Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aikoo ottaa ison tatuoinnin, mitä teen?

Vierailija
12.07.2013 |

En voi sietää tatuoimteja. Kamalia. Nyt mies varannut itselleen ajan, teettää ison tatuoinnin näkyvään paikkaan. Mikä kolmenkympin villitys sillä nyt on? Ennen se inhosi tatuointeja enemmän kuin minä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisohan sitä tatuointia eniten joutuu katsomaan. Itsellä menisi ainakin täysin seksihalut jos puolisolle tulisi joku karmea WT-leima. 

Vierailija
22/25 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun pitäisi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on muutama pieni tatuointi, ja olen sanonut hänelle suoraan, että jos otat seuraavan tatuoinnin ni se on morjens siinä vaiheessa. Mä en pidä läpeensä tatuoiduista miehistä tai sellaisista kenellä on isoja tatuointeja, nuo ovat onneksi pieniä tatuointeja ja sellaisissa paikoissa, että ne saa piilotettua. Ainoa, minkä saa mun puolesta vielä ottaa, ettei tapahdu mitään lähtöjä mihinkään suuntaan on lasten nimet. Muuten kiitos ei. 

Ja joo, mun mies on vaikka sitten tossun alla, mutta en todellakaan katsele ukkoa, joka tatuoi itsensä täyteen. 

Vierailija
24/25 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä selväksi ettet katso tatuoitua rikollista! Ei kenenkään kunniallisen ihmisen pitäisi joutua kärsimään tatuoidusta puolisosta.

Vierailija
25/25 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rikollista"! "kunniallisen ihmisen"! "kärsimään"!

Kiitti, 24, sait hymyn huulilleni!