Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teen tunnustuksen, josta tiedän olevani väärässä.

Vierailija
22.05.2013 |

Minua ärsyttää suunnattomasti nämä 3-4 lapsen kotona olevat äidit, jotka leikkipuistossa katsovat nenän vartta pitkin kun itse haen sen puolitoistavuotiaan hoidosta. He seisovat leikkikentällä nenä kippurassa huivi päässä (Hellehattu täytyy olla!) ja saparot tuulessa liehuten yllään tunika ja trikoocaprit hieman ylipainoisen kroppansa peittona.

Erehdyin kerran sanomaan ääneen "Voih, mahtoiko sattua?" kun erään vastaavan puistoäidin keskimmäinen lapsi (2-3 vuotias) putosi keinusta suoraan selälleen ja minut murhattiin katseella. Lapsen äiti ei kokenut asiakseen tehdä mitään. No, lasta ei sattunut. Anteeksi että kommentoin tilannetta. Olkaa sosiaalisesti kylmäkiskoisia keskenänne. Seuraavan katseen kun suon heidän suuntaan, teen sen nenän vartta pitkin aivan kuten he tekevät minua kohtaan kun haen lapsen hoidosta. Hitto, mun lapsi työllistää yhden ihmisen. Lapseni ja minä olemme yhteiskunnalle hyödyksi! 

Kyllä, tänään pänni olla töissä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Ne lapset hoituu ihan yhtä hyvin silläkin että ne on päiväkodissa. Kunhan lapsi tuntee itsensä rakastetuksi kotonaan. Yritä jaksaa siellä duunissa, kai sullakin joskus loma on :)

Vierailija
2/11 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu, eikö tää ikinä lopu. Vai onko kaikki tulevat äidit yhtä tyhmiä. Tätä paskaa on jauhettu jo 70-luvulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko tätä siitä asti jauhettu nonstoppina? Minä luulin että se Mikkosen kottarainen huomiohaussaan vasta toi sen kivikautisen ajattelun nykypäivään.

Vierailija
4/11 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ne oli kuitenkin läskejä, niin sulla on helpompaa. Hohhoijaa.

Vierailija
5/11 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 18:38"]

[/quote]

Kyllä, se helpotti. Mitä hittoa ovat sosiaalisesti noin moukkia? Kylmäkiskoisia ämmiä. 

ap

Vierailija
6/11 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 18:38"]

[/quote]

Kyllä, se helpotti. Mitä hittoa ovat sosiaalisesti noin moukkia? Kylmäkiskoisia ämmiä. 

ap

[/quote]

No jotkut ihmiset ovat sosiaalisesti moukkia. Miksi ottaa sitä henkilökohtaisesti ja olettaa, että se automaattisesti on kritiikkiä sua kohtaan?

Vierailija
7/11 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 18:44"]

No jotkut ihmiset ovat sosiaalisesti moukkia. Miksi ottaa sitä henkilökohtaisesti ja olettaa, että se automaattisesti on kritiikkiä sua kohtaan?

[/quote]

En ehkä ota sitä niin henk.koht. Minua vain ärsyttää huonot käytöstavat. Sellainen ettei tuntemattomalle voi edes hymyillä vaikka ollaan ns. samassa tilanteessa. Tuollaisesta tulee tunne, että se toinen ihminen tuomitaan ilman tuntemista. Kyllä, tehdään juuri sitä mitä itse tässä teen. Mutta voi että se ärsyttää!! Toisaalta eikö se ole perin juurin suomalaista, että tuntemattomille ei puhuta? Ei edes leikkipuistossa vaikka lapset leikkisivät yhdessä?

ap

Vierailija
8/11 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee myös hyvä mieli siitä jos joku ilkeä ihminen on läski. Se tasan ansaitsee sen. Tiedän, hyvin tuomittavaa, ei tarvitse sanoa.

Vierailija
9/11 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos ne on tuntemattomia, niin miten ne tuntee teidät niin hyvin, että tietää teidän tulevan päivähoidosta?

Vierailija
10/11 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten kommentoi mitään mutta...työllistät yhden ihmisen? Jos käyn vetämässä muutaman kaupan näyteikkunan paskaksi, niin minäkin työllistän. Ei kannata kauheasti kehuskella jollain työllistämisellä kun et sinä sitä palkkaa niille maksa vaan veronmaksajat.

Vierailija
11/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he tuntevat alueen pph:n ja sen hoitolapset. Murhaavan katseen sain, kun hain lapseni pph:lta, joka oli alueen leikkipuistossa. 

Työllistän yhden ihmisen eli pph:n, jolla on palkaton päivä, jos meidän lapsi ei ole hänellä hoidossa. Näin kärjistetysti.

ap