En ole kuukauteen nähnyt ainuttakaan työpaikkailmoitusta, johon voisin hakea
Kommentit (13)
Mikä sua estää laittamasta työhakemusta kaikkiin itseäsi kiinnostaviin paikkoihin vaikkei mitään hakuja oliskaan? Voi sen oman laiskuuden ja saamattomuuden noinkin itselleen selittää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua estää laittamasta työhakemusta kaikkiin itseäsi kiinnostaviin paikkoihin vaikkei mitään hakuja oliskaan? Voi sen oman laiskuuden ja saamattomuuden noinkin itselleen selittää.
Olen laittanut. Mistään ei ole tullut vastausta.
Ap
Sama juttu...on sitten pitänyt laittaa vain näitä pakko hakemuksia valtiolle sivuston hakemuksiin vaikka ei mitään mahdollisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet ainakin laittanut ja se on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet ainakin laittanut ja se on pääasia.
Se ei ole pääasia. Pääasia olisi työllistyä.
Ap
Vaikkei ilmoituksia näkyisi niin täytyy olla oma-aloitteinen. Jos asut pääkaupunkiseudulla niin voit vallan mainiosti mennä Etelärantaan kiillottamaan kenkiä. Kenkälankki, -harja, -liina ja niille pieni varustelaatikko eivät ole iso investointi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei ilmoituksia näkyisi niin täytyy olla oma-aloitteinen. Jos asut pääkaupunkiseudulla niin voit vallan mainiosti mennä Etelärantaan kiillottamaan kenkiä. Kenkälankki, -harja, -liina ja niille pieni varustelaatikko eivät ole iso investointi.
Ja jos asuu maaseudulla niin voi mennä keräämään risuja?
Ap
Kovin hallitus kannustaa ottamaan työtä vastaan.
Mistä tai mitä tuo sairas lause tarkoittaa?
Itse kyttään pävittiäin 80km säteellä työpaikkoja, olen niin kyrpiitynyt nykyiseen työhöni ja työpaikkaani, vaan ei joka viikkokaan löydy välttämättä mitään, mihin edes vähän saattaisi olla mahdollisuuksia päästä, ei vaikak olen valmis tiputtamaan nykyisen 18e/h palkkani vaikka 10e/h kunhan vaan pääsis vaihtaa työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyttään pävittiäin 80km säteellä työpaikkoja, olen niin kyrpiitynyt nykyiseen työhöni ja työpaikkaani, vaan ei joka viikkokaan löydy välttämättä mitään, mihin edes vähän saattaisi olla mahdollisuuksia päästä, ei vaikak olen valmis tiputtamaan nykyisen 18e/h palkkani vaikka 10e/h kunhan vaan pääsis vaihtaa työpaikan.
Mäkin haen töitä akselilla Helsinki-Tampere eikä siltikään ole mitään.
Ap
Juutalainen tarvitsee nyt uuden ohjuksen, ei ole varaa nostaa palkkoja tai laskea hintoja
Samat sanat. Vaikka asun suuressa kasvukeskuksessa. Tosin täällä menee firmoja konkkaan kovaa vauhtia.
Onneksi hintojen nousu ei koskaan ota takapakkia, vaikka palkka- ja työllisyyskehitys ottaisi.