Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myytkö taloasi? Tai osakettasi? Onko hiljaista?

Vierailija
23.05.2013 |

Meillä talo myynnissä, ei yhtään kyselyä ole tullut. Esitellään sopimuksen mukaan, eikä välittäjä ole vielä soitellut. Jääköhän myymättä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kauppaatte?

Vierailija
2/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myimme yhden talon 3 kk sitten. Oli myynnissä 2 viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksio myynnissä helmikuusta asti. Kävijöitä on riittänyt, mutta tarjouksia ei ole tullut. Joku varmaan heti kommentoi tähän, että hintaa on liikaa. Voi ollakin, mutta kyllä nyt on yleisesti asuntomarkkinoilla tosi hiljaista ja ihmiset ovat varovaisia asunto-ostajia.

Vierailija
4/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:03"]

Me myimme yhden talon 3 kk sitten. Oli myynnissä 2 viikkoa.

[/quote]

Me ei ehditty huhtikuussa edes välittäjälle asti, kun puskaradion kautta löytyi ostaja joka vielä maksoi suoraan sanottuna törkeän ylihinnan mutta ei pidä valittaa.

Vierailija
5/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupataan pienen kunnan taajaman ulkopuolelta. Lähimpään kaupunkiin 70 km matkaa. Talo on hyväkuntoinen, itse uusisin keittiön ja pesuhuoneen laatoituksen.

Sijaiti tekee talon myymisestä hankalan.

ap

Vierailija
6/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin ensin osakkeen myyntiä mutta ajattelin että laitampa tosi kovan vuokra ja nyt on sitten vuokralaiset tulossa :)  ajattelin että säihkähtää vuokraa...

Sijoitus asuntoa kun tulen pitämään niin pitäisi selvittää pankilta että laina pysyisi samana vaikka kohde muuttuu, onko moni onnistunut tällaisessa?

Vierailija
7/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juuri myimme tässä toukokuun aikana. Omakotitalomme ehti olla myynnissä ilmoituksesta kauppakirjan tekoon parisen viikkoa.

Vierailija
8/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka nopeasti olette saaneet myydyksi - mistä myitte? Kaupunki vai taajama, tuskin haja-asutusalueelta kuitenkaan?

ap.

Vierailija
9/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden ollut myynnissä Espoossa. Ei vielä ole tullut tarjouksia, katsojia kyllä on ollut.

Vierailija
10/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on rivari osake ollut nyt myynnissä kolmisen kk, joka näytössä on ollut ainakin yksi porukka ja vain yksi porukka on halunnut jopa taloyhtiön papereita tutkittavaksi. Mutta tarjoukisa ei ole tullut, mutta eipä tästä meillä kiire ole vielä muuttaakaan :)

Vierailija
11/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni 2 viikkoa, tarjouskaupalla meni, n.2viikkoa ja 6 eri ihmistä kilpaili. 

Vierailija
12/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:14"]

Te jotka nopeasti olette saaneet myydyksi - mistä myitte? Kaupunki vai taajama, tuskin haja-asutusalueelta kuitenkaan?

ap.

[/quote]

Kylä 35 kilometriä lähimmästä kaupungista.

Vierailija
13/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:14"]

ap.

[/quote]

Kaupunki ja taajama.

Vierailija
14/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen (tuon talon siis myytyäni - olen kirjoittaja nro3 ) etsinyt tilalle sopivia rivarinpätkiä (Vuokraamme niitä eteenpäin). Eka löytyi parin viikon sisällä.

Toinen onkin sitten vaikeampi.  Tuo kolmisen kuukautta on turhaan etsitty. Täällä on pääsääntöisesti vain "ylikunnostettuja" ja sen myötä kalliita ja se , mitä etsin on edullinen  remonttikohde, jonka saisi itse kunnostaa.

Taidamme lopulta päätyä sittenkin hankkimaan vuokrallepantavaksi omakotitalon...

Niissä löytyy halpoja ja suht' helposti kivoiksi rempattavia.

Ovat tosin sitten pitkän päälle työläämpiä omistajalleen..

Vierailija
15/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käyty näytöissä koko kevään ja kyllä niissä on porukkaa riittänyt, kaksi kohdetta on hävitty. Kolmiota on haettu.Tämä siis pääkaupunkiseudulla, muttei ihan keskustassa.

Vierailija
16/16 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa tuntuu ainakin 50-luvun talot joista minä pidän, menevän kovaa vauhtia. kahdesta on tarjottu kuukauden sisään ja molemmat jo menneet.  Helvetin ärsyttävää kun ei voisi näköjään yhtään miettiä näytön jälkeen vaan pitäisi olla tikkana ostamassa. No, täytynee sitten hankkia jostain muualta...