Kauneus ja nuoruus menee minulla hukkaan kun ei ole miestä
Kommentit (27)
Mulla taas meni kauneus ja nuoruus hukkaan kun olin vuosia väärän ihmisen kanssa yhdessä. Myöhemmin erottiin mutta mun parhaat vuodet meni jo. Harmittaa. Elä ja nauti elämästä ja nuoruudesta. Mieluummin kuitenkin yksin kuin huonossa suhteessa.
Nykyään on vaikeampaa löytää ketään. Mutta parempi yksin kuin huonossa suhteessa
Näin käy kun vaatii itseään suositumpaa miestä.
M/40
Musta taas tuntuu että koko ajan haluan vähemmän ja vähemmän seurustella. Aina olen ollut sinkkuna ja tyytyväinen. Yhdessä vaiheessa koin kuitenkin painetta siitä että pitää olla poikaystävä. Jos liikaa yrittää löytää niin ei löydä.
Silloinhan se just ei mene hukkaan kun ei ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Musta taas tuntuu että koko ajan haluan vähemmän ja vähemmän seurustella. Aina olen ollut sinkkuna ja tyytyväinen. Yhdessä vaiheessa koin kuitenkin painetta siitä että pitää olla poikaystävä. Jos liikaa yrittää löytää niin ei löydä.
Ja sitten kun lakkaa etsimästä, yllättäen löytääkin. Oma tuore kokemus ☺️
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas meni kauneus ja nuoruus hukkaan kun olin vuosia väärän ihmisen kanssa yhdessä. Myöhemmin erottiin mutta mun parhaat vuodet meni jo. Harmittaa. Elä ja nauti elämästä ja nuoruudesta. Mieluummin kuitenkin yksin kuin huonossa suhteessa.
Yritän nauttia, mutta turhauttaa koska haluaisin elämänkumppanin jonka kanssa nauttia siitä.
Miehellä taas menee koko elämä hukkaan jos erehtyy perustamaan perheen naisen kanssa joka eroaa ja ottaa lapset mukanaan.
50%:n todennäköisyys kirjoitti:
Miehellä taas menee koko elämä hukkaan jos erehtyy perustamaan perheen naisen kanssa joka eroaa ja ottaa lapset mukanaan.
Miten? Ainahan ehtii pökkäämään uuden paksuks. Naiselle paljon rajoitetumpaa.
Et ole tarpeeksi kaunis miehille, jos ei ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kas, ensimmäinen lyttääjä liittyi keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt, saattaa hän perusnättinä haaveilla laatikkoleukaisista lentäjä-malleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän nauttia, mutta turhauttaa koska haluaisin elämänkumppanin jonka kanssa nauttia siitä.
Nauti elämästäsi sinkkuna ja osta dildo. Saat varmasti ja se ei ole sellainen riesa kuin "elämänkumpoani".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne kaikki sanoo mutta suurimmalle osalle naisista riittää 7 vuoden kumppanuus eli tulee aika siirtyä uuteen vaiheeseen elämässä kun lapset on tehty.
Miehet tietää tämän.
50%:n todennäköisyys kirjoitti:
Lol ja miehellä itsellään ei ole osaa eikä arpaa suhteen pysymisessä hyvänä molemmille. Pidät muijasi tyytyväisenä niin sinusta ei erota.
Makkaran takia ei tarvitse koko sikaa ostaa.
Mä en taas nuorena edes halunnut sitoutua vakavasti keneenkään. Ilmaisilla lounailla miesten kustantamana toki kävin :D Aaahh, ihana nuoruus. Nauti nyt hyvä ihminen!
Mistä päin suomea, minkä ikäinen, harrastukset/kiinnostukset?