Nyt se sitten tapahtui: eksä jätti nyksän ja ruikuttaa takaisin
Niin suurin elkein lähti nuoren naisen luo, ja oli pettänyt jo pari kuukautta ennen eroa. Arki ei ollutkaan niin ruusuista ja 4kk jälkeen tuli ero. Nyt anelee takaisin ja nyt on valmis mihin tahaansa terapiaan, että saisi minut takaisin. Annetaanhan ukon ruikuttaa...
Kommentit (18)
Tää on nyt vähän off topic mutta mua tää keskustelu jotenkin naurattaa. Ap yrittää kääntää tän tarinan niin, että eksä tajusi mitä oli menettänyt ja siksi pyrkii takaisin ap:n luo, eli ap olisi tässä jotenkin voittaja tai parempi mitä nyksä tms. Todellisuushan on eksän tai nyksän satuiluista huolimatta se, että heidän arkensa ei syystä tai toisesta toiminut ja eksä pyrkii takaisin ap:n luo siksi, että ei osaa olla yksin ja kuvittelee ap:n antavan periksi. Toisin sanoen pitää ap:tä helppona nakkina ja tossukkana joka ottaa toisen takaisin. En ymmärrä miten tämä tilane voi ap:stä tuntua imartelevalta? Tottakai eksä sanoo ymmärtäneensä mitä menetti. Sehän on jumalauta maailmankaikkeuden historian kulunein ja kliseisin sanonta joka ei 99% tapauksista edes pidä paikkaansa.
Ja vastaus varsinaiseen aloitukseen: en todellakaan ottaisi takaisin, minua ei pompotella tuolla tavalla.
Ap ei ole ottamassa eksää takaisin. Mutta kosto kuitekin on saatu.
No kai sitä joskus on on noin käynyt ja lasten vanhemmat palanneet yhteen ja elämä jatkunut onnellisena loppuun saakka. Helpompaa on kyllä aivan varmasti antaa "paskan" olla. Jos puhut että onneksi pääsit siitä ym, niin teillä ei varmasti olisi ollut onnellista loppua edessä vaikka mies ei olisikaan lähtenyt nuoren naisen perään.
Terapiaa harkitsisin lasten takia, koska väleissähän teidän jokatapauksessa on pysyttävä. Yhdessä voisi olla hyvä mennä, koska mies ei välttämättä mene erikseen, ja sitten voi olla vaikeampaa tehdä yhteistyötä tulevaisuudessa...
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 09:37"]
Eksä jätti nyksän, koska tajusi mitä menetti kun lähti pois oman perheensä luota. Nyt yrittää kerätä rippeitä kasaan että minä vielä häneen luottaisin. Pariterapiaan ajattelin mennä, koska meillä on yhteisiä lapsia, mutta enpä usko et5tä kotiin on enää tulemista. Sen verran kovasti minua nöyryytettiin. Kärsikööt nyt valinnoistaan.
[/quote]
Sulla on ihan oikea linja. Lasten vuoksi on hyvä, jos käytte terapiassa, eroterapiana kuten joku sanoi. Mutta ei sun tosiaan tarvi miestä olla takaisin ottamassa, jotain selkärankaahan sullakin on oltava.
Voithan mieltä muuttaa joskus vuosien päästä. Mutta se on sallittua ja se on sen ajan asia sitten.
Ootko varma, ettei nyksä jättänyt eksää? :)
Olen varma. Niin huonolla itsetunnolla varustettu nainen, jolla pieniä lapsia, ei varmasti ole jättänyt. Onneksi minä pääsin siitä roskasta eroon.
Jep, jatko-osat eivät yleensä toimi.
Kävisin silti siellä terapiassa miehen kanssa, mutta en ottais takaisin
Niin voihan sitä kai käydä vaikka eroterapiassa? Ihan hyvä teidän olisi mennä puhumaan tuosta kuviosta ja kaikesta tapahtuneesta. Tee vaan miehelle selväksi ettet halua palata enää yhteen. Mies varmaan suostuukin, koska ainahan sitä voi olla joku 1% mahdollisuus että palaisittekin yhteen...
