Onko Converseilla hyvä kävellä?
Pystyykö niillä kävellä pitkiä matkoja? esim kaupunkilomilla?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:23"]
Meillä teini käyttää noita. Kävelee koulumatkat niillä (6km). Sanoi, että ok, mutta ei tietenkään yhtä hyvä kuin lenkkarit. Mutta kukaan tuskin kaupunkilomilla kulkee lenkkareissa :)
[/quote]
Kuule kyllä kulkee. Kattelin viime viikon Lontoon metrossa juurikin kenkiä. Sekä turistien että paikallisten.
Nahkaisissa malleissa pohja paremmin muotoiltu ja kävely mukavampaa kuin kankaisissa. Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:23"]
Meillä teini käyttää noita. Kävelee koulumatkat niillä (6km). Sanoi, että ok, mutta ei tietenkään yhtä hyvä kuin lenkkarit. Mutta kukaan tuskin kaupunkilomilla kulkee lenkkareissa :)
[/quote]
Kuule kyllä kulkee. Kattelin viime viikon Lontoon metrossa juurikin kenkiä. Sekä turistien että paikallisten.
[/quote] No hyvä. Nehän ne oikeasti jalalle parhaat on.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:37"]Nahkaisissa malleissa pohja paremmin muotoiltu ja kävely mukavampaa kuin kankaisissa. Suosittelen!
[/quote] ton koulumatkat kulkevan tennarit on juuri nahkaiset. Hinta 130 euroa. Luulisi siihen hintaan olevan hyvä.
Omaan jalkaan Converset passaavat hyvin, jalkateräni on kapeahko. Consseilla on tullut käveltyä jopa kilometritolkulla yhden päivän aikana. Edinburghissa kävelin yli kymmenen kilometriä ja tähän sisältyi vielä kävely korkealle Arthur's seat kukkulalle, eivätkä jalat olleet moksiskaan. Käytän Converseissa yhtä kokoa pienempää kuin normaalisti, koska mitoitus on mielestäni melko väljä. Leveäjalkaisilta tuttavilta olen kuullut, että Converset ovat sietämättömät kengät. Jos kävelykengät haluat niin Converset eivät todellakaan ole paras vaihtoehto ja niiden rinnalla kannattaa käyttää myös muunlaisia kenkiä. Kuminen lättykenkä ei pidemmän päälle tee varmastikaan jaloille hyvää.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:23"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä todellakin kulkee, Milanossa ja Parissa ainakin, sekä turistit että paikallisest. Varsinkin juuri tänä keväänä, ne on kuuminta kamaa. Korkokengät; so last season.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 19:39"]
Mulle Converset on ainakin olleet totaalinen pettymys!
Koska jalkani on ilmeisesti liian leveä Conversen kapeaan puikula-malliin, joutuisin aina ostamaan ylisuuret kengät, ettei hiertymiä ja rakkoja tulisi. Ja sitten siis näyttäisin Hessu Hopon ja Pelle Hermannin välimuodolta pitkänmallisissa, lonksuvissa tennareissa, joissa varpaiden ja kengänkärjen välissä olisi tilaa vähintään viiden centtimetrin verran. Oma kokoni puristaa leveyssuunnassa vaikka olisi pituussuunnassa aivan täydellinen.... :(
[/quote]
Tälle 10+ komppi
Ostin mitalta aivan oikeat converset, 38. Kenkäni ovat yleensä 37-38. Ja pituus onkin aivan passeli mutta hiertää messevät vesikellot pikkuvarpaisiin. Täytyy varmaan käydä leikkauttamassa pikkuvarpaat veke että menisi leveydeltä converset :/
Mulla on leveät jalat ja omistan oikeastaan pelkästään converseja. Olen luullut, että ne sopivat nimenomaan leveille jaloille :O
Ei ole. Ja mulla on melko kapea jalka.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:26"]
Mulla menee converset hyvin, olin New York:kissa niillä viime kuussa. (Ja ostin myös kaksi uutta paria tietysti sieltä halvalla) Siellä tuli käveltyä paljon, kyllä oli mielestäni hyvät kävelykengät.
[/quote]
Tästä viestistä huokuu ah niin tahattoman kauniisti piilotettu leveily. Ihana viaton tyyli. Tunnistan tästä itseni, sitä tämä vain on, aurinkoiset terveiset kirjoittajalle, olemme oikeastikin vaatimattomia =)