Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset bikinit parhaat (rintaongelma)

Vierailija
12.07.2013 |

Eli minulla on sellaiset C-kupin rinnat. Olen muuten todella siro yläpäästäni ja varsinkin sellaisten kolmiomallisten (lappu?) bikinien kanssa tulee ihan lauta vaikutelma, kun olen muutenkin tällainen päärynävartaloinen! Mun tissit on jotenkin kaukana toisistaan eikä tule pientäkään vakoa... Voisiko sellaiset kevyesti topatut balconette-biksut sopia tällaiselle? En halua sellaisia perusolkaimia, että mieluiten sitten sellaiset kaulan taakse solmittavat - eikä liian paksuja olkaimia...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ongelma, ja kolmioliivit tosiaan näyttää ihan naurettavilta :) Balconettet ei mulle ainakaan sovi, joko jäävät yläosista liian tyhjiksi tai puristavat tissit entistä littanemmiksi.

Minulle sopi parhaiten perusolkaimiset rintaliivien malliset topatut kupit. Toinen sopiva malli on niskan takaa solmittava vähän topattu halterneck, mutta siitä jää ikävät rusketusrajat kaulaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tiukka, että näyttäisi tyttömäisemmältä?

Vierailija
4/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:20"]

Itsellä sama ongelma, ja kolmioliivit tosiaan näyttää ihan naurettavilta :) Balconettet ei mulle ainakaan sovi, joko jäävät yläosista liian tyhjiksi tai puristavat tissit entistä littanemmiksi.

Minulle sopi parhaiten perusolkaimiset rintaliivien malliset topatut kupit. Toinen sopiva malli on niskan takaa solmittava vähän topattu halterneck, mutta siitä jää ikävät rusketusrajat kaulaan.

[/quote]

Sellaisilla balconette-mallisilla pystyy olemaan ilman niitä olkaimia (eikä tule rajoja)... Omistan myös parit balconette-liivit ja ne ei kyllä litistä (niissä tosin aika vahvat toppaukset), mutta en sitten tiedä millaisia ne ovat bikiniversiona... Push upit malliset bikiniyläosat ovat yleensä juurikin aina näitä perusolkaimellisia ja siksi en niistä oikein tykkää... Vaikeaa ja hankalaa! :D

Vierailija
5/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://images.asos-media.com/inv/media/8/9/8/1/1891898/image4xl.jpg joku tällainen tyyli on ap:n mieleen, MUTTA en tiedä näyttäisikö nää mun liian sivulla olevat rinnat tuollaisilta edes lähellekään...

Vierailija
6/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:30"]

http://images.asos-media.com/inv/media/8/9/8/1/1891898/image4xl.jpg joku tällainen tyyli on ap:n mieleen, MUTTA en tiedä näyttäisikö nää mun liian sivulla olevat rinnat tuollaisilta edes lähellekään...

Tämä oli hyvä. teinimäisen pirteet.

[/quote]

Vierailija
7/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:38"]

Tämä oli hyvä. teinimäisen pirteet.

[/quote]

[/quote]

Teinimäinen? No, olen 24v., joten en nyt ihan tätimallisia haluakaan...

Vierailija
8/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuossa kuvassa näyttää, että mallilla olisi liian pieni yläosa ja liian alhaalla. Rinnat puristuksissa ja odottaa hetekeä, että koska vilahtaa ja pahasti.

Vierailija
9/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineistähän miehet tykkää, joten pursuvaiset piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän