Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tyttö ei ole vielä tullut kotia!

Vierailija
13.07.2013 |

On poikakaverinsa kanssa ja sanoin kotiintuloajaksi 24.00, ei ole vielä näkynyt, alan olla jo huolissani, ei vastaa puhelimeen eikä tekstareihin. Mitä teen?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 09:54"]

Soitin äsken poikakaverin äidille, joka kertoi että he nukkuvat siellä heillä. Olin tosi helpottunut pitkän pitkän yön jälkéen. Taitaa olla hiukkasen keskustelun paikka....Tyttökin soitti ja sanoin etten ole vihainen vaan olen ollut tosi huolestunut.

ap

[/quote]   Vihainen ei pidäkään olla! Sanot vaan tytölle, että ilmoittaa seuraavalla kerralla, ettei teidän tarvii olla huolissaan.

Raivoaminen on typerintä mitä tuossa tilanteessa voi tehdä.  Miksi aina pitäisi huuttaa ja raivota, jos teini tekee/jättää tekemättä jotain.

En muuten yhtään ihmettele, miksi miehet käy vieraissa tai että paljon avioeroja. Jos nainen ei osaa  käsitellä asioita muuten kuin huutaen ja riehuen niin siinähän se.

Vierailija
22/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en huuda, riehu enkä raivoa ollessani vihainen. Olen jäätävä. Tyttäresi teki tosi väärin ja hänen pitäisi se tajuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiarestia tytölle ja molemmat puhutteluun. Onko teille ok, että 15 v tyttö yöpyy poikaystävän luona? Teidän säännöt selviksi myös pojan vanhemmille. Alaikäiset ovat vanhempiensa vastuulla.

Vierailija
24/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 10:36"]

Oli varmaan ryypätty ja harrastettu seksiä?

[/quote]

Tämä on varma. Siellä on laitettu lihaa piiloon oikein urakalla. Kyllä sitä ton ikästen halut tietää.

Vierailija
25/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 09:54"]

Soitin äsken poikakaverin äidille, joka kertoi että he nukkuvat siellä heillä. Olin tosi helpottunut pitkän pitkän yön jälkéen. Taitaa olla hiukkasen keskustelun paikka....Tyttökin soitti ja sanoin etten ole vihainen vaan olen ollut tosi huolestunut.

ap

[/quote]

No, arveletko että tyttösi ensi kerralla noudattaa kotiintuloaikaa? Vai eikö sitä ole tarkoitettukaan noudatettavaksi, kunhan vaan ilmoittaa missä on ja miksi ei tule kotiin? Mikset samantien sovi, että saa jäädä yöksi sinne poikakaverilleen?

Vierailija
26/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 10:36"]

Oli varmaan ryypätty ja harrastettu seksiä?

[/quote]

Tämä on varma. Siellä on laitettu lihaa piiloon oikein urakalla. Kyllä sitä ton ikästen halut tietää.

[/quote]

Jep, ja onneksi olkoon jo etukäteen tuoreille isovanhemmille!

Vierailija
27/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ehkäisyasiat kunnossa? Vai tunnetko taas nolaavasi tyttösi jos kysyt niistä?

Vierailija
28/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 12:12"]

Onhan ehkäisyasiat kunnossa? Vai tunnetko taas nolaavasi tyttösi jos kysyt niistä?

[/quote]

Oleellinen kysymys. Nyt jos koskaan on korkea aika ottaa asia puheeksi, jos ei vielä asiasta ole keskusteltu.

Vierailija
29/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli tosi nolo kun tuli kotia, mä aloin itkemäänkin hänen edessään, kun huoli ja murhe purkautui, kun sain tytön ehjänä takaisin, silloin viimeistään tajusi mitä oli tullut tehtyä.

Uskon ja luotan ettei tämä toistu.

Ja juu juteltiin ehkäisystä, hän sanoi ettei mitään ollut tapahtunut sen suuntaista ja ei tapahdukaan lähiaikoina, muistutin siitä että ehkäisyneuvolaan hyvissä ajoin ennen H-hetkeä sitten.  Uskon ja luotan että sekin asia on kunnossa.

Juu ja en alkanut raivota ja huutamaan, mitä se auttaisi? Se ei muuta kuin pahentaisi tilannettta, luottamus menisi ihan täysin ja tyttö ei kertoisi sitäkään mitä kertoo nyt.

ja tästä episodista huolimatta minulla on hyvä tyttö, jota rakastan yli kaiken.

ap

Vierailija
30/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinityttö on joitakin vuosia sitten mokannut oikein rankasti, mutta ei mekään hänelle vihaisia oltu. Tyttö kyllä oppi. Esim. kotiintuloajoista hän pitää varmasti kiinni, vaikka on jo 17-vuotias. Eilen hänen piti tulla puolen yön aikaan ja kun bussi oli 7 minuuttia myöhässä, hän laittoi viestin, että älä hätäile, tulossa ollaan. En minäkään ymmärrä, mitä vihastumisella ja raivostumisella saavutetaan. 

Vierailija
31/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinin ei kyllä tarvii mitään ilmotella, ihme holhousta! Joko tulee yöksi kotiin jos kännikuskin yöllä saa tai sitten ei tule yöksi kotiin ja seuraavana päivänä sitten miettii millä tulee. 

Eilen sanoi vain kun kaverit ajo autolla pihaan että lähtee radalle eikä tiedä missä aikoo nukkua, kolmen jälkeen heräsin kun tuli kotiin ja jatkoin nukkumista.

Ja alaikäinen siis on vielä. Ettekö te muista omaa nuoruuttane ollenkaan vai olitteko todellakin niin tylsiä, että kostatte sen nyt teinillenne pitämällä sitä hihnassa?

Kyllä se teini sitten oppii missä yöllä kannattaa liikkua ja missä ei, en minä ainakaan hänen puolestaan mene selvää ottamaan.

Löysätkää vyötä mammat...

Vierailija
32/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeätä on, että ilmoittaa menoistaan ja missä on. Nyt AP ottaa itselleen poikaystävän numeron ja pojan äitille tekstiviesti että laittaa sulle viestiä, jos ovat heillä yötä. Pitää tietää että lapsi on kunnossa. Itse otin ekat kännit 15v. ja kaveri haki mun vanhemmat apuun. Kerta riitti ja opin siitä jotain. Hyvä etten kuollut.

Vierailija
33/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teinit haluais toistensa vanhemmille soitella että missä liikkuu? itse jätin muutama vuosi sitten poikaystäväni sen takia koska sen äiti alkoi soitella minulle melkein joka vkl missä mentiin jne jos poika ei ensin huomannut. vittu lapsena paljoo toisen perhe vielä kiinnosta....

Vierailija
34/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nuoripari oli meillä ja tapasin tämän pojan eka kertaa. Ja aivan ihana poika näin äkkiseltään huomioituna. Ihanan avoimen, nauravaisen ja rennon oloinen tummasilmäinen poika, en yhtään ihmettele tyttöäni, jos on rakastunut.

Ja viettävät sitten tämän illan meillä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi