HULLU NAAPURI (aloitin tuon oudoin valitus ketjun)
En viitsinyt siihen kirjoittaa kun kaikilla on niin hyviä juttuja mutta siis tilanne on se että naapurin rouva kävi aamupäivällä valittamassa kuivaustelineen sijainnista joka pilaa heidän terassi näkymän.
Jokin aika sitten ukko karjui pyykkiä viedessäni että "älä saatana laita niitä sinne" Tässä vaiheessa mua alkoi todella ottaa aivoon mutta en sanonut mitään vaan ripustin pyykit.
Nyt he kävivät molemmat valittamassa ja pyysivät siirtämään telinettä ennen kuin ryhtyvät toiminpiteisiin. Kysyin että mihin toimenpiteisiin niin sanoivat ettei kannata kokeilla tai näet sitten.
Minusta tuo oli jo uhkailua, soitin miehelle joka lupaisi asentaa kameran kuvaamaan naapurin puoleista rajaa ja telinettä.. missä vaiheessa kannattaisi soittaa poliisille?
ap
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 12:50"]
Etsin tietoa pyykinkuivaus telineistä ja törmäsin tähän ketjuun ja nauroin ihan vedet silmissä, mikä ihmeen palsta tämä on?:D
[/quote]
varo vaan, kohta oot koukussa....
Meille muutti viereiseen rivitaloon viime kesänä naapuri helvetistä. Kesäjuhlien aikaan soitti poliisille kahdesti, vaikka mitään syytä ei ollut. Lapsille valittaa että ei saa tehdä sitä ja tätä tuossa vieressä olevalla pihalla. Nyt tuli sanomista jostain pensaikosta. Seuraavan kerran akka saa kuulla kunniansa jos meidän pihalle eksy, nyt tuli mitta täyteen. Kesäjuhliin aion tehdä poliisille ilmoituksen etukäteen niin vetääpähän vesiperän sinne soitellessaan :)
Mä muistan tän ketjun, hulluja täynnä.
Olispa kiva kuulla miten ap:n naapurirakkaus on edennyt?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 13:12"]Olispa kiva kuulla miten ap:n naapurirakkaus on edennyt?
[/quote]
niinpä!
Millainen kuivausteline? Kuinka korkea, leveä? Kuinka korkea aita välissä?
Anteeksi vain mutta oletko ihan sekaisin?? En ole aloittanut yhtäkään riitaa, enkä vastannut heidän huuteluihinsa. Ainoa kenen tässä pitäisi muuttaa on naapuri jos ei kestä yhtä pyykinkuivaustelinettä.
Ainoa mikä tässä oli säälittävää oli sun ontuva tapas puolustaa mielenvikaista naapuria... huh huh
ap
ei ole aitaa, pyykinkuivausteline on sellainen normaali kuuskulmainen pyörivä härveli. Oisko joku pari metriä tai 1,5 korkea.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 19:08"]
Naapuri ajaa saabilla:) Joku sitä kysyi:) ap
[/quote]
Kiitos, minä kysyin.
Olin näet aivan varma että tuollainen valittaja -omien kokemusten mukaan- ajaa jollain harmaalla perusjapsilla tai korealaisella -ja ohituskaistan alkaessa nostaa nopeuttaan nysväyksestä pienen ylinopeuden puolelle.
Hyvä etten lyönyt vetoa.
Kerrothan meille miten tapaus etenee.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 19:08"]
Naapuri ajaa saabilla:) Joku sitä kysyi:) ap
[/quote]
Kiitos, minä kysyin.
Olin näet aivan varma että tuollainen valittaja -omien kokemusten mukaan- ajaa jollain harmaalla perusjapsilla tai korealaisella -ja ohituskaistan alkaessa nostaa nopeuttaan nysväyksestä pienen ylinopeuden puolelle.
Hyvä etten lyönyt vetoa.
Kerrothan meille miten tapaus etenee.
No mitään virallistahan naapurit eivät voi tehdä tuon telineen suhteen. Jos soittavat kunnalle heille nauretaan. Saat ap pitää tontillasi kuivaustelinettä juuri niin kuin huvittaa. Ihmeellisiä määräyksiä on tietysti olemassa, mutta en ole koskaan kuullut asemakaavasta joka kieltäisi pyykinkuivaustelineen ;) et tietenkään siirrä sitä oman terassisi eteen. Sehän nyt olisi ihan hullua. Toivottavasti naapurisi tajuavat olla tekemättä mitään tyhmää.395
No mitään virallistahan naapurit eivät voi tehdä tuon telineen suhteen. Jos soittavat kunnalle heille nauretaan. Saat ap pitää tontillasi kuivaustelinettä juuri niin kuin huvittaa. Ihmeellisiä määräyksiä on tietysti olemassa, mutta en ole koskaan kuullut asemakaavasta joka kieltäisi pyykinkuivaustelineen ;) et tietenkään siirrä sitä oman terassisi eteen. Sehän nyt olisi ihan hullua. Toivottavasti naapurisi tajuavat olla tekemättä mitään tyhmää.
Siis mitä helvettiä???????? Nyt se puhaltaa lehtipuhaltimella santaa meidän puolelle!!!! Voi vitun vittu. Mä lähden nyt ulos..ap
Ap, oletko kysynyt naapureiltasi missä sinun sitten pitäisi kuivata pyykki jos ei siinä mihin kuivaustelineen laitoit? Mikset ole kysynyt?
Anteeksi nyt vaan mutta en usko, että olet kertonut koko tarinaa. En voi uskoa, että yhtenä kauniina päivänä naapuri on vain päättänyt, että kuivausteline on alkanut häiritä ja sinä heti syöksyt av:lle tekemään ketjua hulluista naapureista. Yleensä se vaatii hiemna pidemmän skisman ennen kuin aletaan nimitellä ketään hulluksi.
Otin videokuvalla kuvaa kun puhaltaa hiekkaa tännepäin..
Mun pitäis siirtää kuivausteline omalle terassilleni. Ja naapuri on avalittanut milloin mistäkin ja uusimpana nyt siis tämä kun ostin pyörivän kuivaustelineen toissapäivänä.. Oikeesti tuollaisia hulluja on olemassa.
ap
Laita video you tubeen niin mekin nähdään!
miten se laitetaan? Siinä kyllä näkyy naapuri ihan selvästi että mahtaako olla fiksua?
ap
Mä tekisin telineen ympärille muumitalon mallisen rakennelman (vrt jätekatos), mutta maalaisin sen räikeän violetiksi. eipä näkyis pyykit enää terassille. Tai istuta pyöreä kuusiaita, metsänhoitoyhdistykseltä saat ostettua edullisesti pieniä kuusentaimia, jotka varmaan jo 20 vuoden päästä peittävät ainakin osan pyykeistä.
soita 112 ja kutsu poliisi paikalle.
Etsin tietoa pyykinkuivaus telineistä ja törmäsin tähän ketjuun ja nauroin ihan vedet silmissä, mikä ihmeen palsta tämä on?:D