Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
2501/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

.

.

.

Uusimman jakson nähtyäni en usko yhdenkään parin jatkavan. Juudit on aivan ihana edelleen, toivon että Tommi avautuu ja heittäytyy enemmän ohjelman kuluessa ja romantiikka pääsee syttymään. Kuten joku aiemmin kirjoittikin niin nyt ovat tosi etäisiä ja ystävällisiä, mutta mitään läheisyyttä tai leikittelyä ei ole. Joten vaarana on että jäävät ystäviksi. Heillä on kuitenkin toivoa.

Tuomaksesta ja Emmasta tuli parempi kuva,  varsinkin Tuomas vaikuttaa kultakimpaleelta. Mutta en usko että hänellä tulee romanttisia fiiliksiä Emmaa kohtaan. 

Täällä on väännetty Matin ja Miran asumiskuvioista, mutta näen vaan kuinka Mattia ei kiinnosta Mira ollenkaan. Matille on vyörynyt tajuntaan ettei tuore vaimo olekaan sporttinen typykkä. Mirahan sanoi jo jotain epävarmuudesta ja miettivänsä onko Matti tosissaan. Selvästi hakee koko ajan hyväksyntää ja haluaisi suhteen etenevän. Matti jankuttaa Pirkkalaan muutosta ja golfista, eikä vaikuta ihastuneelta. Tuskin jatkavat edes ohjelman loppuun. Matti saa hyvän tekosyyn eroon välimatkasta. 

Kati ja Janne. Janne vaikuttaa ihastuneelta, mutta Kati haluaa ottaa jo etäisyyttä. Tykkään hymyilevistä ja nauravista ihmisistä, mutta joku vaivaa Katissa. Ei tule kestämään.

Vierailija
2502/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma ja Tuomas on mun lempipari. Ovat jotenkin niin mutkattomia ja ihania yhdessä. Tuomas sanoikin, että parasta Emmassa on se, ettei tarvitse arvuutella millä fiiliksillä mennään, vaan näyttää tunteensa avoimesti ja rehellisesti. Uskon, että tää on sellainen viisastenkivi, joka auttaa paria pysymään yhdessä. Onhan se nähty jo moneen kertaan, että huonosti käy tässä ohjelmassa niillä pareilla, jotka eivät uskalla tai osaa olla avoimia sydänjuuriaan myöten toisen kanssa. Hyvässä ja pahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo monta kertaa täällä, että Mira ei Mattia tule miellyttämään ulkonäöllisesti. Vaikka olisi kuinka älykäs, hauska ja kiva niin Matille ykkösasia on naisen ulkonäkö.

Vierailija
2504/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

Uusimman jakson nähtyäni en usko yhdenkään parin jatkavan. Juudit on aivan ihana edelleen, toivon että Tommi avautuu ja heittäytyy enemmän ohjelman kuluessa ja romantiikka pääsee syttymään. Kuten joku aiemmin kirjoittikin niin nyt ovat tosi etäisiä ja ystävällisiä, mutta mitään läheisyyttä tai leikittelyä ei ole. Joten vaarana on että jäävät ystäviksi. Heillä on kuitenkin toivoa.

Tuomaksesta ja Emmasta tuli parempi kuva,  varsinkin Tuomas vaikuttaa kultakimpaleelta. Mutta en usko että hänellä tulee romanttisia fiiliksiä Emmaa kohtaan. 

Täällä on väännetty Matin ja Miran asumiskuvioista, mutta näen vaan kuinka Mattia ei kiinnosta Mira ollenkaan. Matille on vyörynyt tajuntaan ettei tuore vaimo olekaan sporttinen typykkä. Mirahan sanoi jo jotain epävarmuudesta ja miettivänsä onko Matti tosissaan. Selvästi hakee koko ajan hyväksyntää ja haluaisi suhteen etenevän. Matti jankuttaa Pirkkalaan muutosta ja golfista, eikä vaikuta ihastuneelta. Tuskin jatkavat edes ohjelman loppuun. Matti saa hyvän tekosyyn eroon välimatkasta. 

Kati ja Janne. Janne vaikuttaa ihastuneelta, mutta Kati haluaa ottaa jo etäisyyttä. Tykkään hymyilevistä ja nauravista ihmisistä, mutta joku vaivaa Katissa. Ei tule kestämään.

