Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, se olis 35kg laihdutettavana. Mitäs lähtisin liikkeelle?

Vierailija
13.07.2013 |

-35kg ja olen silti monen mielestä vielä pyöreä ja painoindeksinkin mukaan taitaa olla lievän ylipainon puolella,mutta itse koen että olisin ihan hyvä niin. Olen 166cm pitkä ja tällä hetkellä painan 115kg.

En jaksa mitään. Olen vetelä ja saamaton. Koko kroppa tuntuu tosi vetelälle ja väsyneelle päästä varpaisiin. Puuskutan,hengästyn hikoan, Inhoan tätä oloa. Miljoona miljoona kertaa olen päättänyt laihduttaa ja yrittänyt,aina yritykset ovat kaatuneet..miten tekisin toisin nyt? Uskon että olen syönyt aikaisemmilla kerroilla yksinkertaisesti liian vähän,liian tiukasti ja sitten repsahtanut. Vinkit ja neuvot ja tsempit kehiin<3

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet aiemmin yrittänyt laihduttaa, mihin se kaatui? miten aiemmat yritykset eroavat tästä kerrasta?

Vierailija
22/49 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täsmälleen samassa tilanteessa (164cm ja n. 113kg)! Ja juuri tänä iltana päätin, että vuoden päästä olen paljon terveellisimmissä mitoissa! Olin syömässä karkkia ja yhtäkkiä naksahti - Pantteri-pussi lensi saman tien roskiin! Tavoitteena seiskalla alkava paino!

Huomenna käyn aamulla puntarilla ja aloitan uuden elämän. Tarkoitus on noudattaa pääpiirteissää gfg-ruokavaliota. Huominen alkaa siis puurolla, raejuustolla ja marjoilla ja sen jälkeen alan googlailla asiaa tarkemmin. Säännöllinen syöminen ja annoskoot ovat mun suurin ongelma. Liikunta on olematonta, mutta haluan ensin keskittyä ruokavalioon. Ei liikaa muutoksia kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin muutama päivä sitten saman urakan. Itselle toimii kaikkien herkkujen täyskielto, mutta ei tarkoita sitä etteikö normiruoka voisi olla hyvää. En siis syö lainkaan sokeria, mutta ruoaksi teen ihan normaalia kotiruokaa; keittoa, kiusauksia ja lihapullia noin esimerkiksi. Lisäksi käyn joka päivä kävelemässä tai pyöräilemässä noin tunnin. Näillä eväillä lähtee 500 g/pvä, kun ylipainoa on niin paljon. Kun olen saanut 15 kiloa pois, on aika keksiä muita keinoja. Mutta näin alkuun ei kannata kiristää liian tiukaksi, muuten repsahtaa taas. Ja kokemusta todellakin on tästä asiasta!

Vierailija
24/49 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile jutan tehodiettiä se tehoaa jos sitä noudattaa.

Vierailija
25/49 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihduta vaan muuta elintapojasi!!! Mieti millaisia muutoksia olet valmis tekemään elämässäsi ja tee sellaisia muutoksia, joiden kanssa voit ellää lopun elämääsi; älä siis totaalikieltäydy vaan opettele kohtuus, älä ala liikkua moljoonaa tuntia viikossa vaan aluksi esim 30 min/päivä.

Muista, että rasvaa voit polttaa max 1 kg/vko eli aseta tavoitepainosi riittävän pitkälle tulevaisuuteen ja tee välitavoitteita.

Vierailija
26/49 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakaa ei tarvita mihinkään. Kyllä sen sitten huomaa, kun olo paranee ja vaatteet käy isoiksi.

Vierailija
27/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillu jutat,karpit,nutrit,cambridget, yms yms ja musta tuntuu että ihan perus sekaruoka/suomalainen kotiruoka säännöllisin väliajoin on se mun juttu. Tietysti valkoiset viljat jätän minimiin ja sokerin pois(jugurtissa nyt on ja hedelmissä)...ihanaa että on muitakin jotka samassa tilanteessa,tai no ihanaa ja ihanaa,ei tätä kyllä kellekkään toivois,vaikka itse onkin aiheutettu.Mutta on siis vertaistukea,sitä hain ;)

nukun väh.7,yleensä 9 tuntia yössä arkisin. Arkisin myös liikun pätkissä yht. ainakin 1h päivässä työ/tarha välimatkoja.

aina jonkun aikaa saan pidettyä kiinni säännöllisyydestä ja pysyn herkuista kaukana,kunnes sitten tulee jotkut juhlat tai lähden pitkään matkaan sukuloimaan ja pullaputki jää päälle niinsanotusti. Ja sit kaikki meneekin huimaa vauhtia alamäkeen.

Liikunnasta en ota ressiä,tällä painolla ruokavalio on se kaiken a ja o,eiks?

voiko laihduttaessa syödä ihan normi maustettuja jugurtteja,esim 1 päivässä? Entä ruisleipää ja perus jauhelihakastiketta,perunaa ja salaattia,maitoa sen kanssa? perus ruokaa siis. hedelmiä,marjoja. Kasviksia runsaasti tuomaan täytettä mahaan.

täytyy muistaa ottaa huomioon,että mun kokoinen ihminen voi syödä aika paljon laihduttaessakin,kun vertaa 30kg hoikempaan. Ettei menis siihen että syö liian vähän ja sit repsuu. AP

Vierailija
28/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy ensin itsesi. Ja sitten otat tavoitteeksi laihtua vaikka puolessa vuodessa viisi kiloa. Ja pysyä siinä.

Vierailija
29/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit syödä ihan tavallista ruokaa, mutta puolet vähemmän kuin ennen. Sekin on varmasti riittävästi, olet syönyt aiemmin aivan liian paljon koska olet hankkinut noin valtavan ylipainon. 

