Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hengitysvaikeudet ja ripuli jatkuneet kuukausia

Vierailija
03.08.2020 |

Mikä mulla voi olla kun olen jo kuukausien ajan kärsinyt lievistä hengitysvaikeuksista ja kummallisista vatsaoireista? En tiedä liittyvätkö nuo edes toisiinsa eivätkä oireet eivät ole kokoajan päällä, mutta kuitenkin ajoittain ja usein yhdessäkin samaan aikaan. Olen käynyt lääkärissä (pef-tulokset ovat ihan normaaleja/hyviä) ja useasti hierojalla siltä varalta että rintalihakset ovat jumissa ja siksi hengitys tuntuu raskaalta. Nyt olen kuitenkin alkanut pohtimaan myös voisiko olla psykosomaattista, sillä ahdistuneisuus voi ilmeisesti aiheuttaa molempia vaivoja?

Minulla on todettu vuosia sitten ahdistuneisuushäiriö mutta en tällä hetkellä mielestäni ole mitenkään erityisen ahdistunut, vaikka melko neuroottinen persoona olenkin ollut aina. Voiko kehoni olla jossakin stressitilassa joka tekee hengityksestä pinnallista ja saa mahan jännittämään tiedostamattani sitä? Mitä muuta tämä voi olla, mistä saan apua? Olen muuttanut välissä uuteen paikkaan ja oireet jatkuvat kuten ennenkin, eli tuskin oli sisäilmasta tms. kyse. Aloitin nyt oire- ja ruokapäiväkirjan jotta näkisin onko näillä yhteyttä. Astmaa ei ole diagnosoitu mutta allergiaa on, hengitysvaikeudet ovat tosin ihan talvellakin eivätkä pahene siitepölyn aikaan. Mitä tehdä?. :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua kaikista muoti-ilmiöistä, kuten kilpparista, ferritiinistä, hiivasyndroomasta, sisäilmaoireista, sähköallergiasta, monikemikaaliyliherkkyydestä ja post-koronasta.

Googlettele ja katso mihin parhaiten sopii ja valitse sitten mieleisesi diplomipoppamies. Ehdottomasti kuitenkin itseoppinut terapeutti, jolla paljon someaktiviteettiä ja räväkät mielipiteet. Lääkärit ei näitä tiedä.

Esim vaikka yksi muusikon vaimo joka varsinaisesti on arkkitehti, mutta tuntee kaikkien vaivat.

Toivon vilpittömästi sinulle aidon "muoti" ilmiön .

Vierailija
22/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ferritiini alhainen? Siinä voi olla hengenahdistusta.

Alhainen ferritiini atistaa koronalle, sanottiin mulle Life-myymälässä

Siinäpä vasta luotettava lähde. Kuinka suurella summalla ostit koronaa ehkäiseviä luontaistuotteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy koronan vasta-ainetesteissä?

Joo, tämähän se aina on. Mitään muita sairauksia ei enää olekkaan...