Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät lähde suhteesta, vaikka eivät rakasta?

Aasta
02.08.2020 |

Elin kymmenen vuotta elämästäni miehen kanssa, joka ei rakastanut minua. Vasta avioliiton jälkeen tajusin asian. Minua surettaa ja suututtaa, että ihminen, joka ei rakastanut, vei elämästäni kymmenen vuotta. Tajusin myös avioliiton jälkeen millaista oireilua rakkaudettomuus sai minussa aikaan. Nyt erostamme on kolme vuotta aikaa ja tuntuu, että olen saanut uuden elämän. Silti kymmenen vuotta meni hukkaan.

E ymmärrä ihmisiä, jotka pysyvät suhteessa ihmisen kanssa, joita eivät rakasta.

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaa pileä ja joku maksaa puoli vuokraa.

Niin. Ei tarvitse olla ennustaja tietääkseen, että lopulta sinä jäät yksin. Kuulet yksin. Toisaalta: olet jo nyt henkisesti yksin. Harmi juttu sinun elämäsi.

Henkisesti miten vaan, kuhan pileä tulee ja fyrkkaa säästyy.

Pusu!

Vierailija
22/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei tarvitse olla ennustaja tietääkseen, että lopulta sinä jäät yksin. Kuulet yksin. Toisaalta: olet jo nyt henkisesti yksin. Harmi juttu sinun elämäsi.

Pusu!

Arvonsa kullakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat itsekkäitä ja maksivoivat etunsa, eli jäävät kodinhoidollisista ja taloudellisista syistä, ja saattaahan sitä pillunkinpäälle päästä pyörähtämään pari kertaa vuodessa. Odottavat, että nainen vittuuntuuja hoitaa käytännön asiat eteenpäin tai sitten itse etsivät koko ajan uutta.

Vierailija
24/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusu!

Arvonsa kullakin..

Voi, voi näiden instablondien arvoja...

Just hyviä tähän toimintaan.

Vierailija
25/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusu!

Tämmöisiä miehet ovat-parisuhde on heille vain pll*-kodinkon€-kukkaro suhde ja nainen on vain käyttöesineet. Jos mies ottaa eron, niin silloin miehellä on jo parempi pll*katsottuna valmiiksi, eli krpä vie

Vierailija
26/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan miehet ovat sitoutunwempia perhe-elämään ja perheen pysyminen kasassa on heille tärkeämpää kuin naisille.

Miehet ovat sitoutuneet seksin saamiseen ja kotityöorjaan. Erossa mies kärsii usein, naisen elämänlaatu paranee.

Vierailija
27/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat itsekkäitä ja maksivoivat etunsa, eli jäävät kodinhoidollisista ja taloudellisista syistä, ja saattaahan sitä pillunkinpäälle päästä pyörähtämään pari kertaa vuodessa. Odottavat, että nainen vittuuntuuja hoitaa käytännön asiat eteenpäin tai sitten itse etsivät koko ajan uutta.

Tämä! Tästä syystä ei kannata parisuhteeseen miehen kanssa mennä. Ainoastaan jos haluaa lapselleen/lapsilleen isän. Tästäkään ei ole täyttä, sillä miehet ovat niin itsekkäitä ja itsekeskeisiä, että lapsiperhearki on heille liikaa

Vierailija
28/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kokkaa ja siivoaa. Mikäs kiire tästä mihinkään on. Toimitaan sitten vasta, kun löytyy uusi.

Vierailija
29/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pystyy sitoutumaan pitkään parisuhteeseen paremmin kuin naiset.

Miehellä ei ole enakko-odotuksia siitä, että ensihuuma jatkuisi kovinkaan pitkään yhteenmuuttamisen jälkeen.

He ymmärtävät että rakastAminen tarkoittaa eri asiaa kuin rakastUminen.

Miehille riittää tasainen arki, ilman sen kummempaa draamaa ja he viettävät sellaista elämää mielellään vaikka kuolemaansa saakka, kuten vanhassa avioliittolupauksessa mainittiinkin.

Nainen kaipaa RAKASTUMISEN tunnetta, eikä suurin osa naikkosista ymmärrä, ettei se riitä kuin muutamaksi ensimmäiseksi vuodeksi sitouttamaan pariskuntia yhteen.

Opetelkaa naiset rakastamaan.

Vierailija
30/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Olin exän kanssa 20 vuotta ja viimeiset kolme vuotta oli sellaiset, että tiedän näin jälkeen ettei mitään tunteita hällä ollut. Olin vain helppo kumppani, jolla oli isommat tulot ja joka maksoi laskut ja hoisi asiat.

