Miksiköhän juuri tänään olen ärsyttänyt teinejä?
Ensin bussissa naureskeltiin ja toisen kerran myöhemmin pysäkillä "tervehdittiin" vittuillen. Alle 30v olen.
Kommentit (9)
Jos tämä jatkuu niin alan antaa samalla mitalla. Teini varmaan luuli että katsoin häntä siinä pysäkillä, olisinpa sanonut että luuletko narsisti että sinua katson, et ole niin mielenkiintoinen.
ap
Ensimmäisenä epältyjen listalla outo pukeutuminen. Toisena outo haju.
Täällä kun pyörii paljon mielenterveyden ongelmista kärsiviä, nii pakko kysyä.
Oletko varma että yleensä sanoivat yhtään mitään? Onko skitsofreniaa?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä epältyjen listalla outo pukeutuminen. Toisena outo haju.
Olen pari kertaa todistanut teinien virnuilua näistä syistä. Ikävin tapaus oli se kun kassajonossa edelläni oli vahvasti navetalle haiseva n. 30 v nainen, jolla oli jollain tavalla epäsäädylliset vaatteet. Oli kesä ja hänen toppinsa oli liian paljastava, mutta hän ei ollut tyyppiä huomionkipeä tyrkky vaan enemmänkin reppana. Jonossa oli ryhmä teinejä ja näistä todella kaunis tyttö oli naisesta ihan tohkeissaan. Virnuilun jälkeen tyttö meni meni kassojen taakse kuvaamaan vaivihkaa naista. Jotenkin se kun tyttö oli itse niin kaunis korosti sitä julmuutta.
Nuo teinit ei tajua että aikuisella on muutakin ajateltavaa kuin ulkonäkö. Kyllä minäkin 17v käytin siihen aikaa mutten ollut moukka vaan annoin ihmisten j*******a elää.
ap
En jaksa enää olla asiallinen aikuinen kun mitään kunnioitusta ei pelleillä muille ole. Aina sanotaan että teini on herkässä iässä ja tarvitsee suojelua. Tarvitsisivat palautuksen maan pinnalle, täällä ei muiden tarvitse elää ja pukeutua heitä varten.
ap
Vierailija kirjoitti:
up
Miksi jotkut teininaamat ärsyttävät sinua niin paljon, että nostat tätä vielä seuraavana päivänä? Kerää jo itsesi.
Ei tullut itse myöskään harrastettua ihmisille huutelua tai naureskelua teininä niin ei oikein osaa samaistua.
ap