Nainen, voisitko tapailla miestä tai seurustella 34v miehen kanssa jolta puuttuu yläetuhampaat?
Tarkoitus on kyllä hankkia implantit, mutta niiden hinnan säästämiseen menee useampi vuosi...Olisiko sinulle tuo asia ok?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan jo tuhannes sun tekemä samanlainen aloitus etkä ole vieläkään tehnyt asialle mitään.
Ap taitaa olla vähän yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että olisit unelmieni mies.
En tietenkään tiedä miksi sinulla ei ole hampaita, mutta aika ensimmäisenä miettisin tappelua ja toisena hampaiden hyvin huonoa hoitoa. Kummatkaan niistä syistä eivät viehätä ollenkaan. Olisivathan hampaat voineet lähteä myös vaikka jossakin harrastuksessa, mutta ihan sama, näkyvästä paikasta puuttuvat hampaat tekevät liian karun näköisen minulle.
Myös rahapuoli olisi tylsä asia, sillä itselläni on rahaa varmasti aina sen verran, että saisin tuollaisen jutun hoidettua nopeasti. En siis oikein nielisi selityksiä rahattomuudesta asian hoidossa.
Yksi impantti tonneja, useampi varmaan kymmeniä tuhansia. En duunarina saisi noin isoa lainaa, eikä olisi tuollaisia rahoja.
Voisin seurustella ap:n kans jos proteesi käytössä.
Itseltänikin puuttuu useita hampaita, joskaan ei edestä.
Minulla on 2 implanttia, poskihampaita. Yksi kerrallaan laitettu hampaan poiston jälkeen. Koska käyntejä oli useampia, maksoin aina jokaisen käynnin erikseen. Ei tuntunut niin pahalta kuin olisi tuntunut kerralla maksettuna. Ihan duunarin palkasta.
Miksi sulta puuttuu hampaita? Huumeet? Huono hygienia? Trauma?
Itse ottaisin lainaa korjatakseni hampaani, onhan ne aika iso osa ulkonäköä. Jos sulla ei ole luottotietoja jotta voisit ottaa lainaa, niin sillon sulla on varmasti muitakin elämänhallintaongelmia. En voisi silloin seurustella kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole mahdollista saada tilapäistä siltaa?
Sillat ovat myös kalliita, vaikka eivät yhtä kalliita kuin implantit...Implantit siirtyisivät pidemmälle tulevaisuuten. Ja lisäksi niissä pitää rikkoa viereisiä hampaita.
ap
Minun siltani on kestänyt 25 vuotta. Mitä väliä jos viereisiä rikotaan? Ei se tunnu. Jos minulta puuttuisi etuhammas laittaisin siihen mieluummin minkä vaan hätäratkaisun kuin kulkisin ihmisten ilmoilla ilman hampaita. Vaikuttaa niin paljon ulkonäköön.
Herää muuten kysymys pirinkäytöstä.
En ole koskaan käyttänyt huumeita. En myöskään tupakoi, nuuskaa, enkä juo alkoholia kuin satunnaisesti ja vähän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillat ovat myös kalliita, vaikka eivät yhtä kalliita kuin implantit...Implantit siirtyisivät pidemmälle tulevaisuuten. Ja lisäksi niissä pitää rikkoa viereisiä hampaita.
ap
Minun siltani on kestänyt 25 vuotta. Mitä väliä jos viereisiä rikotaan? Ei se tunnu. Jos minulta puuttuisi etuhammas laittaisin siihen mieluummin minkä vaan hätäratkaisun kuin kulkisin ihmisten ilmoilla ilman hampaita. Vaikuttaa niin paljon ulkonäköön.
Siksi koska viereiset hampaat ovat terveitä, eikä niiden rikkominen olisi typerää.
Lisäksi olen kuullut että sillan alle menee jatkuvasti ruokaa ja likaa, sillat saattavat irrota jossain vaiheessa, sillä ei voi purra samalla tavalla kuin muilla hampailla, sen huomaa että kyseessä on silta kun hammas on "ilmassa".
Silta on ehkä järkevä jonnekin takahampaakasi, mutta ihan etummaiseksi en usko.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En ole koskaan käyttänyt huumeita. En myöskään tupakoi, nuuskaa, enkä juo alkoholia kuin satunnaisesti ja vähän.
ap
Huolisitko itse tyttöystäväksesi naisen jolta puuttuu etuhampaita? Vastaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Huolisitko itse tyttöystäväksesi naisen jolta puuttuu etuhampaita? Vastaa tähän.
Vastaamattomuutsei puhuu puolestaan. Eli kenen tahansa naisen tulisi huolia sinut mutta itse et huolisi hampaatonta naista.
Riippuu miksi hampaat lähtenyt. Huono hoito: en voisi. Tapaturma: ymmärrettävä syy, vaikka ei esteettistä olisikaan varsinkin pidemmän ajan päälle.
Toiseksi : kuulostaa karulta , mutta toinenkin asia tuli mieleen: jos jo seurustelisin tämän tyypin kanssa, ja siinä hampaat lähtisi , en tietenkään jättäisi häntä siksi vain etten voisi seurustella hampaattoman tyypin kanssa. Jos taas juttu olisi tasolla tyyliin juuri tapaisin miehen ja joko kiinnostuisin hänestä seurustelumielessä tai en.. en usko että olisi kovin turn-on. Huolimatta syistä miksi ei ole hampaita. Ensivaikutelma on mikä on
Kyllä julkiselta saa väliaikaisratkaisun tai pysyvänkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulta puuttuu hampaita? Huumeet? Huono hygienia? Trauma?
huonot geenit
Vierailija kirjoitti:
Kyllä julkiselta saa väliaikaisratkaisun tai pysyvänkin.
Miten?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset vastaa kysymykseeni?
Ei se huolis hampaatonta naista mutta jaksaa valittaa siitä kuinka naiset ovat pinnallisia 😃
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moni nainen kuolaa lätkänpelaajien perään. Myös sopivaan rikollisporukkaan kuuluminen lisää yläetuhampaiden menettämisen riskiä, ja sellaisillakin miehillä on suosijansa.
Lätkänpelaajat ovat rasittavia gorilloja.. Yksi sivuhammas irti ok tai toinen etari puoliksi menee mutta kumpikin yläetuhammas pois on aika karun näköistä. En tietenkään kumppania jättäisi eikä.se nyt aivan ehdoton ei ole muttei kyllä säväytäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Vastaamattomuutsei puhuu puolestaan. Eli kenen tahansa naisen tulisi huolia sinut mutta itse et huolisi hampaatonta naista.
Kyllä huolisin
ap
Saanko kysyä ap, että onko sinulla huuli/suulakihalkio? Jos näin on, niin se kudos suussa on pehmeämpää kuin ilman tätä suulakihalkiota, ja omat hampaat eivät ole kovin kovaa tekoa, vaan herkästi reikiintyvät ja vaurioituvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset vastaa kysymykseeni?
Ei se huolis hampaatonta naista mutta jaksaa valittaa siitä kuinka naiset ovat pinnallisia 😃
Sanoin jo että huolisin kyllä.
Enkä ole juurikaan "valittanut pinnallisuudesta"
ap
Tää on varmaan jo tuhannes sun tekemä samanlainen aloitus etkä ole vieläkään tehnyt asialle mitään.