Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää jos tämä on nykyään pluskokoinen nainen. :O

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 15:07"]

Mä olen mielestäni ihan suvaitsevainen normaalimies, mutta tää av on muuttanut mun naiskäsitystäni. Olen tajunnut olevani läskikammoinen. Linkin nainen on malliksi tosiaan pullea, hänellä on selvästi mahakumpare ja pulleat raajat, läskiä löytyy, mutta hänen onnekseen ne ovat enimmäkseen kurveissa. Tuosta kropasta pulleampi alkaa olla mun spekseillä jo toivoton tapaus. Mä olen pahoillani, mutta läski ei vaan houkuta. Anorektsisuus on yhtä kammottavaa. Olenko sika kun vaadin normaalipainoa naiselta?

Mä.

M

[/quote]

Et ole sika, jos vaadit normaalipainoa. Tosin huomioithan sen, että tämä kuvien nainen on taatusti aivan normaalipainossa, jopa häntä pyöreämmätkin luultavasti olisivat normaalipainoisia. On siis eri asia vaatia normaalipainoa, kuin vaatia laihuutta, jota sinä tuntuisit vaativan.

[/quote]

Toi nainen on siis munkin mielestä normaalin rajoissa vielä - mutta en ymmärrä taivastelua  plus-koosta, hänhän on kookas ja malliksi roteva. Tuohon kroppaan kun  lyö 10% lisää painoa, on hän xl-malli - ja näyttäisi omenavartalolla tankilta. Laihaa tuosta neidosta ei saa  tekemälläkään.

d

Vierailija
62/77 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 15:41"]

No siis en tiedä mitä tarkoitetaan plus koolla, onko se sitten koko 42 ja siitä ylemmäs? [/quote] 

No, olisit sitten hemmetti vie hiljaa asiasta! Se mikä plus-kokonen malli on, on selitetty aiemmin ketjussa.

[/quote]

No voi anteeksi etten lukenut koko ketjua ennen kuin kommentoin:) En huomannut kohtaa missä olisi selostettu plusmallien cm mitat ja mitkä cm mitat tekee tavallisesta naisesta plus kokoisen. Ei tarvitse ärähtää jos sanon vain mielipiteeni, että mielestäni kyseinen nainen näyttää lievästi ylipainoiselta (kädet ja reidet). Ei se hänestä silti minusta mitään epäviehättävää tee. Mitä väliä sillä onko joku plus kokoa vai jotain xs kokoa, pääasia kait on se että on itseensä tyytyväinen... En vain ymmärrä tuota kohua, että mikä tuossa oli niin ihmeellistä ja miksi tuo nainen ei voisi olla plus malli... Mutta poistun sitten häiritsemästä tätä sinun keskusteluasi jossa sinä sanelet ketkä tänne saavat kirjoittaa ja mitä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli ei vastaa normaalia naisvartaloa.

Plusmalli ei myöskään vastaa normaalia plus-naista. Ei, vaan nimenomaan mallina isompaa ja siihen riittää rintaliivien kuppikoko A,  B-kuppinen on jo ylisuuri.

Vierailija
64/77 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokoa 38, mutta 156cm pituisena voin kertoa että en näytä läheskään noin hoikalta kuin tuo nainen. Koko ei kerro kaikkea

Vierailija
65/77 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat 99-78-104, pituus 188cm ja 81kg, on pitkä, joten menee helposti normaalipainoon tuo nainen. Kaunis nainen, ei kai muuten olisi malli

Vierailija
66/77 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimukset plus-kokoiseksi malliksi ovat seuraavat (amerikkalaiset mitat kun en noita jaksa muutella):

- Amerikkalainen koko 12 tai isompi. Ovat yleensä kokoa 12-14

- Mitat 40-30-40

- Oltava muuten mallin mitoissa eli perseen oltava +/-1 tuuma tissien koosta ja lantion oltava väh 10 tuumaa pienempi takalistoa.

