katsomassa kyseiset otukset kun tuli asuntoon, ja taisi tasan kaksi kertaa huudahtaa "hyi". Toinen oli hämähäkin kuivuneille kuorille (tai mitä ovatkaan), jotka olivat terrorin päällä ja luuli sitä oikeaksi. Kyllä minäkin oisin noin reagoinut, vaikka omasta mielestäni olenkin kohtelias enkä halua muiden mieltä pahoittaa. Se vaan on spontaani reaktio, jos kohtaa jotain itselle epämiellyttävää. Mä en varmaan pystyisi edes menemään samaan huoneeseen rottien tai käärmeiden kanssa, vaikka kuinka olisivat minulle tärkeän ihmisen lemmikkejä.

Voitteko siis lopettaa asioiden vääristelyn, vaikka ette tykkäisikään kys. ihmisestä?

Vierailija
2531/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on alkanu ärsyttää mua näistä eniten.

Vierailija
2532/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni väärennellyt asioita Emmasta vaikka ei, en hänestä henkilökohtaisesti pidäkään. Mielestäni on vaan uskomattoman tahditonta häitä seuraavana aamuna naama vituillaan rutista jo kättelyssä ennenkun lahjaa avannutkaan miten ei haluisi korua lahjaksi kun kumppani on pitänyt sitä hyvänä ideana ja halunnut sen antaa.

Vierailija
2533/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies valittaa, että kuin huomaa jonkin vaivaavan kumppania ja asiasta kysyy, niin vastaus on "ei mikään", vaikka selvästi jokin on vinossa. Tuomaksella ei varmasti ole koskaan tätä ongelmaa Emman kanssa. ;-)

Kuulun Emmasta ja  Tuomaksesta tykkääviin, mutta liian raaka rehellisyys ei ole minun juttuni. Seuraankin tulevia jaksoja tarkkaan, että miten Emma niissä kommunikoi ja miten asiaan suhtaudun. Tunnen muuten useammankin "olen vain rehellinen" - tyypin, jotka suoltavat yhtä sun toista loukkaavaa ihan vain loukkaamisen vuoksi, hämmästyttävän moni heistä on syntynyt touko-kesäkuussa.

Minäkin kuulun niihin ihmisiin, jotka pelkäävät hämähäkkejä, joten en olisi ilahtunut, jos seurustelukumppanilla niitä olisi ollut. Myönnän kyllä, että aiemmin täällä mainittu on varmaan totta: hämähäkkilemmikki pysyy suurella todennäköisyydellä siellä häkissään, joten tuskin niitä pelkäävän tarvitsee niille mitään tehdä. Ystäväni on joskus tapaillut hetken miestä, jolla oli käärme lemmikkinä. Muistaakseni tämän muuten poliittisesti hyvin korrektin ja tapansa tunteman diplomaatin sanat olivat "hyi helvetti", kun asia hänelle paljastui. En enää muista, että näkikö ystäväni koskaan sitä matelijaa, vai menikö juttu puihin jo ennen sitä.

Vierailija
2534/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdittomuus ja töksäytteleminen ei todellakaan lupaa hyvää. Eipä ihana ja pitkämielinen Miinakaan sitä lopulta jaksanut. Kyllä se musertaa ja murentaa suhdetta pitkän päälle, turha muuta luulla.

Vierailija
2535/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen sijaan että sanoisi että oli kiva tehdä ruokaa yhdessä ja kiitos avusta niin kitistään siitä miten tomaattejakaan ei osaa leikata ”oikein” eli Emman tavalla.

Vierailija
2536/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ku rupes myötäjännittää, kun näki ton viimesen parin herran hikikarpalot alttarilla!

Vierailija
2537/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän huvittavat noi vihkimiset Olet mitä syöt -talossa, kun morsmaikut astelee samoja portaita kuin ruokaremppaajat Pipan luo :D

Mikä talo tuo on?

Villa Ivan Falin Vuosaaressa

Vierailija
2538/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on haukuttu liian kiltiksi, nyt ymmärrän asiaa paremmin. En tykkää hämähäkeistä, mutta olisin sanonut (ja ajatellutkin vain)et hmm, mielenkiintoinen lemmikkivalinta.

Vierailija
2539/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira on alkanu ärsyttää mua näistä eniten.

Pidin Katista ensimmäisessä jaksossa, mutta nyt mietin, että onko hän aina tuollainen. Jaksaako Janne Kati-show’ta? Janne kyllä vaikuttaa aika ihastuneelta, eikä tarjokkaita ole varmaan aiemmin ollut jonoksi asti, joten en tiedä. Mietityttää todella, että voiko sellainen suhde toimia, jossa pari on keskenään noin erilaisia. Arvomaailma heillä on ehkä samankaltainen, mutta riittääkö se. Parisuhde on kuitenkin pitkälti sitä ihan arkea, ja toimivan kommunikaation ja sopivien elämäntyylien rooli on aika suuri.

Vierailija
2540/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan tätä kautta kyllä paljon. En ole lukenut kaikkia kommentteja, mutta omasta puolesta vähän jännittää miten Emman ja Tuomaksen käy. Tässä katselen uusinta jaksoa ja mietin minkä takia pappi kysyy "tahdotko ottaa tämän Mira Helena aviopuolisoksi?" Eikös se kuulu sanoa Mira Helenan? Tämä sama virhe on ollut jokaisen kohdalla, jännä juttu.

Tämä, muuten ei valittamista tähän mennessä. :D

Miten tyhmä voi ihminen olla?

Miten ilkeä voi ihminen olla?

Ketju on lukittu.