Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takana on kurja päivä, mieli on maassa ja kaipaisin olkapäätä

Vierailija
11.07.2013 |

Miestä pyysin seuraksi ja pyysin apua, haluaisin vähän myötätuntoa ja seuraa. On kuulemma parempaakin tekemistä, ja lopputulos oli, että raivoistui. 

Meillä perheessä menee hyvin vain jos itse jaksan olla hyvällä tuulella ja kannatella ilmapiiriä. Jos olen allapäin, mies menee ihan mahdottomaksi. Tänään myös lapsi näytti kaikki kevätjuhlatemput, ja oma olo on vielä paskempi kun suutuin lapsellekin...

Niitä päiviä kun kaikki kaatuu päälle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes pitäisi kyllä sua tukea. olisko joku ystävä, perheenjäsen, kirjoittaminen tai auttava puhelin vaihtoehto? jokatapauksessa voimia (ja siunausta jos saa toivottaa) sinulle!

Vierailija
2/2 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen itsekin sitä mieltä, että puolisoiden pitäisi tukea toista. Niin nyt vaan meillä ei käy, enkä usko että tilanne tulee minnekään muuttumaan. Näyttää siltä, että täytyy joko oppia elämään yksin omien murheiden kanssa parisuhteessa, tai sitten jatkaa elämää kokonaan yksin. 

Kavereita en halua murheilla vaivata, äidille ehkä voisin soittaa. Katsotaan. Ehkä menen nukkumaan ja toivon, että pärjään huomisesta paremmin. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi