unen tulkinta, pettäminen
Näin unta että mieheni petti minua jonkun naisen kanssa. Mutta en tuntenut tätä naista. Uni alkoi siitä kun olin saanut lapset nukkumaan ja menin saunaan, odotin miestäni sinne mutta hän ei tullutkaan, kuulin kun hän meni vessaan ja menin olohuoneeseen, jossa näin jonkun blondin naisen alasti jonkun patjan päällä ja olin todella vihainen tälle naiselle. Hetkeä.myöhemmin mieheni tuli myös olohuoneeseen ja muistan lyöneeni miestäni mutta minulla ei ollut yhtään voimia käsissäni. Hetkeä myöhemmin nainen lähti pois ja uni jatkui seuraavasta päivästä, jolloin olin koneella ja etsin tämän naisen tietoja googlesta. Löysin hänen oman kotisivun/blogin johon hän merkannut joka päivän kun oli ollut sängyssä jonkun miehen kanssa. Sivuilla luki myös mieheni nimi monen päivän kohdalla. No seuraavaksi olin ulkona kaverini kanssa ja näimme suden joka oli loukkaantunut. Sanoin kaverilleni, katso tuota eläintä miten se on loukkaantunut, mutta kaverini ei ollut enää vieressäni, mutta joku tuntematon mies tuli luokseni ja halasi minua, aivan kuin olisi tiennyt että olin surullinen ja vihoissani mieheni teoista.
Minä näin kerran ällöttävän yksityiskohtaista ja elävää unta, jossa sain risteilyllä tietää, että poikaystävälläni oli kaksoiselämä toisen naisen kanssa. Heillä oli kaksi lastakin unessa, vaikka minun kanssani mies (oikeassa elämässä) ei ole vielä ollut valmis niitä hankkimaan. Unessa kaikki kääntyivät minua vastaan. Kaikki Iloitsivat siitä, että asia paljastui. "Ei tarvitse enää teeskennellä/ Ei tarvitse sinuakaan katsella" Kaikki, minunkin sukulaiseni, miehen sukulaiset, ystäväni, siskonikin. Kaikki romahti ympäriltäni, ja heräsin unen järjettömään ahdistukseen, kun seisoin rappukäytävässä omaisuuteni kanssa ja mietin miten saisin koottua elämäni sirpaleet kasaan täysin yksin. Teki ensimmäisenä mieli ravistella vieressä nukkuvaa miestä "senkin s**Tana!!" :DD mutta selkeästi tuosta näen oman epävarmuuteni, mustasukkaisuuden, ja kyvyttömyyteni olla itsenäinen. Alati alitajunnassa jäytävät puutteet :P