Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät lähde suhteesta, vaikka eivät rakasta?

Aasta
02.08.2020 |

Elin kymmenen vuotta elämästäni miehen kanssa, joka ei rakastanut minua. Vasta avioliiton jälkeen tajusin asian. Minua surettaa ja suututtaa, että ihminen, joka ei rakastanut, vei elämästäni kymmenen vuotta. Tajusin myös avioliiton jälkeen millaista oireilua rakkaudettomuus sai minussa aikaan. Nyt erostamme on kolme vuotta aikaa ja tuntuu, että olen saanut uuden elämän. Silti kymmenen vuotta meni hukkaan.

E ymmärrä ihmisiä, jotka pysyvät suhteessa ihmisen kanssa, joita eivät rakasta.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas osuva aloitus. Minä roikun tässä liitossa, koska en muista tiedä ja varsinkin kun en jaksa avioerota, hoitaa asuntoasioita ja kaikkea muuta. En jaksa, en uskalla, en jaksa. Olen siis jumissa. Varmaan saisin jonkin diagnoosin lääkärillä, ainakin vaikea masennus, mutta koen myös olevani aika arvoton.

Kyllä, itkenyt viimeksi tänään.

Vierailija
2/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on saamattomuutta. Näitähän riittää. Tosin, luulen, että eivät näistä miehistä suurin osa tiedä edes miten rakastaa. Ehkä tulevien miesten suhteen on asia muuttunut, kun poikia kasvatetaan nykyään eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas osuva aloitus. Minä roikun tässä liitossa, koska en muista tiedä ja varsinkin kun en jaksa avioerota, hoitaa asuntoasioita ja kaikkea muuta. En jaksa, en uskalla, en jaksa. Olen siis jumissa. Varmaan saisin jonkin diagnoosin lääkärillä, ainakin vaikea masennus, mutta koen myös olevani aika arvoton.

Kyllä, itkenyt viimeksi tänään.

Ja anna kun arvaan: syytät olostasi puolisoasi. Minusta tuo itsesäälisi on itsekästä, sori vaan. Tuolla tavalla viet toiseltakin elämän.

Vierailija
4/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksin kyllä. Mutta ei se helppoa ole ja siksi vaatii aikaa ja uskallusta.

Vierailija
5/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksen mukaan miehet ovat sitoutunwempia perhe-elämään ja perheen pysyminen kasassa on heille tärkeämpää kuin naisille.

Vierailija
6/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se on saamattomuutta. Näitähän riittää. Tosin, luulen, että eivät näistä miehistä suurin osa tiedä edes miten rakastaa. Ehkä tulevien miesten suhteen on asia muuttunut, kun poikia kasvatetaan nykyään eri tavalla.

Asia on juurikin näin. Mieheni meni heti meidän eromme jälkeen uuteen suhteeseen. Alkuun riitti elämänjanoa ja olen löytänyt maailman ihanimman naisen -kommentteja. Nyt sitten mies on kuin se sama vanha elämäänsä kyllästynyt mörökölli. Ja nykyinen nainen kantaa samaa tuskaa kuin mitä minä kannoin aikoinani.

ap

Vierailija
7/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla uusi nainen ensin katsottuna ja koeajettuna.

Vierailija
8/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla uusi nainen ensin katsottuna ja koeajettuna.

Pettäjät ovat ihmiskunnan pohjasakkaa. 

Kunnolliset ihmiset eroavat ensin ja etsivät vasta eron jälkeen uuden suhteen.

Vierailija
9/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä naisiakin. Mutta veikkaanpa, että rakkaus on harvalla se suhteen liima. Kyllä monet ovat jostain ihan muusta syystä suhteessa.

Vierailija
10/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän mielestään omistaa sinut.

Vierailija
11/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa pileä ja joku maksaa puoli vuokraa.

Vierailija
12/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuossa vielä kaikki, että ei eroa, vaan suuttuvat jos nainen eroaa ja mustasukkaisesti vahtivat naista ennen ja jälkeen eron, vaikka eivät välitä koko naisesta muuten kuin omistusmielessä.

Vierailija
13/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei tarvitse olla ennustaja tietääkseen, että lopulta sinä jäät yksin. Kuulet yksin. Toisaalta: olet jo nyt henkisesti yksin. Harmi juttu sinun elämäsi.

Vierailija
14/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei tarvitse olla ennustaja tietääkseen, että lopulta sinä jäät yksin. Kuulet yksin. Toisaalta: olet jo nyt henkisesti yksin. Harmi juttu sinun elämäsi.

Siis kuolet yksin

Vierailija
15/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Olin exän kanssa 20 vuotta ja viimeiset kolme vuotta oli sellaiset, että tiedän näin jälkeen ettei mitään tunteita hällä ollut. Olin vain helppo kumppani, jolla oli isommat tulot ja joka maksoi laskut ja hoisi asiat.

Mies vain olla möllötti ja harrasti. Kaikki oli minun vastuulla. Oikea vätys ex olikin. Miten katsoinkin niin pitkään. Kärsin jatkuvasta yksinolosta, minulle ei puhuttu, minut torjuttiin törkeästi ihan fyysisesti estämällä lähelle tulo. Aivan sairasta. Eron jälkeen tuo vielä kehui uutta suhdettaan ja kehui olevansa parisuhde - ihminen.

Vierailija
16/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vei mies 25v, oli toki hyvin ihastunut johonkin ihme ihannekuvaan naisesta pitkään, mutta kun ihastuminen meni ohi, elämä muuttui helvetiksi. Onneksi löysi toisen ihastuksen kohteen ja lähti.

Kyllä, syytän itseäni kun en tajunnut, että vika ei ollut itsessäni kun toisen palvonta oli välillä todella ahdistavaa.

Vierailija
17/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nähty oma mies lukien, uusi nainen on katsottuna ja sitten voi jättää naisen noin vain. Tälläsen perään en itkisi.

Vierailija
18/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on laiskoja ja turvallisuushakuisia. Jos nainen hoitaa kodin ja maksaa laskut niin loisivat siinä lopunikäänsä ellei nainen tee ratkaisuja. Jos on niin lapatossu ettei edes kelpaa kenenkään uuden mamman mukaan niin erohommatkin jää naiselle. Osa miehistä loisii mammojen helmassa.

Vierailija
19/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei se edes ole noin. Yleensä naista ei kiinnosta seksi rakkaudettomassa liitossa (kyllä sen aistii, jos mies ei rakasta). 

Vierailija
20/126 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on asia joka naisilta puuttuu. Himo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä