Luetelkaa vanhoja komeita pojan nimiä! :)
Kommentit (33)
Aiemmin mainittujen lisäksi:
Kalervo
Eerikki
Voitto
Aivan järkyttäviä nimiä :D hirvein ehkä oli yksi ehdotelma, jossa oli mun isoisän molemmat nimet vahingossa peräkkäin. Ihme porukkaa olette... Muka niin erikoista ja uniikkia kun keksii näitä yhdistelmiä. Vinkki: hautausmailta tai kuolinilmoituksista noita löytää.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 07:12"]
Aivan järkyttäviä nimiä :D hirvein ehkä oli yksi ehdotelma, jossa oli mun isoisän molemmat nimet vahingossa peräkkäin. Ihme porukkaa olette... Muka niin erikoista ja uniikkia kun keksii näitä yhdistelmiä. Vinkki: hautausmailta tai kuolinilmoituksista noita löytää.
[/quote]
No ikinä ei voi kaikkia miellyttä. Omasta mielestäni täällä on paljon kivoja nimiä, jopa oman poikani nimi. Vanhoissa nimissä on se kiva juttu, että ne sopivat yleensä hyvin suomen kieleen ja suomenkielisiin sukunimiin.
Heikki, Matti, Pekka,Martti, Väinö, Simo, Aapo, Aukusti, Osmo, Niilo, Pentti, Kalle, Risto, Jussi, Jorma, Juhani,
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 08:19"]
Heikki, Matti, Pekka,Martti, Väinö, Simo, Aapo, Aukusti, Osmo, Niilo, Pentti, Kalle, Risto, Jussi, Jorma, Juhani,
[/quote]Seitsemän veljestähän on vanhoja nimiä kuten Lauri, Eero, Tuomas jne
Edvin, Theodor, Olavi.
Omia esi-isiäni kaikki.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 07:12"]
[/quote]
No ikinä ei voi kaikkia miellyttä. Omasta mielestäni täällä on paljon kivoja nimiä, jopa oman poikani nimi. Vanhoissa nimissä on se kiva juttu, että ne sopivat yleensä hyvin suomen kieleen ja suomenkielisiin sukunimiin.
[/quote]
Totta. Mutta vaikea sunkaan kieltää että trendi tämäkin :) lisäksi meillä ei sukunimi ole mainitsemasi perisuomalainen mutta niin vain isoisäni nimet listalla ovat.
Svante, Börge, Håkan, Melker, Folke, Vilgot...
Ludvig