Kauneus ja nuoruus menee minulla hukkaan kun ei ole miestä
Kommentit (27)
Se on voi voi. Minulla meni nuoruus hukkaan, koska olin rimpula enkä kelvannut naisille. Massaa alkoi kertyä vasta kolmenkympin jälkeen, vaikka treenasin toki aiemminkin. Naamakomea olen ollut aina ja nyt on naisia riesaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
50%:n todennäköisyys kirjoitti:
Miehellä taas menee koko elämä hukkaan jos erehtyy perustamaan perheen naisen kanssa joka eroaa ja ottaa lapset mukanaan.
Lol ja miehellä itsellään ei ole osaa eikä arpaa suhteen pysymisessä hyvänä molemmille. Pidät muijasi tyytyväisenä niin sinusta ei erota.
Kelatkaa jos naiselle sanottais noin: pidä mies tyytyväisenä.
Ota ap tuosta koppi, iske mies ja huolehdi ettei hän koskaan joudu elämän puutteessa tai nälässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas meni kauneus ja nuoruus hukkaan kun olin vuosia väärän ihmisen kanssa yhdessä. Myöhemmin erottiin mutta mun parhaat vuodet meni jo. Harmittaa. Elä ja nauti elämästä ja nuoruudesta. Mieluummin kuitenkin yksin kuin huonossa suhteessa.
Yritän nauttia, mutta turhauttaa koska haluaisin elämänkumppanin jonka kanssa nauttia siitä.
Nauti elämästäsi sinkkuna ja osta dildo. Saat varmasti ja se ei ole sellainen riesa kuin "elämänkumpoani".
Dildo ei hyväile, halaile ja koskettele.
Käviskö sellainen kiva kilttis? :(
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas nuorena edes halunnut sitoutua vakavasti keneenkään. Ilmaisilla lounailla miesten kustantamana toki kävin :D Aaahh, ihana nuoruus. Nauti nyt hyvä ihminen!
En koe että tuossa olisi jotain nauttimista, viettää nyt aikaa miesten kanssa jotka eivät merkitse mitään. Kai olen liian romanttinen tuollaiseen.
Äläs nyt purkaa näitä viattoman naisen niskaan :(