Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut miehesi platoniseen nettiystävään?

Vierailija
13.07.2013 |

Minulla on useampi miespuolinen nettiystävä, jonka kanssa ollaan pidetty yhteyttä.

Miten suhtaudut, jos miehelläsi on nettiystävä, jota hän ei ole tavannut koskaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen, että meillä on tavallaan jotain sellaista, mitä emme omilta puolisoiltamme saa. Se on siis yleensä keskustelua jostain aiheesta, joka ei omaa puolisoa kiinnosta. Loppujen lopuksi koen siis, että ei ole mitään omalta puolisolta pois, kumminkaan päin.

ap

Vierailija
2/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, on mullakin miespuolisia nettikavereita eikä mitään ihastumis- tms. fiiliksiä. Useimmat lisäksi eri mantereilta että ei mitään syytä huoleen senkänä puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin hän mun nettiystäviini, miespuolisiin, joita en ole koskaan tavannut. Kuin myös niihin joita olen tavannut.

Eli luotamme toisiimme

Vierailija
4/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ystävät on kaikki ihan tästä maailmasta ei nettimaailmasta...

Vierailija
5/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika riskaapelia. Pianhan sitä voi tavata. Mitä sitten? Mikäli suhde hyvä niin ei pelkoa eroamisesta.

Vierailija
6/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte, ettei miehillänne ole juttukaveria netissä?

Vierailija
7/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä niitä riittää. itsellä niitä on kaksi. toisen olen tavannutkin, kävin lasten kanssa jäätelöllä hänen ja hänen perheensä kera, kun he ajelivat kesälomareissullaan tästä meidän ohitsemme. ei noista ongelmia ole ollut kummallekaan.

tai no, kerran, miehelle. hänellä oli jostain ryhmästä nettituttu, jonka kanssa hän joskus harvoin viestitteli. tiesin itse naisen pintapuolisesti jostain toisesta ryhmästä, enkä pitänyt tuota viestittelyä ongelmana. kunnes yhtenä iltana nainen lähetti miehelleni viestin. mieheni tokaisi yhtäkkiä, että mitä vttua ja pyysi mua lukemaan sen. se oli ihan silkkaa seksifantasiaa. kysyin, että mitä ihmettä mies on antanut naisen ymmärtää ja hän sanoi, ettei yhtään mitään ja mä voin lukea koko heidän viestihistoriansa, jos haluan. en välittänyt.

mies vastasi naiselle, että tämä on nyt ymmärtänyt jotain väärin ja hän pyytää anteeksi, jos on antanut ymmärtää, että olisi kiinnostunut enemmästä kuin kaveruudesta. muutaman päivän nainen oli pysytellyt poissa ryhmästä, jossa nämä olivat yhdessä, eikä hän sinä aikana yksäillytkään miehelle. sen jälkeen hän vastasi, että oli ollut humalassa ja katuu viestiään.

käsittääkseni nuo kirjoittelevat välillä toisilleen edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme