Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheiden ajoneuvot

Vierailija
11.07.2013 |

Hirvittää katsella miten jotkun vanhemmat lapsiaan kuljettaa jollain rosteisilla

ikivanhoilla corolloilla yms. Eikö kannattaisi vähän panostaa turvallisuuteen?

Meillä Audi Q7 vm 2012, iso ja turvallinen :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuljetaan fillarilla =) Mietis sitä. Autona 12 vuotta vanha Opel, kyllä sillä ihan turvallista on kulkea. On vaan tyhmää maksaa liikaa =) =)

Vierailija
2/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerro mulle mitään tuo teidän automerkki??? Minulle auto on turhake, joka on pakko olla, mutta en halua sijoittaa siihen yhtään enempää rahaa kuin on pakko. Mökkireissuja varten lähinnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, meidän perheessä on ajotaitoiset kuljettajat, niin ei tarvita autolta mitään järjetöntä törmäyskestävyyttä.

Vierailija
4/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä katso että miten hyvä on itse ajamaan, aina voi joku ajaa päälle. Tiesitkö tätä?

Ja nuo aikaisemman kommentit nyt lähinnä on noita köyhien selittelyjä, kannattaisi hankkia

kunnon koulutus ja ammatti niin ei tarvii ooppeleilla ajella ja vuokralla asua...

nimimerkillä: tulot yli 300 000€/ vuosi meidän taloudessa :)

Vierailija
5/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 000€/vuodessa ja ajatte Audilla? :D Rahalla saa paljon, mutta ei tyylitajua...

Vierailija
6/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 11:29"]

Ei se sitä katso että miten hyvä on itse ajamaan, aina voi joku ajaa päälle. Tiesitkö tätä?

Ja nuo aikaisemman kommentit nyt lähinnä on noita köyhien selittelyjä, kannattaisi hankkia

kunnon koulutus ja ammatti niin ei tarvii ooppeleilla ajella ja vuokralla asua...

[/quote]

Ja ajatte AUDIA noilla palkoilla?! Aika onnetonta. Mutta tottahan se on, että kun ei osaa ajaa eikä pysäköidä, on parempi hommata riittävän isokokoinen auto, niin se vähän kompensoi. 

Vierailija
7/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla on kätilön ja terveydenhoitajan koulutus, palkka ei nouse tällä ammatilla enempää enää. Pidän työstäni enkä aio hankkia enempää koulutusta palkan takia, muuten kyllä. Ei se raha ole kaikille kaikki kaikessa. Asumme omistusasunnossa emme vuokralla, tosin sekään ei liity mitenkään tuloihin. KÖyhällä ei ole usein varaa asua vuokralla.

Vierailija
8/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Älkää ruokkiko

Vierailija
9/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän iloa tämmöisessä aloituksessa on?

Provoksi tämä ei käy ja jos on asiat noin hyvin kuin ap antaa ymmärtää, voi leuhkia muualla kuin nimettömällä palstalla.

Vierailija
10/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No onneksi olkoon, mutta täytyy sanoa että huonosti olette autonne valinneet. Auton koolla ei nimittäin ole mitään tekemistä turvallisuuden kanssa, vaikka jotkut tuntuukin ajattelevan, että törmäystilanteessa isompi voittaa.

http://plaza.fi/moottori/ajankohtaista/kolarit-pienessa-osumassa-vakava-vaara

Vierailija
11/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nuo monet vanhat autot ovat turvallisempia kuin uudemmat.. Uudemmissa autoissa on niin paljon sähköllä toimivia turhuuksia, joiden takia usein joutuu vaaratilanteeseen. Ei paljon auta uudessa autossa mitkään hienoukset, kun auto syttyy tuleen ajossa etkä pääse ulos automaattilukituksen vuoksi. Niin, että mielummin vanhalla autolla ajetaan, kun jos jotain sattuu niin pääsee ulos autosta kuitenkin helposti ja eikä vanha auto jää välille niin helposti kuin uudet sähkösikiöt.

Vierailija
12/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole kuule varaa kalliisiin autoihin, auton tarve niin vähäinen että alle 10 000€n auto riittää vallan mainiosti. Maksaisimme muuten aivan turhasta. Käytämme rahamme matkusteluun ja mökin kunnostamiseen. Kukin laittaa rahansa miten parhaaksi näkee, minä en autoon sijoita. Se on maailman huonoin sijoitus.

Vierailija
13/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistele, 10v vanhalla cliolla kuskaan perhettäni ja tällä iällä en enää ala uudelleen kouluttautumaan vain rahan/auton vuoksi.

Vierailija
14/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe ei edes sopisi mihinkään Audiin, pakko ajella Fordilla. Ja kakkosautona Opel, mutta sillä harvoin kuljetetaan lapsia.

Seuraavaksi autoksi meille tulee todennäköisesti Mokka. Opel siis sekin...

Vierailija
15/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Audi on perheen käyttö auto ja muita harraste autoja en viitsi edes mainita ettette muutu enempää kateudesta vihreiksi, niin ja oma huvijahtikin satamassa :) luulisin että iso audi on vaikeampi pysäköidä kun opel corsa...

Vierailija
16/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tienaan 10 000 € vuodessa ja ajan 16v vanhalla, toimivalla autolla.

Mitä minulla on enemmän kuin ap:lla? Vapaa-aikaa. Se on arvokkaampaa kuin mikään kallis auto, jonka arvo romahtaa nopeammin kuin kilometrejä kertyy.

Vierailija
17/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajan mieluummin vanhaa autoa, jonka osaan itse korjata, ja josta huomaan itse heti onko joku vialla. Nauratti kun juhannusruuhkassa ajeltiin pohjoiseen päin ja hinausautoille oli töitä. Lähes poikkeuksetta kaikki tiesivuun jääneet autot olivat uusia autoja :D

Vierailija
18/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 11:42"]

Kyllä! Audi on perheen käyttö auto ja muita harraste autoja en viitsi edes mainita ettette muutu enempää kateudesta vihreiksi, niin ja oma huvijahtikin satamassa :) luulisin että iso audi on vaikeampi pysäköidä kun opel corsa...

[/quote]

Et ole kyllä kovin kouluja käynyt, joten unohda nyt tämä provosi jo. Osta sillä rahallas sitten vaikka kirjoitustaito!

Vierailija
19/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 11:42"]

[/quote]

Ai teillä ei rahat riittäneet sitten ohjaustehostimeen? Eikä ne ookkaan vakiona Audeissa? meilä VW:n autoja pihassa muutama, ja niissä kyllä ihan vakiona tuo löytyi...

Vierailija
20/26 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan! Kaikki oli pelkkää provoa, halusin vaan nähdä miten helposti ihmiset syttyvät tälläiseen keskusteluun. Kiitokset osallistujille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi