Mies aikoo ottaa ison tatuoinnin, mitä teen?
En voi sietää tatuoimteja. Kamalia. Nyt mies varannut itselleen ajan, teettää ison tatuoinnin näkyvään paikkaan. Mikä kolmenkympin villitys sillä nyt on? Ennen se inhosi tatuointeja enemmän kuin minä.
Kommentit (25)
Mun miehellä on muutama pieni tatuointi, ja olen sanonut hänelle suoraan, että jos otat seuraavan tatuoinnin ni se on morjens siinä vaiheessa. Mä en pidä läpeensä tatuoiduista miehistä tai sellaisista kenellä on isoja tatuointeja, nuo ovat onneksi pieniä tatuointeja ja sellaisissa paikoissa, että ne saa piilotettua. Ainoa, minkä saa mun puolesta vielä ottaa, ettei tapahdu mitään lähtöjä mihinkään suuntaan on lasten nimet. Muuten kiitos ei.
Ja joo, mun mies on vaikka sitten tossun alla, mutta en todellakaan katsele ukkoa, joka tatuoi itsensä täyteen.
Kannattaa tehdä selväksi ettet katso tatuoitua rikollista! Ei kenenkään kunniallisen ihmisen pitäisi joutua kärsimään tatuoidusta puolisosta.
"rikollista"! "kunniallisen ihmisen"! "kärsimään"!
Kiitti, 24, sait hymyn huulilleni!
Puolisohan sitä tatuointia eniten joutuu katsomaan. Itsellä menisi ainakin täysin seksihalut jos puolisolle tulisi joku karmea WT-leima.