Siis mun mielestä taas Emma ja Tuomas on pareista ainoa, joka vaikuttaa oikeasti ihastuneilta toisiinsa. Mäkin katsoin sen ennakkojakson, ja kyllähän he molemmat puhuivat toisistaan niin kauniisti kameroille. Plus yhdessäolo on just sellaista kiusottelua ja leikittelyä, mitä se nyt ihastuneilla yleensä onkin. Kyllä mä nään heissä ihan molemminpuolisia tunteita jo nyt.

Vierailija
2505/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo monta kertaa täällä, että Mira ei Mattia tule miellyttämään ulkonäöllisesti. Vaikka olisi kuinka älykäs, hauska ja kiva niin Matille ykkösasia on naisen ulkonäkö.

Se selittäisi Matin oudon kehonkielen.

Vierailija
2506/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juudit oli säteilevän kaunis hääpäivänään.

Niin on, aivan ihanat kasvot, kauniit. lempeät, valoisat.

Vierailija
2507/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

.

.

.

.

.

Ekan jakson + hääjaksojen perusteella ajattelin Katin & Jannen sekä Juuditin & Tommin olevan unelmamätsit, Emman & Tuomaksen tilanteen olevan toivoton ja Miran & Matin jutun toimimaton, ja nyt uusimman Cmore -jakson jälkeen fiilikset ovat osin kallistuneet toisiin.

.

Edelleen olen samaa mieltä siitä että Miran ja Matin juttu ei toimi. Homma on väkinäistä, vaikka muuta sanovatkin.

.

Emma ja Tuomas on sinänsä ihan viihdyttävää katsottavaa, mutta kyllähän tuo Emman töksäyttely ainakin minua rassaa, Tuomas vaikuttaa ottavan lunkisti. Mutta niin otti Miinakin Heikin töksäyttelyt päällisin puolin lunkisti, silti ikävät kommentit kuitenkin tekivät suhteelle tuhojaan. Tuomas joutuu ehkä nielemään liikaa? No, aika näyttää. Itse en pidä tuollaisesta tavasta töksäytellä, vaikka muutoin noin avoimesta ja suorasta kommunikaatiosta pidänkin. Tämä pari on täysi arvoitus.

.

Juudit ja Tommi vaikuttivat tämän jakson perusteella jotenkin enemmän kavereilta, vaikka sinänsä hyvin toisilleen sopivatkin. En enää ole ihan satavarma, miten jatkossa käy, mutta taatusti kunnioittavat toisiaan ja vähintäänkin ystävystyvät.

.

Kati ja Janne taitavat sittenkin olla niin erilaisia, että mahtavatko menettää kipinänsä lopulta - tai jopa melko nopeasti kun ensihuuma haihtuu ja arkiset tavat olla ja elää ja reagoida asioihin tulee enemmän esiin?

Vierailija
2508/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja yksin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pottunenä ei ole miesten mielestä kaunis tai seksikäs.[/quote

Miten voit sanoa kaikkien miesten puolesta?

Pottunenäisenä naisena en ole koskaan saanut myönteistä palautetta nenästäni. Exäni nimitti minua possuksi. Saksassa sain myös kuulla ikäviä kommentteja nenästäni. En myöskään pidä itseäni kauniina tai seksikkäänä. Olen käynyt meikkaajan opissa, mutta eipä nenää saa meikillä muokattua.

Höh. Äidilläni ja siskollani on pottunenä, eikä se heistä yhtään rumempaa tee. Itse olen aina tykännyt ihmisten persoonallisista piirteistä. Siskoni olisi halunnut nuorena myös suoristaa hampaitaan, mutta hammaslääkäri kehui, että hänen mielestään hampaat ovat kauniin persoonalliset, joten ei siskoni niitä suoristanut. Lisäksi mikään toimenpide ei ole riskitön, joten en suosittelisi kenellekään esim. nenäleikkausta esteettisistä syistä. Siinä voi moni asia mennä pieleen. Se mikä on jonkun mielestä rumaa, voi toisen mielestä olla kaunista. Ja minusta ulkoisesti kaunis ihminen muuttuu rumaksi, jos on ruma sisäisesti (on tullut huomattua useasti).

Vierailija
2509/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER ALERT

Mun lempparipari on Emma ja Tuomas. Ovat jotenkin niin luonnollisia, aitoja ja tykkään kyllä Emman sanailustakin, toki vaatii sopivan vastinparin. Ja mitä hämähäkkeihin tulee, niin eiköhän niiden harrastaja ole varautunut ennakolta siihen että kaikki ei tykkää, toisin kuin koiranomistajat joista moni kuvittelee että kaikki tykkää koirista. 

