Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se yksi bloggaaja aloitti uuden suhteen aika nopeasti

Vierailija
23.05.2013 |

Huomasitteko? Viela marraskuussa oli todella onnellinen ja uskoi yhteiseen tulevaisuuteen, joulukuussa lensi ulos yhteisesta kodista ja jo tammikuussa loytyi lomamatkalta uusi rakas, jonka kanssa uskoo nyt taysilla yhteiseen tulevaisuuteen.

Eihan asia minulle kuulu, mutta jotenkin tuntuu etta vakavan suhteen jalkeen olisi hyva vahan aikaa miettia asioita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mitenkään tähän yksittäiseen tapaukseen kommentoimatta jotkut ei vaan ilmeisesti pääse irti siitä edellisestä suhteesta ellei ole uusi jo valmiiksi katsottuna. Mulla ainakin on muutama tällainen ystävä, jotka ovat ihan koko ajan parisuhteissa, jotka kestävät 2-4 vuotta ja kumppanit vaihtuvat aina lennossa.

Ilmeisesti kyse on siitä etteivät halua tai uskalla olla yksin, ja heille voisi tehdä hyvää olla välillä ihan rauhassa itsensä kanssakin, mutta toisaalta mitä sen on väliä jos itse kuitenkin ovat onnellisia.

Vierailija
2/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, ihan hyvä etten kommentoinut tuota bloggaajaa, koska vasta kun luin aloituksen uudestaan tajusin kenestä on kyse :) Mietin ihan toista henkilöä ekaksi.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että hän nyt vaan kertakaikkiaan löysi sen "tämänhetkiselle itselleen" sopivan kumppanin. Exäänsä oli tutustunut ollessaan käsittääkseni aika erilainen persoona kuin nyt. Ei sitten muuttuneena oikein enää sopinutkaan yhteen J:n kanssa. Mielestäni jopa bloggaajan kuvista näkyy, miten erilainen oli ihmisenä blogia aloittaessaan. Näytti hyvin epävarmalta ja jotenkin siltä, että ei viihtynyt nahoissaan.

Vierailija
4/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä uskonut noihin tarpeisiin pitää jotain miettimisaikoja. Näin siksi, että olen omassa tuttavapiirissäni nähnyt onnellisten avioliittojenkin alkavan suoraan lennosta edellisen suhteen jälkeen ja toisaalta vuosikausia sinkkuna olleita jotka ei ole yhtään sen kypsempiä suhteeseen vaikka aikaa on ollut miettiä vaikka kuinka. 

Ja missään tapauksessa, jos oikeasti sopiva ihminen kohdalle osuu, kenenkään ei kannata hylätä mahdollisuutta siksi että edellisestä suhteesta on liian vähän aikaa. 

Vierailija
5/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret, lapsettomat, pelkästään seurustelevat ihmiset - mitä väliä? Kun tuollaista tekee perheelliset, vielä vanhaan avioliittoon sitoutuneetkin. Se onkin jo vähän arveluttavampi asia. Mutta jos parikymppinen tyttö tapaa pian uuden miehen, niin so what? Elämää ihanimmillaan :)

Vierailija
6/7 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä väliä? Varsinkin kun tuossa vaiheessa oli tosiaan sinkku, eli ei sikäli vaihtanut lennosta.

Enemmän mua ihmetyttää nää kaverit, jotka oikeasti eivät osaa olla yksin ja vaihtavat suoraan suhteesta toiseen, niin että edellisen luota muutetaan uuden luokse. Välillä ihmettelen mistä ne oikein löytävät niitä miehiä, mä en oikeasti ole edes tavannut niin montaa miestä josta olisin kiinnostunut.

Vierailija
7/7 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis en tarkoittanut mitaan pahaa vaan ihan yleisesti mietin, etta olipas nopeaa toimintaa:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän