Ero vastikään ja uusi suhde
Olen 40-vuotias nainen, joka otti avioeron puoli vuotta sitten. Nyt olen ihastunut uuteen mieheen, jolla on paha alkoholiongelma. Tämä ei tosin haittaa, sillä itsekin olen melkoinen juomari ja alkoholi yhdistääkin meitä paljon. Uusi mieheni on varhaiseläkkeellä mielenterveyssyistä, on tosin kuutamokeikkaa tehnyt joskus. Itse olen pitkäaikaistyötön luokanopettaja (asun yliopistokaupungissa, töitä ei ole), joten aikaa toisillemme on.
Kannattaisiko minun antautua uuteen suhteeseen, vai onko erosta vielä liian lyhyt aika? En haluaisi, että naapurit alkaisivat juoruilemaan tms. Itse tunnen olevani jo valmis uuteen suhteeseen. Ehkä minun vain pitäisi olla välittämättä naapurien juoruilusta ja alkaa nauttia elämästä?
Kommentit (7)
Huh, lopeta juominen ja hanki itsellesi kunnon mies!
Ai alkaa nauttia elämästä juopon miehen ja viinan kanssa???!! Älä nyt hyvä ihminen tuollaista miestä ota riesaksesi. Ja yritä itsekin vähentää juomista. Toki voit elämälläsi tehdä mitä itse haluat, mutta kai haluat hyvää itsellesi?
2: Kuten jo kirjoitin, miehen alkoholinkäyttö ei ole itselleni ongelma, koska juon itsekin paljon. Viinankäyttöä tuskin saan vähennettyä, sitä olen jo kokeillut monta kertaa. Nautin kuitenkin humalassa olosta. Enemmän olen huolissaan suhteeseemme liittyvästä mahdollisesta juoruilusta.
AP
Olet huolissasi juoruilusta liittyen uuteen mieheen, vaikka olet juoppo? :D Älä mieti sitä, anna palaa, kerran täällä vain eletään! Ota vaikka lonkero tämän kunniaksi!
(Rehellisesti, älä välitä mitä muut puhuu, jos oikeasti haluat olla tämän miehen kanssa!)
Oletko ajatellut toiseen taloon muuttamista, jotta pääsisit naapureista ja juoruilusta eroon? Alkoholi on ihan ok, parhaat asiathan elämässä ovat seksi ja alkoholi. :-)
Oletko koskaan kuullut Minnesota-hoidosta? On kuulemma tehokas alkoholismin hoidossa.