Juuditille ja Tommille ennustan hyvää liittoa, vaikuttaa siltä että mitään salamarakastumista ei ole ilmassa, mutta selkeästi kiinnostus ja arvostus on kasvussa joten siihen on hyvä jatkaa. 

Kati ja Janne epäilyttää mua eniten. Jannesta tykkään, mutta Katista tulee sellaiset teennäiset "image is everything"-vibat,

Mirasta ja Matista en saa oikein otetta. Nähtäväksi jää. 

Vierailija
2510/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juudit oli säteilevän kaunis hääpäivänään.

Niin on, aivan ihanat kasvot, kauniit. lempeät, valoisat.

Eikä sitä kauneutta ainakaan vähennä se, miten kauniisti ja lämpimästi puhui Tommista. 

Vierailija
2511/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER.

Itsekin mietin, että mitenhän Jannen ja Katin käy. Olen melkein satavarma, että Jannen rauhallisuus, hidastempoisuus ja pikkutarkkuus alkaa käydä suht nopeasti Katin hermoille, joka on puolestaan täysin vastakohtainen näille Jannen luonteenpiirteille. Onhan se kaunis ajatus että vastakohdat täydentää toisiaan, mutta ei se taida oikeasti kovinkaan usein toimia. Varsinkaan jos laitetaan yhteen kaksi ääripäätä.

Vierailija
2512/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt cmoren uusimman jälkeen olo, ettei mikään pareista tule kestämään.

En näe Emmassa ja Tuomaksessa parina mitään positiivista, kuten moni jakson nähnyt tuntuu näkevän. Emma on todella tökerö. Haukkuu jopa huomenlahjan.

Juudit ja Tommi toimii paperilla, mutta mitään kipinää ei näy. Tommi ei vaikuta oikein heittäytyjältä. Juudit on kyllä ihastuttava persoona, sinut itsensä kanssa ja positiivinen elämänasenne. Toivottavasti juttu vielä käynnistyisi.

Miralla ja Matilla ei tunnu juttu luistavan. Kankeaa jankuttamista asuinpaikasta. Ei taida olla kumpikaan kovin kiinnostunut.

Kati ja Janne vielä täysin kysymysmerkkiä. Sama ihastus vielä päällä kuin häissä. Joku kritisoi Katia teennäiseksi, kun ei Jannen rumia kirsikkakalusteita haukkunut, mutta itse pitäisin sitä ihan vain hyvänä käytöksenä.

Vierailija
2513/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

Ne Emman kommentit niistä hämähäkeistä meni yli. Joo, tuli selväksi ettei tykännyt niistä, mutta Tuomakselle ne on rakkaita.

En itsekään menisi kaverille sanomaan "hyi helvetti noita sun koiria, mä en kyllä koske noihin. Ai monta koiraa sulla on? Hyii"

No mä luulen, että suurin osa naisia ja miksei miehiäkin inhoa ja pelkää hämähäkkejä. Yleensä ihmisillä on hirveä intto tappaa kaikki hämähäkin mitä vaan näkevät. 

Itse en koskaan tapa  huoneista/sisältä hämähäkkejä ja sekin tuntuu ihmisiä ällöttävän. En kyllä minäkään tykkää mistään lemmikki tarantellasta, mutta jos miehellä sellaisia olisi ehkä ne sietäisin. Ja itse en siis edes inhoa normaaleja hämähäkkejä, mutta en siltikään lämpene niille lemmikkihämähäkeille. Enkä lemmikki matelijoille.  Ja valitettavasti tiedän tapauksia, jossa puoliso on painostanut toisen luopumaan lemmikki koirastaan/koiristaan. Ja aina se luopuja on ollut nainen.

Emman reaktio ei suinkaan ole ihmeellinen. Et vatmaan itsekään ihastuisi hämähäkkeihin? Jos ihastut , olet poikkeus. 

Vierailija
2514/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hippi kirjoitti:

Minä pidän Emman tyylistä, rillejä ja otsista myöten. Just hyvä!

Minä en pidä formaalista pikkusievästä tyylistä. Meitä on moneksi.

Hippityylissä ei sinänsä ole vikaa. Emman toteutus hipsterityylistä huono. Tämä on vain mielipiteeni. Kivittäkää jos haluatte. Tekisi mieli stailata Emma.

Mistä tuo hippi/hipsteri tyyli on Emmaan liitetty. Ensimmäisen jakson nähtyäni mielestäni ihan perus-ja tavistyyli ilman erikoisuuksia.

Vierailija
2515/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

.

.

