Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tarjoutui maksamaan silikonit.

Vierailija
14.07.2013 |

Ei kai siinä mitään, jos itse toivoisi sellaisia, mutta kun en toivo! Tai tietty tuollainen kommentti pistää miettimään että onko ne nyt tosiaan niin kamalat että leikkaus on ainoa vaihtoehto. En voi uskoa. Harmittaa.. Olen aina pitänyt rinnoistani, toki ikä, raskaudet ja imettäminen on niitä muuttanut... Olen 31v.

Kommentteja? Kokemuksia vastaavasta? Tuntuis kyllä tyhmältä miehen mieliksi mennä leikkaukseen, mutta nyt mietin vaan että ne on mieheni mielestä vastenmieliset. Tätäkö tää naisena oleminen tosiaan on...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP!

haluan sanoa että olet kiinnostava ja ihannoitava nainen. Sen erottaa lukiessaan kirjoituksesi. Älä missään nimessä suostu miehesi mieliksi muuttamaan itseäsi vaan pysy tuollaisena kuin oletkin.

t. M42

Vierailija
22/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 17:30"]

Ei mies samalla tavalla rupsahda ja valahda kuin nainen.

Ehdotukset peniksen suurennuksesta yms. on aika lapsellisia.

Miehen penis oli melko varmasti melko tarkkaan samanlainen 10 vuotta sitten kuin se on nytkin.

Mutta entäs ne ap:n tissit?

[/quote]

Mutta kohta se kulli ei enää toimi niin kuin ennen. Tissit toimivat. Toiminta on tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
24/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Miehen mieliksi ei pidä muuttaa vartaloaan ollenkaan.

Vierailija
25/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo tarkoittaa? :)

Ei pitäisi kenenkään mieliksi muuttaa vartaloaan, mutta mitewn voin päästä sen ajatuksen yli että miehelle en kelpaa sellaisenaan? AP

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 14:59"]

JSSAP.

[/quote]

Vierailija
26/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai meet ja otat semmoset hinkit kuin mies haluaa. Muuten riskeeraat, että pettää ja jättää. Tuo leikkaus on pieni uhraus siihen verrattuna.

Vierailija
27/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:02"]

Mitä tuo tarkoittaa? :)

Ei pitäisi kenenkään mieliksi muuttaa vartaloaan, mutta mitewn voin päästä sen ajatuksen yli että miehelle en kelpaa sellaisenaan? AP

JSSAP.

[/quote]

[/quote]

Mies voi käyttää ne rahat terapiaan, jossa voi käsitellä sitä traumaansa, että kumppani ei kelpaa sellaisena kuin hän on.

Ongelma on miehessäsi, ei sinussa. Et kelpaa hänelle, vaikka laittaisit millaiset silikonit.

Vierailija
28/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että juu, aika varattu Siluetista, siirrä rahat tilille! 

Sitten dumppaat sen ja lähdet Balille bailaa!

Vierailija
29/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:18"]

[/quote]

Ei kun Gambiaan! Silikonirahoilla saa huoneen luksushotellista ja isokullisen, tumman miehen sänkyynsä.

Vierailija
30/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy että voitaisiinko silikonirahat sittenkin sijoittaa häneen, peniksen pidennys- ja paksunnusoperaatioon.

Vierailija
31/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:24"]

Kysy että voitaisiinko silikonirahat sittenkin sijoittaa häneen, peniksen pidennys- ja paksunnusoperaatioon.

[/quote]

Tai lobotomiaan...

Vierailija
32/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen kyllä vakavasti eroa, ja jos päädyn siihen niin lupaan tehdä noin! Toki en harkitse eroa ainoastaan tästä syystä.. Mutta yleensäkin arvomaailma vaikuttaa olevan meillä vähän turhan erilainen. Olen huomannut miehen ihailevan tosi paljon itseään nuorempia tyttöjä, vaikka on minua monta vuotta vanhempi. Ei ole ensimmäinen kerta kun tulee sellainen olo etten kelpaa hänelle. Ilmeisesti nyt sitten alan rupsahtaa hänen silmissään tai jotain...

Kun katson peiliin niin itse näen hyvännäköisen naisen, mutta mieheni taitaa olla toista mieltä kun haluaa ulkonäköäni muuttaa. Sitä mietin että ovatko kaikki miehet samanlaisia, mutta ilmeisesti ei.