Mies vain olla möllötti ja harrasti. Kaikki oli minun vastuulla. Oikea vätys ex olikin. Miten katsoinkin niin pitkään. Kärsin jatkuvasta yksinolosta, minulle ei puhuttu, minut torjuttiin törkeästi ihan fyysisesti estämällä lähelle tulo. Aivan sairasta. Eron jälkeen tuo vielä kehui uutta suhdettaan ja kehui olevansa parisuhde - ihminen.

Viimeiset lauseet kertoo henkisestä väkivallasta. Siihen totutaan vähitellen. Surettaa tietysti hukkaan heitetty aika, mutta meidän ei pidä syyttää itseämme. Vaikeaa on välillä, mutta pitää iloita pienistäkin hetkistä, kun kukaan ei ole moittimassa vaan saa olla aivan rauhassa.

Vierailija
31/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on asia joka naisilta puuttuu. Himo.

Hyvä vitsi. Kannattaa olla niin houkutteleva ja kiinnostava, että edes joku himoitsee sinua. 

N

Vierailija
32/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan miehet ovat sitoutunwempia perhe-elämään ja perheen pysyminen kasassa on heille tärkeämpää kuin naisille.

Miehet ovat sitoutuneet seksin saamiseen ja kotityöorjaan. Erossa mies kärsii usein, naisen elämänlaatu paranee.

Tästä syystä ei kannata muuttaa miehen kanssa yhteen: nainen häviää taloudellisesti, kun miesten menot ovat suuremmat(esim ruoka ja kulutustavarat), kotitöiden määrä lisääntyy ja seksin laadusta ei ole taetta. Kannattaa asua yksin, ei kannata ottaa miestä riesakseen, antaa miehen luulla että pusi pusi rakastan, vaikka ei rakastaisi, vaan ottaa hyöty eli Kull" (kun on tarvetta sille), remontti yms muu apu, mutta ei missään nimessä kannata asua miehen kanssa. Never never

Vierailija
33/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi te roikutte 5, 10 tai 25 vuotta suhteessa jossa toinen ei rakasta? Ei teiltä kukaan vuosia väkisin vienyt, ihan itse ne tuhlasitte. 

Vierailija
34/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllistä seksiä ja jonkun muun pesemät pyykit?

Usein parisuhde on miehille ihan järjellä ajateltuna kannattava kauppa, varsinkin jos on ilmaantunut lapsia. Ero vaatisi viitseliäisyyttä ja vastuunottoa. Ja pahimmassa tapauksessa siinä joutuisi kohtaamaan muiden ihmisten kiusallisia tunteita.

Vierailija
35/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toinen vei vuodet.. En oikein tiedä, voiko niinkään lopulta sanoa, sillä onhan niissä vuosissa ollut mukana kaksi. Elämässä sattuu ja tapahtuu asioita, ei mikään mene kuin saduissa, ja siksi jokainen on vastuussa ihan itse siitä eletystä elämästään. Aina vain irtirepäiseminen ei tapahdu helposti. Mutta jos sen pitkittää, niin kurjuustasonsa valitsee itse.

Ap:n puolesta olen pahoillani. On kurjaa kuulla, että näet vain menetetyt vuodet. Toivon, ettet jää rakentamaan niistä itsellesi uuden elämän perustaa, sillä se koostuu sitten vain katkeruudesta, mikä ei kanna mihinkään. Itse olen tehnyt ns.tilanneselvityksen; näin piti käydä, näin tapahtui ja toivottavasti jotain opin. Menneessä mun on turha elää, muistot ovat vain muistoja ja siksi sivuutettavissa olevia, nykyhetki on se mikä ratkaisee ja vie eteenpäin, miten olen läsnä ja miten arvostan itseäni.

Parisuhde vaatii työtä. Molemmilta osapuolilta. Sen lopettaminen vaatii myös työtä, molemmilta osapuolilta. Viimeistään silloin puhukaa ja vielä kerran puhukaa yhteiset asianne aikuisina kuntoon toisianne myös kuunnellen, jotta voitte kummatkin laitta pisteen paikoilleen ja aloittaa uuden elämän. Ei välttämättä todellakaan ystävinä mutta ihmisinä, joilla on ollut yhteinen menneisyys ja jotka voivat ja osaavat tulla toimeen ja kohdata toisensa ihmisenä, jonka toinen tuntee hiukan paremmin kuin muut.

Vierailija
36/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä ei kannata muuttaa miehen kanssa yhteen: nainen häviää taloudellisesti, kun miesten menot ovat suuremmat(esim ruoka ja kulutustavarat), kotitöiden määrä lisääntyy ja seksin laadusta ei ole taetta. Kannattaa asua yksin, ei kannata ottaa miestä riesakseen, antaa miehen luulla että pusi pusi rakastan, vaikka ei rakastaisi, vaan ottaa hyöty eli Kull" (kun on tarvetta sille), remontti yms muu apu, mutta ei missään nimessä kannata asua miehen kanssa. Never never

Juuri näin. Ei kiitos enää ikinä parisuhteeseen. Mulla asuu naapurissa vielä remonttireiska, joka tulee avuksi tarvittaessa . Antaa naapurialennusta vaikka en ole sitä koskaan pyytänyt ja on sanonut, että apua saa tulla pyytämään milloin vain. 

Vierailija
37/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa miksi ei lähde vaikka niin inhoaa minua. Laskujenmaksupäivinä puhuu ja huomaan olevani tarpeellinen. Nukkunut jo vuosikausia sohvalla, ei tehdä mitään yhdessä vaikka olen ehdottanut kaikkea mahdollista. Omissa harrastuksissa viettää tuntikausia viikossa, ei yhteisiä ystäviä tai kyläilyjä. Aina on väsynyt, ei jaksa tai kaikki on pas*aa. Tämän pahan olon oksennuksen kuulijana mun pitää olla ja myötäillä kaikkien muiden virheitä ja tekoja, hän on uhri. Omista ongelmista kun yritän puhua hän kääntää ne niin että lisään hänen taakkaa puhumalla eikä jaksa kuunnella. Mun isäni kuolemakin oli hänelle "aina kaikki menee päin veetä" kun itkin suru-uutista. Siinä oli lohdutus :(.

Seksiä ei tietenkään halua, suudelmasta yli kymmenen vuotta, saunotaan eri aikaan, ei ole koskaan 25 vuoden aikana kehunut positiivisesti ulkonäköäni. Aina on kommentit sellaista naljailevaa Ai, tuonko laitat tai näytät venäläiseltä?? On myös jäänyt kiinni pettämisestä, löyti ihailijan Facebookissa ja lopetti suhteen siihen kun jäi kiinni ja poistui vuosiksi facesta. Nyt on siellä uudelleen ja esim kaverit piilotettuina mitä hän ei viimeksi tajunnut peittää. Latu olisi herralle vapaa mutta on niin pihi että kärsii tässä ennemmin kuin itse maksaisi elämänsä kulut.

Vierailija
38/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusu!

Tämmöisiä miehet ovat-parisuhde on heille vain pll*-kodinkon€-kukkaro suhde ja nainen on vain käyttöesineet. Jos mies ottaa eron, niin silloin miehellä on jo parempi pll*katsottuna valmiiksi, eli krpä vie

Kulliotukset näkevät naiset samana harmaana massana. Sieltä sitten pyritään valitsemaan omiin tarpeisiin paras. Naisen luonteella, persoonalla ja sisimmällä on harvoille väliä. Kysykääpäs huviksenne, että minkä väriset silmät teillä on. Kaikki eivät osaa vastata noinkaan yksinkertaiseen kysymykseen.

Vierailija
39/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pystyy sitoutumaan pitkään parisuhteeseen paremmin kuin naiset.

Miehellä ei ole enakko-odotuksia siitä, että ensihuuma jatkuisi kovinkaan pitkään yhteenmuuttamisen jälkeen.

He ymmärtävät että rakastAminen tarkoittaa eri asiaa kuin rakastUminen.

Miehille riittää tasainen arki, ilman sen kummempaa draamaa ja he viettävät sellaista elämää mielellään vaikka kuolemaansa saakka, kuten vanhassa avioliittolupauksessa mainittiinkin.

Nainen kaipaa RAKASTUMISEN tunnetta, eikä suurin osa naikkosista ymmärrä, ettei se riitä kuin muutamaksi ensimmäiseksi vuodeksi sitouttamaan pariskuntia yhteen.

Opetelkaa naiset rakastamaan.

Miehet eivät nimenomaan kykene rakastamaan. Lisäksi mies on itsekeskeinen ja itsekäs ja arjen pyörittäminen avioliitossa jää naisen vastuulle. Kun lapset on saatu aikuiseksi nainen ei enää jaksa, vaan ottaa avioeron. Mies ei näin tee, koska mies on onnellisempi ja terveempi parisuhyeessa-naisilla asia on päinvastoin

Eli mies pitää tasaisesta arjesta, koska tietävät että se palvelee heidän etuaan, ei se mitään rakastamista ole, paitsi miehen itserakkautta

Vierailija
40/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusu!

Kulliotukset näkevät naiset samana harmaana massana. Sieltä sitten pyritään valitsemaan omiin tarpeisiin paras. Naisen luonteella, persoonalla ja sisimmällä on harvoille väliä. Kysykääpäs huviksenne, että minkä väriset silmät teillä on. Kaikki eivät osaa vastata noinkaan yksinkertaiseen kysymykseen.

Miten se silmien väri luonteeseen, persoonaan ja sisimpään liittyy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän