Instagram kieli
mitä tarkoittaa tgif, ootd ja swag? mistä ihmiset vaan tietää mitä mikäkin lyhenne tarkoittaa?
Kommentit (40)
Nii katoin jotai youtube videoita mikkä kerto lyhenteistä nii siin sanottiii just toi et swag tarkottaaa salaisesti homo et jos sanotte poikakavereillenne että oot aika swag nii haukutte sitä homoks samalla kun tarkotatte et se on cool :)
Gay vs Guy, ei kannata päteä ellei osaa..
Ei se ole instakieltä vaan ihan muuallakin esiintyvää...
Lategram/latergram = Kuva on lisätty joskus myöhemmin, ei kuvanottohetkellä.
Vastaan toho ylenpään et kyllä se nuin on tai itse olen myös ymmärtäny sen niin. Ja kysyisin vielä että onko se "shotout" vai "shoutti" vai mikä lie kun en itsekään oikein tiedä. Luulisin että shotout. X) :D
Ihan vitun sama.
Suomen kielellä olen pärjännyt tähänkin asti ja tulen jatkossakin pärjäämään.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:05"]
Mee pois olet ylikäinen!!
[/quote]Oon kyllä huomannut, että tää on teini-yh-äippien palsta. Kiitos taas kerran, polot.
swag=secretly we are gays
tb=throwback
tgif=thank god its friday
f4f=follow for follow
l4l=like for like
l4f=like for follow jne...
kokemuksella:D
"swag = secretly we are gays/guys"
"s4s = shoutout for shoutout"
"swag = something we africans got"
"mikä on instagram"
"swag = cool kuva"
oh gawd pls just shoot me now
[risuaita]ärsyttää, [risuaita]mikävitunsomesauna, [risuaita]oikeesti???
http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/2015-07-01/Suomeen-aukeaa-maailman-ensimm%C3%A4inen-some-sauna-%E2%80%93-L%C3%B6yly%C3%A4-keskusteluihin-voi-heitt%C3%A4%C3%A4-kauempaakin-3324964.html
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:35"]Ei pahalla, mut te puhutte jossai vauvasivustolla jostai instagramista ja sen lyhenteistä. Sit joku tulee välii "Mikä on istagram" ja sillee. Vähän retuu :D
[/quote]
Raul pois vauvapalstalta!
Swag tarkoittaa siis itsevarmaa ja seksikästä
No mutta, mitäs sitten tarkoittaa ex enkä nyt puhu mistään entisistä puolisoista vaan instagramista? Kaikki muut minä kyllä tiedän mutta toi ex on vähän hakusessa??
Swag= Secretly We Are Guys ,,, tällein mä oon tän swagin ymmärtänyt. Käytetään kyllä yleensä jos on cool kuva.