Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän juuri tänään olen ärsyttänyt teinejä?

Vierailija
02.08.2020 |

Ensin bussissa naureskeltiin ja toisen kerran myöhemmin pysäkillä "tervehdittiin" vittuillen. Alle 30v olen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut itse myöskään harrastettua ihmisille huutelua tai naureskelua teininä niin ei oikein osaa samaistua.

ap

Vierailija
2/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä jatkuu niin alan antaa samalla mitalla. Teini varmaan luuli että katsoin häntä siinä pysäkillä, olisinpa sanonut että luuletko narsisti että sinua katson, et ole niin mielenkiintoinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä epältyjen listalla outo pukeutuminen. Toisena outo haju.

Vierailija
4/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun pyörii paljon mielenterveyden ongelmista kärsiviä, nii pakko kysyä.

Oletko varma että yleensä sanoivat yhtään mitään? Onko skitsofreniaa?

Vierailija
5/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä epältyjen listalla outo pukeutuminen. Toisena outo haju.

Olen pari kertaa todistanut teinien virnuilua näistä syistä. Ikävin tapaus oli se kun kassajonossa edelläni oli vahvasti navetalle haiseva n. 30 v nainen, jolla oli jollain tavalla epäsäädylliset vaatteet. Oli kesä ja hänen toppinsa oli liian paljastava, mutta hän ei ollut tyyppiä huomionkipeä tyrkky vaan enemmänkin reppana. Jonossa oli ryhmä teinejä ja näistä todella kaunis tyttö oli naisesta ihan tohkeissaan. Virnuilun jälkeen tyttö meni meni kassojen taakse kuvaamaan vaivihkaa naista. Jotenkin se kun tyttö oli itse niin kaunis korosti sitä julmuutta.

Vierailija
6/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo teinit ei tajua että aikuisella on muutakin ajateltavaa kuin ulkonäkö. Kyllä minäkin 17v käytin siihen aikaa mutten ollut moukka vaan annoin ihmisten j*******a elää.

ap

Vierailija
7/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää olla asiallinen aikuinen kun mitään kunnioitusta ei pelleillä muille ole. Aina sanotaan että teini on herkässä iässä ja tarvitsee suojelua. Tarvitsisivat palautuksen maan pinnalle, täällä ei muiden tarvitse elää ja pukeutua heitä varten.

ap

Vierailija
8/9 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/9 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Miksi jotkut teininaamat ärsyttävät sinua niin paljon, että nostat tätä vielä seuraavana päivänä? Kerää jo itsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi