Kun mies sanoo, ettei halua lasta, mutta käyttäytyy näin?
Sitten kuitenkin tulee sisääni, vaikka ei edes tiedä kiertopäivistä. Miten minun pitäisi tällaiseen reagoida? Ilmeisesti hän ei usko, että voisin tulla raskaaksi.
Kommentit (16)
Olettaa, että sä teet sitten abortin, jos käy vahinko
Ehkä on laittanut piuhatkin jo poikki, mutta ei kerro asiasta niin pysyy ovet auki joka suuntaan.
No miten haluat reagoida? Jos haluat lapsen, niin ole tyytyväinen. Jos et halua, niin vaadi ehkäisyä tai huolehdi siitä ainakin itse.
Joka tapauksessa mies ei vaikuta kovin älykkäältä, joten ehkä et halua lapsellesi hänen geenejään.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan tekisi!
Ap
Kerrohan ap oletkoitse valmis vastaanottamaan lasta? Ellet ole niin huolehdi ehkäisystäsi. Itse en noin typerän miehen lasta haluaisi.
Miten reagoida?
Olla antamatta miestä tulla sisään, kumit käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerro se miehelle. Älä kuitenkaan odota että mies jää suhteeseen jos raskaudut.
Ai tulee vaan sisääsi??
Ja sinä vaan seuraat tilannetta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä olisi varmaan hyvä kertoa miehelle selvästi.
Ei sellaisen kanssa kannata jatkaa joka väkisin sisälle tulee. Vai miten hän oikein tuli sisälle?
Parempi kun ei päästä edes ovesta sisään
Näin miehenä kommentoin
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan ap oletkoitse valmis vastaanottamaan lasta? Ellet ole niin huolehdi ehkäisystäsi. Itse en noin typerän miehen lasta haluaisi.
Nyt taas haukotuttaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Ai tulee vaan sisääsi??
Ja sinä vaan seuraat tilannetta???
Sellaista tarinaa taas.
Voisin käyttäytyä juuri noin. Minulle on tehty vasektomia vuosi sitten kun erosin.
M32
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on laittanut piuhatkin jo poikki, mutta ei kerro asiasta niin pysyy ovet auki joka suuntaan.
eli ei tunnu-näy spermaa, eikös akka valu spermiidit ulos. eli onko ne piuhat kiinni vai ei
Valista häntä, että tuolla tapaa niitä lapsia tehdään.