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:18"]

[/quote]

Vierailija
33/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10=AP

Vierailija
34/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos tuollainen operaatio olisi yhtä helppo ja turvallinen kuin silikonit, niin todella moni mies olisi sen tehnytkin. Sen verran paljon naiset nykyään muistuttavat peniksen koon tarpeudesta ja samalla sitten implikoivat omille miehilleen, että et kelpaa tuollaisena. Tissithän ovat vain esteettinen asia, mutta vain iso penis voi tuoda sen ihanan täyttymisen tunteen. Tätä huomautellaan jatkuvasti.

Eipä ihme, että vain harva viitsii olla uskollinen ja panostaa omaan kumppaniinsa, kun tietää nämä taka-ajatukset. Mutta itsepähän luotte tätä ilmapiiriä.

Vierailija
35/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että maksat hänen peniksen pidenyksen

Vierailija
36/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

[/quote]

Minusta pitää tai siis jos on parisuhteessa ja ollut esim nuorena hoikka ja kaunissäärinen pystypeppu niin on se aika törkeä teko lihottaa itseensä 100 kiloon ja vaatia mieheltä edelleen samaa hellyyttä ja kohtelua. Kyllä oma miehenikin pitää itsestään hyvää huolta minun pyynnöstäni, koska en jaksaisi katsoa mitään kaljamahaista lyllertäjää ja seksi vähenisi lähelle nollaan. MIehet etenkin rakastaa silmillään. Aika typerä väite mielestäni. Leikkauksiin en toki itsekään miehen pyynnöstä suostuisi jos en itse haluaisi.

Vierailija
37/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

[/quote]

HAhaaha joo ei.

Naisen elämä on pirkälri miehen miellyttämistä.

T. nainen

Vierailija
38/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no enpä ole miehen peniksen kokoa koskaan kommentoinut mitenkään negatiivisesti, päinvastoin olen aina vain kehunut sitä kokonsa puolesta ja muutenkin. Eikä minun tarvitse valehdella, koska oikeasti tykkään siitä. Vaikka olen kyllä isompiakin nähnyt ja tuntenut jos sitä aletaan miettiä...Mutta ei ole tullut mieleenkään että miehen pitäisi mennä johonkin peniksen suurennukseen! Sairasta suoraan sanottuna. Ap

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:37"]

[/quote]

Jos tuollainen operaatio olisi yhtä helppo ja turvallinen kuin silikonit, niin todella moni mies olisi sen tehnytkin. Sen verran paljon naiset nykyään muistuttavat peniksen koon tarpeudesta ja samalla sitten implikoivat omille miehilleen, että et kelpaa tuollaisena. Tissithän ovat vain esteettinen asia, mutta vain iso penis voi tuoda sen ihanan täyttymisen tunteen. Tätä huomautellaan jatkuvasti.

Eipä ihme, että vain harva viitsii olla uskollinen ja panostaa omaan kumppaniinsa, kun tietää nämä taka-ajatukset. Mutta itsepähän luotte tätä ilmapiiriä.

[/quote]

Vierailija
39/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:40"]

JSSAP.

[/quote]

Minusta pitää tai siis jos on parisuhteessa ja ollut esim nuorena hoikka ja kaunissäärinen pystypeppu niin on se aika törkeä teko lihottaa itseensä 100 kiloon ja vaatia mieheltä edelleen samaa hellyyttä ja kohtelua. Kyllä oma miehenikin pitää itsestään hyvää huolta minun pyynnöstäni, koska en jaksaisi katsoa mitään kaljamahaista lyllertäjää ja seksi vähenisi lähelle nollaan. MIehet etenkin rakastaa silmillään. Aika typerä väite mielestäni. Leikkauksiin en toki itsekään miehen pyynnöstä suostuisi jos en itse haluaisi.

[/quote]

OMG. Olet varmaan tosi nuori. Tiesitkö, että moni ei pysy hoikkana, kaunissäärisenä tai pystypeppuisena loppuikäänsä? Ihmiset vanhenevat, ja vaikka siihen ei kuulu mikään 100 kg lihominen, niin ihmisillä yleensä tulee painoa lisää vanhetessaan, sääret eivät ole enää kauniita, vaan niissä voi olla suonikohjuja ja peppu ei pysy enää pystyssä. Osoittaa kypsyyttä ja aikuisuutta, että pystyy hyväksymään kumppanin vartalossa tapahtuneet muutokset.

Vierailija
40/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis taas vauhdissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän