Nonni, mamat, tuomio? Mies ja deitti-ilmo?
Sain tietää, että tapailemallani miehellä on nettideitti-ilmoitus.
Ilmoituksen hän on laatinut jo kauan ennen kuin tapasimme, mutta nyt olemme tapailleet jo vuoden, ja ilmoitus edelleen siellä. Sain tietää muutama viikko sitten, itse ei pidä sitä mitenkään pahana. Käy kuulemma silloin tällöin katselemassa ilmoituksia. Sen vielä jotenkin ymmärrän, mutta että oma ilmoitus?
Ja sovittuna on, ettei muita tapailla.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 21:36"]
Olin tavannut pari kertaa miestä, kun huomasin hänen ilmoituksensa. Ilmoitin, että tapailu päättyy minun osaltani tähän. Parin päivän päästä mies otti yhteyttä ja kertoi poistaneensa profiilin. Kukin tavallaan, mutta tuollainen ei sovi minun pirtaani. Mies tapailkoon ketä haluaa, mutta jos haluaa tapailla minua, ei tapaile muita.
[/quote]
No näin kävi mullekin nettimiehen kanssa. Poisti muka profiilinsa, mutta myöhemmin mulle selvisi että sillä oli niitä pari muutakin. Tosin tää oli sellainen luuseri ettei se ikinä pääsisi tapaamisasteelle yhdenkään kanssa, ja tuskin saa vastauksiakaan kuin nigerialaisilta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 11:12"]
Olin tavannut pari kertaa miestä, kun huomasin hänen ilmoituksensa. Ilmoitin, että tapailu päättyy minun osaltani tähän. Parin päivän päästä mies otti yhteyttä ja kertoi poistaneensa profiilin. Kukin tavallaan, mutta tuollainen ei sovi minun pirtaani. Mies tapailkoon ketä haluaa, mutta jos haluaa tapailla minua, ei tapaile muita.
[/quote]
No näin kävi mullekin nettimiehen kanssa. Poisti muka profiilinsa, mutta myöhemmin mulle selvisi että sillä oli niitä pari muutakin. Tosin tää oli sellainen luuseri ettei se ikinä pääsisi tapaamisasteelle yhdenkään kanssa, ja tuskin saa vastauksiakaan kuin nigerialaisilta.
[/quote]
Ai niin ja tuli mieleen yksi toinenkin netistä löytämäni mies, jätti vain kertomatta että on kai jo vuosia tapaillut jotain naista. Jonkin aikaa se siinä sitten arpoi kumman meistä valitsee, minä onnekseni hävisin, miehen ilmo oli netissä vielä vuodenkin päästä hakemassa vaihtelua tai tyttiksen voittajaa.
[/quote]
Täh? Ei nyt tapailuvaiheessa voi ketään omistaa.
Parin kerran jälkeen oletit että teidän juttu on niin vakavalla pohjalla eikä muita saa tavata?
Ehkä tästäkin olisi syytä ollut etukäteen kertoa... tänä päivänä ei ole mitenkään tavatonta että tapaillaan useaa yhtä aikaa... tutustumistarkoituksissa, sithän sen tietää kun on muutaman kerran tavannut että onko tästä mihinkään
[/quote]
Mikä on tapailun ja seurustelun ero?
Mitä odotuksia ja tulevaisuudennäkymiä sinulla on ollut suhteelle? Entä miehelle? Minkä ikäisiä olette? Miksi ette seurustele?