Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Valion arkijuusto päältä vetinen kaupasta tuodessa
02.08.2020 |
Aina kun paketin avaat, niin päällimmäinen kerros on vetinen. Kukaan huomannut samaa?
Kommentit (6)
Olen huomannut muissakin juustoissa, mm Lidlin kermajuustossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heraneste on muuten kalsium- ja ravinnepitoisin osa kaikista luonnonjogurteista, juustoista, kermaviileistä ja piimästä.
On todellista tuhlausta heittää se pois sen sijaan että hörppää sen parempiin suihin siitä vaikka lusikalla.
Tarkoitat sitä Arki-raejuustoa? En minä sitä kaada viemäriin vaan syön sen nesteen. Se ei ole vettä.
Vierailija kirjoitti:
jos hikinen eli erityisen vahva viittaa tavallista parempaan laatuun
Pätee myös miehiin.
Alue: Aihe vapaa
jos hikinen eli erityisen vahva viittaa tavallista parempaan laatuun