Ekan jakson + hääjaksojen perusteella ajattelin Katin & Jannen sekä Juuditin & Tommin olevan unelmamätsit, Emman & Tuomaksen tilanteen olevan toivoton ja Miran & Matin jutun toimimaton, ja nyt uusimman Cmore -jakson jälkeen fiilikset ovat osin kallistuneet toisiin.

.

Edelleen olen samaa mieltä siitä että Miran ja Matin juttu ei toimi. Homma on väkinäistä, vaikka muuta sanovatkin.

.

Emma ja Tuomas on sinänsä ihan viihdyttävää katsottavaa, mutta kyllähän tuo Emman töksäyttely ainakin minua rassaa, Tuomas vaikuttaa ottavan lunkisti. Mutta niin otti Miinakin Heikin töksäyttelyt päällisin puolin lunkisti, silti ikävät kommentit kuitenkin tekivät suhteelle tuhojaan. Tuomas joutuu ehkä nielemään liikaa? No, aika näyttää. Itse en pidä tuollaisesta tavasta töksäytellä, vaikka muutoin noin avoimesta ja suorasta kommunikaatiosta pidänkin. Tämä pari on täysi arvoitus.

.

Juudit ja Tommi vaikuttivat tämän jakson perusteella jotenkin enemmän kavereilta, vaikka sinänsä hyvin toisilleen sopivatkin. En enää ole ihan satavarma, miten jatkossa käy, mutta taatusti kunnioittavat toisiaan ja vähintäänkin ystävystyvät.

.

Kati ja Janne taitavat sittenkin olla niin erilaisia, että mahtavatko menettää kipinänsä lopulta - tai jopa melko nopeasti kun ensihuuma haihtuu ja arkiset tavat olla ja elää ja reagoida asioihin tulee enemmän esiin?

Kyllä viiltää, että Emma tosiaan haukkui huomenlahjankin. En näe, että tuollaisella ikävällä suorapuheisuudella päästäisiin kovin pitkälle. Ei pidä liiaksi luottaa siihen että toinen ottaa tölväisyt vaan leppoisasti, kyllä ne ihon alle menee. On eri asia olla tärkeiden asioiden suhteen suorapuheinen kuin dissata kaikkea mitä toinen edustaa, edes naurun saattelemana.

Vierailija
2516/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Kyllä viiltää, että Emma tosiaan haukkui huomenlahjankin. En näe, että tuollaisella ikävällä suorapuheisuudella päästäisiin kovin pitkälle. Ei pidä liiaksi luottaa siihen että toinen ottaa tölväisyt vaan leppoisasti, kyllä ne ihon alle menee. On eri asia olla tärkeiden asioiden suhteen suorapuheinen kuin dissata kaikkea mitä toinen edustaa, edes naurun saattelemana.

On huvittavaa, että täällä Team Emma ei puutu suosikkinsa suoruuteen, mutta häneen kohdistuvista kriittisistä mielipiteistä loukkaannutaan. Hämmentävä kuvio.

Vierailija
2517/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Emma on niin suorapuheinen, että pistää miettimään, onko hänellä joku diagnoosi (eipä kai katsojille sillä sinällään merkitystä pitäisi olla, mutta onko tuo vain loukkaavaa ja huonotapaisuutta, vaiko onko tosiaan diagnosoitu 'selitys' moiselle).

Vaikka T ei näytä, että loukkaantuisi, niin kyllä nuo joka kerta vähän haavoittaa ja rikkoo suhdetta, varsinkin noin tuttavuuden alussa... Siis kenellä ei ole käytöstapoja pitää mölyt mahassaan, jos ventovieraan sinulle ostama lahja ei ole unelmiesi mukainen???

Vierailija
2518/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler spoiler

Uusimmassa jaksossa herää kysymys Tuomaksen fyysisestä kiinnostuksesta Emmaa kohtaan, koska hän ei juurikaan koskettele Emmaa tai koskettelu näyttää teennäiseltä. Voihan olla, että Tuomas on hitaasti lämpenevää sorttia, mutta luulisi olevan jo vetovoimaa toista kohtaan.

Vierailija
2519/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin hääjakson 2/2.

Matti vaikutti siltä kuin avaisi jouluna innoissaan lahjapaketin, vilkaisisi sisältöä ja menettäisi täysin mielenkiintonsa. Mutta omista häistään ei voinut lähteä saman tien painelemaan.

Vierailija
2520/18026 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta menee täällä pointti ihan ohi. On ok että Emma ei tykkää hämähäkeistä, mutta pitääkö hänen koko ajan hokea sitä että hyi miten ällöjä ne ovatkaan?

Ketju on lukittu.