- Ton päälle jonkun verran esiintymistaitoa. Kauneus tuskin järin tärkeä, koska mikä tahansa hirvi saadaan kuitenkin meikattua viehkeäksi.

Vierailija
67/77 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun milestä normaali koko on 38-40. Kaikki alle on luuviulua.

Vierailija
68/77 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy tieteellisiä tutkimuksia jossa sanotaan etteibmi ole kovinkaan luotettava mittari mittaamaanterveellisyyttä.

Vierailija
69/77 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoo todella, miten meitä pissitään silmiin, että toi nainen mua näyttää lievästi ylipainoiselta.

Vierailija
70/77 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 10:49"]

http://www.iltalehti.fi/mallit/2013071017248771_mp.shtml

Niin, se on siis plus kokoinen MALLI eikä nainen, ootkohan nähnyt oikeaa mallia ikinä luonnossa? 

[/quote]

Vierailija
71/77 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan malli on 188 cm pitkä ja painaa reilu 80 kg. Hän on syntynyt vuonna 1989.

Tässä pari muuta kuvaa:

http://images.fashionmodeldirectory.com/model/000000401971-robyn_lawley-fit.jpg

http://res.mindbodygreen.com/img/ftr/robyn-lawley-cosmo2.jpg

Normaalipainoinen ja kaunis, mutta "tavallisiin" malleihin verrattuna toki pluskokoinen. Omasta mielestäni joka tapauksessa paremman näköinen kuin jotkut tosi laihat mallit, jotka näyttää usein vähän sairailta. 

Vierailija
72/77 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerraraan siis vielä. Tavallset mallit ovat reippaasti alipainoisia. Plus- koon mallit ovat tätä isompia, siis plussakokoisia malleja. Pluskoon malli on siis hyvinkin normaalipainoinen NAINEN mutta pluskokoinen MALLI

Vierailija
73/77 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 11:00"]

Läskihän tuo on. Minä käytän kokoa 34-36, joten ei tarvitse moista sen kummemmin pohtia. Ja ikää 46, repikää siitä losoperseiset av-mammat!

[/quote]Miehet tykkää vähän muodokkaimmista naisista.

Vierailija
74/77 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri kirjoittamassa samaa selitystä. Plusmalli on siis mallimaailmassa isokokoinen. Mallimaailmassakin kaikki tietävät, että mallit eivät vastaa normaalivartaloa (mutta sopivat mallimaailman ihmisten mielestä paremmin catwalkeille vaatteiden esittelyyn kuin normaalipainoiset). Mallien epänormaali laihuus on noussut issueksi, ja siksi on "kehitetty" käsite ja mallityyppi pluskoon malli, joka vastaa normaalipainoista naista.

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 09:48"]

No kerraraan siis vielä. Tavallset mallit ovat reippaasti alipainoisia. Plus- koon mallit ovat tätä isompia, siis plussakokoisia malleja. Pluskoon malli on siis hyvinkin normaalipainoinen NAINEN mutta pluskokoinen MALLI

[/quote]

Vierailija
75/77 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallimitoissa ehkä

Vierailija
76/77 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs järkyttävää tuossa on, onhan tuo *ammattimalliksi* aivan selvästi eri kokoa niiden muiden kansikuvatyttöjen kanssa. Mallimaailmassa plus-koko = vähän muodokkaampi normaalinainen.

Vierailija
77/77 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan nyt 42-kokoinen nainen aivan selvästi muutenkin plussakokoinen, normikoko on mielestäni siellä 36-38 huudeilla. Varsinkin jos on malli, mutta muutenkin. Ei kukaan yritä väittää, että keskiverto "normaali" ammattimalli olisi sama asia kuin keskiverto normaali nainen, vaikka alallaan keskipainoinen tai -pituinen olisikin, koska alalle valikoidaan ihmisiä nimenomaan tiukkojen pituus- ja kokokriteerien läpi - ei mallien ole tarkoituskaan olla mitään esimerkkejä perusnaisesta. On vähän skandaalinhakuista tarkoituksellista vääristelyä yrittää esittää moista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi