Mieheni oli puhkaissut kondomin ennen käyttöä!!
Nyt olen sitten raskaana, enkä todellakaan tätä halua, kondomia ollaan käytetty joka kerta, mies tokasi vain tyynesti, että ei niistäkään voi ihan varma olla ja on kuin lasta olisi odottanut jo kauan.
ÄRSYTTÄÄ!!!
Kommentit (16)
söpöä :) jumalan tarkoitus oli, että tulet raskaaksi
aborttiin menen ja eroan miehestä
-ap
Aborttiin vaan ei riitä ettei halua lasta...
Mistä tiedät, että miehesi on puhkonut kumit? Vai tunnustiko tekonsa?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 20:38"]
[/quote]
Aborttiin riittää sosiaaliset syyt, ja kyllä on aika sosiaalinen syy jos mahdollinen äiti ei ole halunnut raskaaksi eikä halua lasta pitää.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 20:47"]
[/quote]
Aborttiin riittää sosiaaliset syyt, ja kyllä on aika sosiaalinen syy jos mahdollinen äiti ei ole halunnut raskaaksi eikä halua lasta pitää.
[/quote]
Pitäisi itse joutua maksamaan kaikki todelliset kulut tuossa tapauksessa
[/quote]
aijaa
[/quote]
heh kyllä riittää
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 20:47"]
[/quote]
[/quote]
Pitäisi itse joutua maksamaan kaikki todelliset kulut tuossa tapauksessa
[/quote]
toki. Samoin niiden, jotka tietoisesti hankkituvat raskaiksi, pitäisi maksaa lapsesta aiheutuneet kulut täysimääräisesti. Alkaen neuvolatarkastuksista, jatkuen päivähoitoon, koulutukseen jne.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 20:56"]
toki. Samoin niiden, jotka tietoisesti hankkituvat raskaiksi, pitäisi maksaa lapsesta aiheutuneet kulut täysimääräisesti. Alkaen neuvolatarkastuksista, jatkuen päivähoitoon, koulutukseen jne.
[/quote]
Ajattele, sinuakaan ei olisi olemassa tuossa tapauksessa. Mikä onni se olisikaan ihmiskunnalle.
Tosi paskamaisesti tehty! Teidän tilanteessanne seuraamukset jäävät joka tapauksessa enemmän sinun kontollesi.
Kyllä mies myönsi asian piitkän keskustelun jälkeen, pakkasi äsken tavaransa ja muutti väliaikaisesti kaverilleen, etsii sitten uuden kämpän itselleen, minä teen abortin, vaikka mies yritti, että lapsi syntyisi ja otettaisiin yhteishuoltajuus vaikka erikseen asutaankin, mutta minä en siihen suostunut, koska lapsi ei todellakaan sovi elämääni nyt.
-ap
No, jokainen nainen joka ei halua lasta, ehkäisee itse