Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri sitten päätti pitää erittäin kovaääniset juhlat eilen klo 00:00-04:30

Vierailija
21.04.2025 |

Kiva tässä lähteä taas huomenna töihin kun ei saanut nukkua käytännössä koko yönä.

Yleensä todella rauhallinen ja hiljainen talo ja todellakin laitoin isännöitsijälle ja hallitukselle kipakan valituksen, nimeten syyllisen naapurin. Ja soitan vielä huomenna perään ja valitan lisää.

Jos ei osaa asua kerrostalossa kuten sivistyneet ihmiset niin sitten pitää pysyä maalla. Ja jos on liian köyhä juhliakseen yökerhossa niin sitten on juhlimatta.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aloittivat juhlimaan Jeesuksen ylösnousemusta paaston jälkeen. Kerran vuodessa noin iso juhla, kyllä tuollainen nyt pitää kestää sinun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle jää luu kurkkuun ja pahamieli.

Nuku nyt. Sun viesteillä ei ole mitään merkitystä, kun pitää olla vähintään kahden eri naapurin viestit.

Jos kerran yleensä hiljainen naapuri ja nyt kerran biletti. Voivoi, anna ihmisten juhlia ja lopeta tuommoinen kiukkunen katkeruus.

Vierailija
4/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oisit soittanu poliisit. Kummasti rauhottaa tilannetta.

Vierailija
5/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämäpä oli tuikitärkeä tieto!

Vierailija
6/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit paikalle.

7/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naapuri kerrostalossa möykkää häiritsevästi yöllä niin soitat 112 ja pyydät poliisin paikalle hiljentämään metelin. Tämä on poliisille rutiinitehtävä. Itse joutunut tuon tekemään useampaan kertaan.

Melutilanteiden varalta kerrostalossa asuvan on syytä jo etukäteen opetella korvatulppien käyttö nukkuessa. 

M59+

Vierailija
8/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna töihin ja viime yönä kuulu hieman meteliä? Kyllähän sinä ehdit 2-3 tuntia nukkua ennen puoltayötä ja ja sitten neljän jälkeen ehdit nukkua vaikka 8 tuntia lisää! Päälle vedä päiväunet ja nuku ensiyönä!

Vierailija
9/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen noissa tilanteissa mennyt soittamaan ovikelloa ja sanonut että loppuu se saatana mökä nyt tai soitan poliisit. Aina on toiminut 

Vierailija
10/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta. Kun hiljasuusaika loppuu niin radio täysille ja ite lähdet töihin. Siinähän nukkuvat krapulaansa;)

Vierailija
11/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on betonikopeissa😂

Vierailija
12/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on sentään vielä tänään vapaapäivä. Ymmärtäisin tuon nillittämisen jos olisi tänään pitänyt töihin mennä.

Ei mua häiritse jos joskus harvoin naapurissa biletetään, eikä se tapahdu arkena.

Ja mikäli häiritsee kovasti, niin silloin voi soittaa poliisin rauhottamaan tilannetta (ellei itse uskalla mennä naapurille valittamaan).

Vierailija
13/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni alapeukuttaa tuota poliisien kutsumista? Sehän on ihan annettu yleisesti ohjeistukseksi, että soittaa ennemmin poliisit kuin menee itse.

Vierailija
14/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pitänyt nyt hiljaisuuden loputtua niin kovaa meteliä että naapuritkaan ei nukkuisi pitkälle päivään? Kosto toimii aina.

Tai olisit voinut heti klo 07.00 mennyt soittamaan naapurin ovikelloa ja pyytänyt heitä jatkossa olemaan hiljempaa.

15/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen noissa tilanteissa mennyt soittamaan ovikelloa ja sanonut että loppuu se saatana mökä nyt tai soitan poliisit. Aina on toiminut 

En suosittele oveen koputtamista ellei naapuri ole ennestään tuttu. Jos (kun) tilanne toistuu niin oveen koputtanut on heti syntipukkina poliisien ilmaantuessa paikalle.

M59+

Vierailija
16/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten? Tirsk.

Vierailija
17/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä todella rauhallinen ja hiljainen talo niin pitääkö nipottaa jos joku joskus juhlii. Ihme hihhuli sinäkin.

Vierailija
18/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tänään. Sä ehdit vielä nukkua päikkärit ja koko ensi yön.

Yöllisen metelöinnin takia soitetaan 112. Katsos kun järjestyslaki on voimassa. 

Vierailija
19/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosta. Kun hiljasuusaika loppuu niin radio täysille ja ite lähdet töihin. Siinähän nukkuvat krapulaansa;)

Huomenna nukkuvat krapulaansa, jos viime yönä hieman juhlivat?

Vierailija
20/66 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Kun naapuri kerrostalossa möykkää häiritsevästi yöllä niin soitat 122 ja pyydät poliisin paikalle hiljentämään metelin. Tämä on poliisille rutiinitehtävä. Itse joutunut tuon tekemään useampaan kertaan.

Melutilanteiden varalta kerrostalossa asuvan on syytä jo etukäteen opetella korvatulppien käyttö nukkuessa. 

Ja kukas se tuollaisesta numerosta sinulle vastaa? 122