Eksä jätti nyksän, koska tajusi mitä menetti kun lähti pois oman perheensä luota. Nyt yrittää kerätä rippeitä kasaan että minä vielä häneen luottaisin. Pariterapiaan ajattelin mennä, koska meillä on yhteisiä lapsia, mutta enpä usko et5tä kotiin on enää tulemista. Sen verran kovasti minua nöyryytettiin. Kärsikööt nyt valinnoistaan.
[/quote]
Tämä on siis se eksäsi satu tapahtuneesta. Aika jännä, että luotat hänen kertomukseensa noin sokeasti vaikka hän on sinua pettänyt eli on osoittanut jo aiemmin kuinka luotettava on. Luulenpa, että nyksä kyllästyi vanhaan ukonraihnaan ja pisti pihalle ja nyt kun ukolla ei ole muuta paikkaa, yrittää takaisin sinun luoksesi sepittämällä tarinaa kuinka paljon parempi sinä olet kuin se nuori nainen.. Näköjään tarina vielä sinuun uppoaa.
Yhteinen terapia kannattaa teille molemmille - saatte sitten eväät hyvään parisuhteeseen, jos tosiaan ei toistenne kanssa, niin jonkun muun kanssa. Käsittelemättömänä nämä teidän ongelmat seuraavat teitä seuraaviinkiin parisuhteisiin ja vaikuttavat myös lastenne tuleviin parisuhteisiin, sekä lastenne koko elämään (yhteishuoltajuus/huoltajuuskuvioihin...)
Mä en kuuntelisi tuollaisia ruikutuksia yhtään, enkä kyllä lähtisi mihinkään pariterapiaan, olisin vain tyytyväinen erosta ja elämästä lasten kanssa ilman moista k-päätä.
En kyllä sokeasti uskoisi sitäkään, että mies on jättänyt sen naisen...
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 09:53"]
Mä en kuuntelisi tuollaisia ruikutuksia yhtään, enkä kyllä lähtisi mihinkään pariterapiaan, olisin vain tyytyväinen erosta ja elämästä lasten kanssa ilman moista k-päätä.
En kyllä sokeasti uskoisi sitäkään, että mies on jättänyt sen naisen...
[/quote] Olisin kirjoittanut samoin. En pistäisi enää minuuttiakaan aikaan miehen ongelmien vatvomiseen, menköön ihan yksinään jos terapiaan haluaa. Ja muutenkaan en miehen juttuihin uskoisi, en edes kuuntelisi, poikki mikä poikki, elämä jatkuu.
Terapia olisi hyvä tapa selvittää välit ja oma pää. Takaisin miestä ei pitäisi missään nimessä ottaa.
Anna ruikuttaa! Mulle tehtiin samalla tavalla viime vuonna enkä todellakaan huolinut takaisin, vaan puristin avioeron ja vaihdoin parempaan ;)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 09:44"]
[/quote]
Tämä on siis se eksäsi satu tapahtuneesta. Aika jännä, että luotat hänen kertomukseensa noin sokeasti vaikka hän on sinua pettänyt eli on osoittanut jo aiemmin kuinka luotettava on. Luulenpa, että nyksä kyllästyi vanhaan ukonraihnaan ja pisti pihalle ja nyt kun ukolla ei ole muuta paikkaa, yrittää takaisin sinun luoksesi sepittämällä tarinaa kuinka paljon parempi sinä olet kuin se nuori nainen.. Näköjään tarina vielä sinuun uppoaa.
[/quote]NNo itseasiassa myös tämä tuleva eksä toinen nainen kävi tossa rappusilla huutamassa että kun hänet on jätetty, että olipas reipasta toimintaa ja hupia koko naapurustolle :D Oi jestas... ap