Vierailija
30/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovesta liikkeelle.

Vierailija
31/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa paimenkoira tai labbis. Sitä kun juoksuttelet aamulla kukonlaulun aikaan, päivällä ja illalla, niin kilot karisee kuin itsestään. Kuukaudessa lähtee 15kg, pelkästään sillä, että lenkität koiraa, vaikka syöt saman verran kuin aikaisemmin. Takuuvarma keino!

Vierailija
32/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, seuraavan kerran kun lähdet herkkupöytien ääreen, kerro kaikille sukulaisille, että laihdutat, kyllä he jaksavat kunnioittaa päätöstäsi.

Ennen herkkupöytää syöt vaikka jotain proteiinipitoista, kuten purkin raejuustoa. Et millään jaksa tyhjentää herkkupöytää siihen päälle. Ja jos otat sieltä pari siivua jotain hyvää, dieettisi tulee taukoa mutta homma ei silti lähde käsistä. Tai sitten et vaan ota mitään ja sillä sipuli, kumpi on sinulle parempi vaihtoehto?

Vierailija
33/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustetuissa jugurteissa on valtavat määrät sokeria ja vähän kuitua ja vitamiineja yms. Ne on jälkiruokia. Aamupalalla ja välipalaksi sopii paremmin maustamaton jugurtti, johon voi lisätä marjoja tai hedelmiä ja sokeriakin oman maun mukaan (vaikka vähentää sokeria ja lisätä marjoja ja hedelmiä pikkuhiljaa).

Vierailija
34/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noi herkut on sulle se kompastuskivi, niin mä varmaan tekisin niin että kuutena päivänä viikossa koittaisin vetää kalorit suht matatalle eli peruskotiruokaa paljon PIENEMPINÄ annoksina, välipalat, karkit, limsat veks. 

Sitten esim. lauantaina "saa" sitten syödä sitä pullaa, karkkia tms., mutta totta kai KOHTUUDELLA.

Toimii monella paljon paremmin kuin ns. totaalikieltäytyminen ja sitä jaksaa paljon paremmin pysyä "ruodussa" kun tietää että sitä namia jossain kohtaa taas saa.

Ja monet ovat kuulemma sitten aika nopeastikin huomanneet, ettei sitä herkkua oikeastaan tee edes mieli. 

Vierailija
35/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimu

Vierailija
36/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Painonvartijoiden piste-systeemiä. Mun mielestä se on hyvä. Periaatteessa saa syödä mitä vaan, kunhan pysyy pisteillä. Laihduttamisen ei pitäisi olla pakkopullaa, joten päätin että aloitan aktiivisemman liikunnan sittenkuin siltä tuntuu. Nyt alkaa tuntua ja päätinki syksyllä mennä uimaan/salille/spinningiin tms.

Vierailija
37/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa päätin samoin, (167/14,8) toissapäivänä paino 106,9. korvasin makeanhimon light kolalla ja herkkukielto.Vähintään jokatoinen pv hikinen vaunulenkki, annoskoon puolitus ja runsas veden juonti, varsinkin ennen ateriaa. Tsemppiä, itellä myös 35kg tavoite ja jouluun asti aikaa.

Vierailija
38/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin aikoinaan, että tiputan painoni kuuteenkymmeneen kiloon. laskin sitten miten paljon kaloreita 60 kiloinen nainen suurinpiirtein kuluttaa päivässä ja aloin vain syödä sen mukaan. näin mun ei koskaan tarvinnut tehdä muutoksia päästyäni tavoitteeseeni, vaan saatoin vain jatkaa siten kuin olin tehnyt päätöspäivästä lähtien. tykkäsin tästä tavasta, alkuun painoa lähti paljon, mutta tavoitteen lähestyessä tahti hidastui.

ensimmäisinä viikkoina meni aikalailla aikaa kaloreitten laskemiseen, mutta vähitellen sitä oppi katsomaan suurinpiirtein sen määrän mitä tarvitsi, ilman laskemisia. eli jos selviää tuon alun kirjaamisineen, niin tää on hyvä ja helppo tapa tiputtaa painoa.

Vierailija
39/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 23:19"]

-35kg ja olen silti monen mielestä vielä pyöreä ja painoindeksinkin mukaan taitaa olla lievän ylipainon puolella,mutta itse koen että olisin ihan hyvä niin. Olen 166cm pitkä ja tällä hetkellä painan 115kg.

Painoindeksin mukaan "sairaalloinen lihavuus." Sorry.

Tsemppiä laihdutukseen! Itse olen laihtunut normaalilla kotiruoalla, pienentämällä annoskokoja, ja runsaasti liikuntaa, että voi joskus herkutellakin. :)

En jaksa mitään. Olen vetelä ja saamaton. Koko kroppa tuntuu tosi vetelälle ja väsyneelle päästä varpaisiin. Puuskutan,hengästyn hikoan, Inhoan tätä oloa. Miljoona miljoona kertaa olen päättänyt laihduttaa ja yrittänyt,aina yritykset ovat kaatuneet..miten tekisin toisin nyt? Uskon että olen syönyt aikaisemmilla kerroilla yksinkertaisesti liian vähän,liian tiukasti ja sitten repsahtanut. Vinkit ja neuvot ja tsempit kehiin<3

[/quote]

Vierailija
40/49 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 23:19"]

Painoindeksin mukaan "sairaalloinen lihavuus." Sorry.

Tsemppiä laihdutukseen! Itse olen laihtunut normaalilla kotiruoalla, pienentämällä annoskokoja, ja runsaasti liikuntaa, että voi joskus herkutellakin. :)

Näin piti lainata, ei koko tekstiä aapeeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi