Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneus ja nuoruus menee minulla hukkaan kun ei ole miestä

Vierailija
01.08.2020 |

Harmittaa olla ilman.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas meni kauneus ja nuoruus hukkaan kun olin vuosia väärän ihmisen kanssa yhdessä. Myöhemmin erottiin mutta mun parhaat vuodet meni jo. Harmittaa. Elä ja nauti elämästä ja nuoruudesta. Mieluummin kuitenkin yksin kuin huonossa suhteessa.

Yritän nauttia, mutta turhauttaa koska haluaisin elämänkumppanin jonka kanssa nauttia siitä.

Niinhän ne kaikki sanoo mutta suurimmalle osalle naisista riittää 7 vuoden kumppanuus eli tulee aika siirtyä uuteen vaiheeseen elämässä kun lapset on tehty.

Miehet tietää tämän.

Äläs nyt purkaa näitä viattoman naisen niskaan :(

Vierailija
22/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voi voi. Minulla meni nuoruus hukkaan, koska olin rimpula enkä kelvannut naisille. Massaa alkoi kertyä vasta kolmenkympin jälkeen, vaikka treenasin toki aiemminkin. Naamakomea olen ollut aina ja nyt on naisia riesaksi asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50%:n todennäköisyys kirjoitti:

Miehellä taas menee koko elämä hukkaan jos erehtyy perustamaan perheen naisen kanssa joka eroaa ja ottaa lapset mukanaan.

Lol ja miehellä itsellään ei ole osaa eikä arpaa suhteen pysymisessä hyvänä molemmille. Pidät muijasi tyytyväisenä niin sinusta ei erota.

Kelatkaa jos naiselle sanottais noin: pidä mies tyytyväisenä.

Ota ap tuosta koppi, iske mies ja huolehdi ettei hän koskaan joudu elämän puutteessa tai nälässä.

Vierailija
24/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas meni kauneus ja nuoruus hukkaan kun olin vuosia väärän ihmisen kanssa yhdessä. Myöhemmin erottiin mutta mun parhaat vuodet meni jo. Harmittaa. Elä ja nauti elämästä ja nuoruudesta. Mieluummin kuitenkin yksin kuin huonossa suhteessa.

Yritän nauttia, mutta turhauttaa koska haluaisin elämänkumppanin jonka kanssa nauttia siitä.

Nauti elämästäsi sinkkuna ja osta dildo. Saat varmasti ja se ei ole sellainen riesa kuin "elämänkumpoani".

Dildo ei hyväile, halaile ja koskettele.

Vierailija
25/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli

Vierailija
26/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö sellainen kiva kilttis? :(

Vierailija
27/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas nuorena edes halunnut sitoutua vakavasti keneenkään. Ilmaisilla lounailla miesten kustantamana toki kävin :D Aaahh, ihana nuoruus. Nauti nyt hyvä ihminen!

En koe että tuossa olisi jotain nauttimista, viettää nyt aikaa miesten kanssa jotka eivät merkitse mitään. Kai olen liian romanttinen tuollaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän