Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAHA! Järkkäri ei päästänyt Räikköstä VIP-alueelle motocrosskisoissa ;)

Vierailija
14.07.2013 |

Järkkäri oli varmaan käynyt saman kurssin kuin Särkänniemen laitevalvojanatsit. Kun säännöt on säännöt ja jos niissä on pilkku, johan saadaan orgiat aikaan.

http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-1288582243377.html

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä tässä nyt aiheuttaa sen hahatuksen?

Vierailija
2/25 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö kakkosen mielestä tässä ole mitään huvittavaa? Miten Suomesta voi löytyä ketään, joka ei tuntisi Räikkösen pärstää? Kai sen nyt tajuaa jo esikoululainenkin, että jos Suomessa on yksikin VIP moottoriurheilun saralla, se lienee Kimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se siitä tunnettuvuudesta ollut kiinni vaan siitä, että vain VIP-passilla oli oikeus tulla alueelle. Ei pelkästään pärstän perusteella. Eikös se silloin mene ihan oikein ja järkkäri on myös toiminut ihan oikein. Räikköselle oli järkätty oikeanlainen VIP-lippu ja asia ok. Eihän formulavarikollekaan pääse kuka tahansa "mä oon kyllä julkkis ja mun pitää päästä tänne" vaan sinne pääsee vain tallin kutsumana ja asiallisesti VIP-passin kanssa. 

Vierailija
4/25 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap hommaa elämä luuseri.

Vierailija
5/25 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi järjen vähyyttä. Eikö järjestyshenkilö todella tajunnut, että kyseessä on VIP? Eihän pankissakaan kysytä papereita jos naama on tuttu. Paitsi Kimiltä varmaan kysytään.

Vierailija
6/25 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta aivan oikein. ärsyttää julkkisten oletukset omasta tunnettavuudestaan. entäs jos joku ei tunnekaan, ei ole mikään pakkokaan tuntea. itse olen töissä firmassa jossa käy paljon julkkiksia asiakkaana ja ihan piruuttaan kysyn aina nimet ja henkkarit :D hitto kun niitä ottaa päähän.

Vierailija
7/25 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestysmies toimi aivan oikein ja niin toimi Kimikin. Kimi on maanläheinen ihminen eikä kuulu niihin julkkiksiin, jotka alkavat huutaa "et sä tiedä kuka mä oon". Kimi haki / Kimille tuotiin se VIP-passi ja asia kunnossa. Kimi ei ihmetellyt tuota järjestysmiehen toimintaa vaan jotkut lähistöllä olleet ihmiset.

Tosi ikävä juttu, että jotkut luulevat, että Kimi teki tästä jonkun ongelman, kun näin ei tosiaan mennyt.

Vierailija
8/25 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä kukaan Kimiä ole arvostellut vaan sitä järjestyksen valvojaa. Ihan vähän noussut miehelle pissi päähän kun on päässyt niinkin tärkeään hommaan kuin VIP-alueen portinvartijaksi ;)

Vierailija
9/25 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 22:00"]

Ai eikö kakkosen mielestä tässä ole mitään huvittavaa? Miten Suomesta voi löytyä ketään, joka ei tuntisi Räikkösen pärstää? Kai sen nyt tajuaa jo esikoululainenkin, että jos Suomessa on yksikin VIP moottoriurheilun saralla, se lienee Kimi.

[/quote]

Ja et sitten tajua että järjestysmies päästää vaan vip-passilla varustetut tyypit ohitseen?

Tietysti tunsi Kimin, so what? Ekalla kertaa ei vaan passia ollut mukana.

Vierailija
10/25 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 23:40"]

Ei kai tässä kukaan Kimiä ole arvostellut vaan sitä järjestyksen valvojaa. Ihan vähän noussut miehelle pissi päähän kun on päässyt niinkin tärkeään hommaan kuin VIP-alueen portinvartijaksi ;)

[/quote]

Armeijassa opitaan että ilman kulkulupaa ei määrätyistä paikoista kukaan kulje.

Jos ohjeiden mukaan toimimista nimitetään kusipäisyydeksi niin sitten voi mennä katsomaan lisää tosi tv:tä ja lukemaan Seiskaa...

Vierailija
11/25 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDD mutta sitten järkkäri päästi sisään kun ärrällä oli vip-passinsa. kumpikaan ei tehnyt asiasta suurta haloota enkä ymmärrä miks toi piti uutisoida.

Vierailija
12/25 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se motocross-kisa sotilastapahtuma? Vau, olisin saattanut lähteäkin jos olisi ollut paraati luvassa! Niissä on sentään paljon järkeä.

Vierailija
13/25 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkäri teki duuninsa puolesta oikein ja kimikin omalta puoleltaan. toki järkkä on taas joku hyvinkääläinen pikkusielu, joita se kaupunki tursuaa. .soitan heti lehteen, että kaikki tietää, että yritin kyykyttää Kimiä. 

Vierailija
14/25 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittiko se järjestysmies siis itse lehteen kehumaan miten kova jätkä on? Huoh, only in Finland.

Vierailija
15/25 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 00:30"]

Oliko se motocross-kisa sotilastapahtuma? Vau, olisin saattanut lähteäkin jos olisi ollut paraati luvassa! Niissä on sentään paljon järkeä.

[/quote]

Sinä varmaan olisit rikkonut käskyä ja päästänyt passittoman henkilön läpi! LOL

"Mutku se oli JULKKIS!!! Tiettexte! Oikee julkkis. Uijjui."

Vierailija
16/25 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se ollut passiton henkilö, vaan yhden kisoihin osallistuneen tallin omistaja. Ja kai tuon nyt motocross-ihmisten luulisi tietävän. Lisäksi vaikka olisi pelkkä maailmankuulu F1-kuski, itse olisin tosiaan päästänyt ilman sitä passia sisään. Olisin ehkä maininnut, että voisi hankkia jostain sen passin siltä varalta, että seuraava järkkäri on sokea tai tyhmä. But hey, this is motor racing...

Vierailija
17/25 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös Kimillä kuitenkin ollut paperit?

Vierailija
18/25 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma jos vormula kisoissa Ron Dennis tai Frank Williams jätetään ulos kun ei passia, tosin vähän eri skaala.

Vierailija
19/25 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 00:07"]

:DDDDD mutta sitten järkkäri päästi sisään kun ärrällä oli vip-passinsa. kumpikaan ei tehnyt asiasta suurta haloota enkä ymmärrä miks toi piti uutisoida.

[/quote]

Järkkäri tuntuu tehneen asiasta ison numeron, siis ei niinkään siitä että Kimillä ei ollut passia, vaan kuinka HÄN ei päästänyt heti alueelle. Muutenkin tuli juuri sellainen itseään täynnä oleva kyykyttäjä mielikuva haastattelun perustella.

"Kimiltä puuttui passi kaulasta, joten sanoin hänelle, ettei ole asiaa sisälle. Meillä katsotaan passia, ei naamaa, Räikkösen käännyttänyt järjestysmies kertoi hymy huulessa."

"Vieressä olleet muut katsojat sen sijaan hieman närkästyivät ja tulivat sanomaan, että ”et sä tiedä kenet sä jätit päästämättä sisälle”, hän naureskeli."

Jos ei oikeasti olisi tehnyt jutusta isoa asiaa, olisi hän voinut vaatia passia, mutta samalla lailla kuin muiltakin. Tuskin naureskeli kaikista muista ketä käännytti, saatikka soitteli mahdollisesti itse lehtiin.

Pisteet taas Kimille hänen käyttäytymisestään!

Vierailija
20/25 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 00:49"]

Soittiko se järjestysmies siis itse lehteen kehumaan miten kova jätkä on? Huoh, only in Finland.

[/quote]

Kun kaikki mediat tietävät, että Kimillä on motocross talli ja Kimi on menossa katsomaan kisaa, luuletko oikeasti, että kenenkään tarvitsee soittaa lehdille? En ole vielä lukenut yhtään uutista siitä, miten kisassa kävi tai keitä siellä edes kisasi. Eli jostain muusta niille taidetaan palkka maksaa. Olisikohan Kimin tekemisistä?

Tapahtui Kimille mitä vaan, kyllä se olisi ollut uutisissa. Nyt tuo taisi olla suurin kommellus. Silti, vaikka tapahtumat on noin köyhät, en löydä tietoa, ketä siellä ajoi edes voittoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä