Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tarjoutui maksamaan silikonit.

Vierailija
14.07.2013 |

Ei kai siinä mitään, jos itse toivoisi sellaisia, mutta kun en toivo! Tai tietty tuollainen kommentti pistää miettimään että onko ne nyt tosiaan niin kamalat että leikkaus on ainoa vaihtoehto. En voi uskoa. Harmittaa.. Olen aina pitänyt rinnoistani, toki ikä, raskaudet ja imettäminen on niitä muuttanut... Olen 31v.

Kommentteja? Kokemuksia vastaavasta? Tuntuis kyllä tyhmältä miehen mieliksi mennä leikkaukseen, mutta nyt mietin vaan että ne on mieheni mielestä vastenmieliset. Tätäkö tää naisena oleminen tosiaan on...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:37"]

Jos tuollainen operaatio olisi yhtä helppo ja turvallinen kuin silikonit, niin todella moni mies olisi sen tehnytkin. Sen verran paljon naiset nykyään muistuttavat peniksen koon tarpeudesta ja samalla sitten implikoivat omille miehilleen, että et kelpaa tuollaisena. Tissithän ovat vain esteettinen asia, mutta vain iso penis voi tuoda sen ihanan täyttymisen tunteen. Tätä huomautellaan jatkuvasti.

Eipä ihme, että vain harva viitsii olla uskollinen ja panostaa omaan kumppaniinsa, kun tietää nämä taka-ajatukset. Mutta itsepähän luotte tätä ilmapiiriä.

[/quote]

Olen pahoillani, että olet tavannut vain luonnevikaisia hulluja, jotka jatkuvalla syötöllä sitten muistuttelevat sinulle että sinulla on liian pieni. Sellainen ei ole kyllä normaalia ja ehdotan että hankit toisen puolison jolta ei tarvitse kuunnella koko ajan, jatkuvasti samaa sontaa. Vaan jolle kelpaat sellaisena kun olet sattunut syntymään ja minkälaiseksi elämä on sinut tehnyt.

Vai olisikohan että ongelma on ehkä sittenkin korviesi välissä... Koska ei kukaan ala kuuntelemaan tuollaista paskaa että pitäisköhän sun mennä leikkaukseen että olisit kauniimpi/täyttävämpi.

Vierailija
42/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taidankin ensi kerralla huomauttaa seisokista, joka ei ole enää ihan nuoruuden huippukunnossa. Julmaa, mutta ehkä miehet tajuavat asioita vain tällä tavalla? -Ap

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:42"]

Jaa no enpä ole miehen peniksen kokoa koskaan kommentoinut mitenkään negatiivisesti, päinvastoin olen aina vain kehunut sitä kokonsa puolesta ja muutenkin. Eikä minun tarvitse valehdella, koska oikeasti tykkään siitä. Vaikka olen kyllä isompiakin nähnyt ja tuntenut jos sitä aletaan miettiä...Mutta ei ole tullut mieleenkään että miehen pitäisi mennä johonkin peniksen suurennukseen! Sairasta suoraan sanottuna. Ap

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:24"]

Kysy että voitaisiinko silikonirahat sittenkin sijoittaa häneen, peniksen pidennys- ja paksunnusoperaatioon.

[/quote]

Jos tuollainen operaatio olisi yhtä helppo ja turvallinen kuin silikonit, niin todella moni mies olisi sen tehnytkin. Sen verran paljon naiset nykyään muistuttavat peniksen koon tarpeudesta ja samalla sitten implikoivat omille miehilleen, että et kelpaa tuollaisena. Tissithän ovat vain esteettinen asia, mutta vain iso penis voi tuoda sen ihanan täyttymisen tunteen. Tätä huomautellaan jatkuvasti.

Eipä ihme, että vain harva viitsii olla uskollinen ja panostaa omaan kumppaniinsa, kun tietää nämä taka-ajatukset. Mutta itsepähän luotte tätä ilmapiiriä.

[/quote]

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä