Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tarjoutui maksamaan silikonit.

Vierailija
14.07.2013 |

Ei kai siinä mitään, jos itse toivoisi sellaisia, mutta kun en toivo! Tai tietty tuollainen kommentti pistää miettimään että onko ne nyt tosiaan niin kamalat että leikkaus on ainoa vaihtoehto. En voi uskoa. Harmittaa.. Olen aina pitänyt rinnoistani, toki ikä, raskaudet ja imettäminen on niitä muuttanut... Olen 31v.

Kommentteja? Kokemuksia vastaavasta? Tuntuis kyllä tyhmältä miehen mieliksi mennä leikkaukseen, mutta nyt mietin vaan että ne on mieheni mielestä vastenmieliset. Tätäkö tää naisena oleminen tosiaan on...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ukolles, että menet ottaan silarit heti, kun se on ensiksi käynyt peniksen suurannuksessa

Vierailija
2/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikien ap! Tosin veikkaan (ehkä jopa toivon) että teitä vielä kohtaa ero. Se, että toinen ilmaisee olevansa tyytymätön toiseen, syö sielua ja itsetuntoa, se ei tunnu rakkaudelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Aika dorka mies. Jätä.

Vierailija
4/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni ehdottaisi jotain tuollaista (ehdotushan tuo on jos lupautuu maksamaan ja sinä et ole asiasta koskaan edes puhunut) niin en kyllä ihan hevillä antaisi anteeksi. Minusta parisuhteen yksi täkeimmistä asioista on se, että rakastaa kumppaniaan sellaisena kuin on. Miksi miehesi ei ole tyytyväinen sinuun? Minusta tuo on todella loukkavaa! Ja hassua yleinsäkin, että mies haluaisi lastensa äidin käyvän läpi leikkauksen (leikkaus on aina riski) ja haluaisi vaimonsa olevan muovinen. Todella surullista. 

Vierailija
5/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies samalla tavalla rupsahda ja valahda kuin nainen.

Ehdotukset peniksen suurennuksesta yms. on aika lapsellisia.

Miehen penis oli melko varmasti melko tarkkaan samanlainen 10 vuotta sitten kuin se on nytkin.

Mutta entäs ne ap:n tissit?

Vierailija
6/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen jos mieheni tarjoutuisi maksamaan silikonini. Olen säästänyt rahaa nyt pari vuotta ja pieni vastaantulo ei olisi pahitteeksi. En enää kestä katsoa lasten imetysten ja raskauksien sekä 40kg laihdutuksen venäyttämiä nahkasäkkejäni. Itselleni tämä on asia joka on jo päätetty miehen vastustuksesta huolimatta.

Mies ei tahdo minun ottavan silikonirintoja jotta muut miehet eivät katsoisi niitä. Ihan sairasta.. Ärsyttää koska mieheni ei ymmärrä että minulle rinnat ovat voimakkaasti itsetuntoon vaikuttava asia ja jopa itken usein itseäni peilistä katsoessa. Voi olla että meille tulee jopa ero tämän takia mutta minulla on päätäntävalta omaan vartalooni ja otan uudet rinnat vain ja ainoastaan itseni takia, en muiden miesten niinkuin mies luulee.

Vierailija
7/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taaskaan ymmärrä mitä miehen penistä ja naisen rintoja voidaan verrata toisiinsa. Nehän ovat ihan eri tarkoituksiin. Jos puhutaan naisen rintojen kaunistamisesta, niin eikö silloin pitäisi puhua miehen hauiksesta, hartioista, vatsasta ja pepusta ei peniksestä. Eihän penistä edes voi esitellä kuten rintavakoa.

Vierailija
8/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen rahat riittää, tuleehan siinä kustannuksia muustakin kuin pelkästä leikkauksesta?

Kosmeettisista leikkauksista ei saa palkallista sairauslomaa, joten miehen pitää maksaa sairausajan palkan menetys. Jos käytät toipumiseen lomasi, niin ei se mitään lomaa ole. Pidät sitten myöhemmin palkatonta, jonka mies toki maksaa, samoin sen, jos se vähentää tulevan vuoden lomapäiviäsi.

Toipilasaikana sinun pitää levätä eli mitään raskasta kotityötä et voi tehdä. Jos mies ei käy kaupassa, tee ruokaa, siivoa, pyykkää ja hoida lapsia, niin hän joutuu palkkaamaan jonkun tekemään nuo työt.

Vaatevarasto tuossa menee uusiksi ainakin yläosan suhteen. Kaikki pitää uusia, liivit, paidat, takit, joten kalliiksi tulee. Mitä hyötyä uusista rinnoista on, jos vaatteet eivät istu vaan roikkuvat muodottomina?

Itse vaatisin korvausta myös kivusta ja särystä, leikkauksen jälkeinen haavakipu on ihan kamalaa. Ja koska operaatio on muutenkin raskas, joku rantaloma olisi kiva itsetunnon kohentamisen takia. Mukavahan sitä sitten olisi saada huomiota muiltakin miehiltä, siinähän mieskin tuntee itsensä alfaurokseksi.

Unohtuikohan listasta vielä jotain? Minä en tosin noillakaan ehdoilla menisi omasta mielestä turhaan leikkaukseen, riskit ovat liian suuret.

Vierailija
9/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:02"]

Mitä tuo tarkoittaa? :)

Ei pitäisi kenenkään mieliksi muuttaa vartaloaan, mutta mitewn voin päästä sen ajatuksen yli että miehelle en kelpaa sellaisenaan? AP

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 14:59"]

JSSAP.

Miehen mieliksi ei pidä muuttaa vartaloaan ollenkaan.

[/quote]

[/quote]

Ehdota sille jotain penisoperaatiota tms rintalihasimplantteja. Ellei se ole täydellinen.

Vierailija
10/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi mihinkään leikkaukseen "vain huviksi" enkä ainakaan miehen huviksi. Entä jos kuolet? Tai tulee muita vakavia komplikaatioita? Etenkin jos itse olet tyytyväinen itseesi niin kannattaa mies vaihtaa eikä alkaa itseään muuttamaan. Eiköhän se mies tissien jälkeen keksi jotain muuta mitä voisit vähän kohentaa...

Vierailija
11/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 17:30"]

Ei mies samalla tavalla rupsahda ja valahda kuin nainen.

Ehdotukset peniksen suurennuksesta yms. on aika lapsellisia.

Miehen penis oli melko varmasti melko tarkkaan samanlainen 10 vuotta sitten kuin se on nytkin.

Mutta entäs ne ap:n tissit?

[/quote]

Vai ei mies rupsahda samalla tavalla? AAHAHAHHAAA. Voihan sitä uskotella itselleen kaikenlaista, "en minä ainakaan rupsahtanu", eeetpä tietenkään.............. ;)

Vierailija
12/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 18:55"]

Vai ei mies rupsahda samalla tavalla? AAHAHAHHAAA. Voihan sitä uskotella itselleen kaikenlaista, "en minä ainakaan rupsahtanu", eeetpä tietenkään.............. ;)

[/quote]

Niin, mutta moni nainen pitää sellaisesta hiukan mahakkaasta rekkamiestyypistä, kun taas tuskin kukaan mies tykkää ryppyisistä riipputisseistä :D

Vierailija
13/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 19:03"]

[/quote]

Niin, mutta moni nainen pitää sellaisesta hiukan mahakkaasta rekkamiestyypistä, kun taas tuskin kukaan mies tykkää ryppyisistä riipputisseistä :D

[/quote]

HAH katsotaan uskotko itsekään ikinä tuota

Vierailija
14/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaalia, ei aiheuta toimenpiteitä suuntaan tai toiseen. Voit kertoa miehellesi, että kiitos, mutta et ole kiinnostunut implanteista ja että vituttaa kuulla vihjauksia ulkonäköön liittyen.

Moni mies miettii vastaavia, mutta sun ukolla on rehellisyyttä, pokkaa ja rahaa ehdottaa.

Vierailija
15/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 19:03"]

[/quote]

[/quote]

HAH katsotaan uskotko itsekään ikinä tuota

[/quote]

Kyllä naiset itse usein sanovat niin kun lehdissä yms. kysellään millainen mies miellyttää.

Kukaan mies ei liene vielä vastannut: "ryppyset riipputissit on kivat"

Vierailija
16/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostusi ottamaan. Pitääkö ne vieläkin vaihtaa tietyn vuoden välein. Siinä ei yksi maksunerta oikein riitä.

Vierailija
17/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos ap:n mies haluaa lompakolleen vähän vastinetta. Siis siinä tapauksessa jos mies tuo rahat taloon.

Vierailija
18/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseistäkö itsetunto kiinni. Voi sentään.

Vierailija
19/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 20:19"]

Tisseistäkö itsetunto kiinni. Voi sentään.

[/quote]

Kenelle tuo kommentti on tarkoitettu? Ap on itse ihan tyytyväinen tisseihinsä, hänen miehensähän niitä silikoneja toivoo vaimolleen.

Vierailija
20/42 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle komppi

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:24"]

Kysy että voitaisiinko silikonirahat sittenkin sijoittaa häneen, peniksen pidennys- ja paksunnusoperaatioon.

[/quote]

Tai lobotomiaan...

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme