Lääkäri sanoi, että mulla on mastodonttiset rinnat :/
Onko mulla nyt joku sairaus ja pitääkö näitä tarkkailla koko ajan?
Kommentit (20)
Millaset on uteliaat kirahvit? Onko ne sun tissit pitkät ja ovat kääntyneet nurkan taakse vaklaamaan?
No en, mikä on mastodontti?? Onko se siis nyt joku sairaus?? Mistä minä voin tietää, en ole lääkäri!!
ap
Kannattaisi sillä samalla käynnillä kysyä siltä samaiselta lääkäriltä asiaa. niin ei tarvitsisi ihmetellä.
En kyllä haluaisi, että kenellekään tulisi rintojani katsellessaan mielikuvaa hirmuliskoista :''(
Tarkoitti varmaan mastopatiaa. Mulla on mastopatia toisessa rinnassa eli rauhaskudos ei ole normaalia, ja muodostaa kyhmyjä. On hyvä tarkkailla. Ei ole vaarallista.
No en tarkottanu, kyllä mä nyt kuulin mitä lääkäri sano. Otin paidn pois, niin se sano, että onpa sulla mastodonttiset rinnat :(((
ap
Huom, mastodontit eivät olleet hirmuliskoja vaan norsueläimiä!
No en mä nyt tiedä onko ne isot, pari lasta niillä on imetetty. Kuppikoko on 75K.
ap
Olipa asiaton lääkäri! Onko sinulla ongelmia rintojen suhteen? Ehkä hän harkitsisi sinulle pienennysleikkausta.
Lääkäri sanoi varmasti, että sinulla on masteopaattiset rinnat, mikä tarkoittaa, että rinnoissa on runsaasti rauhaskudosta, ei niinkään rasvaa. Minulla myös on masteopaattiset rinnat ja kuppikoko on 70B, eli eivät ole isot. Runsas rauhaskudos saattaa olla alttiimpi rintasyövälle (eihän se syöpä läskiin iske), joten rinnat kannattaa kerran kuussa itse tutkia ja mammografiassakin käydä jo ennen kuin kutsu joukkotarkastukseen sitten joskus tulee.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 11:16"]
No en mä nyt tiedä onko ne isot, pari lasta niillä on imetetty. Kuppikoko on 75K.
ap
K= kauhean kookkaat
[/quote]
Minulla rinnat kuin sapelihammastiikerit.
Lääkäri varmaan ajatteli siten, että kun rintojasi riittävän kauan katselee, alapäänsä alkaa muistuttaa mastoa.
Mun mies sanoo, että mun tissit on kuin uteliaat kirahvit :(
:)