Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneus ja nuoruus menee minulla hukkaan kun ei ole miestä

Vierailija
01.08.2020 |

Harmittaa olla ilman.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin suomea, minkä ikäinen, harrastukset/kiinnostukset?

Vierailija
2/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas meni kauneus ja nuoruus hukkaan kun olin vuosia väärän ihmisen kanssa yhdessä. Myöhemmin erottiin mutta mun parhaat vuodet meni jo. Harmittaa. Elä ja nauti elämästä ja nuoruudesta. Mieluummin kuitenkin yksin kuin huonossa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on vaikeampaa löytää ketään. Mutta parempi yksin kuin huonossa suhteessa

Vierailija
4/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun vaatii itseään suositumpaa miestä.

M/40

Vierailija
5/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu että koko ajan haluan vähemmän ja vähemmän seurustella. Aina olen ollut sinkkuna ja tyytyväinen. Yhdessä vaiheessa koin kuitenkin painetta siitä että pitää olla poikaystävä. Jos liikaa yrittää löytää niin ei löydä.

Vierailija
6/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan se just ei mene hukkaan kun ei ole miestä.

Vierailija
7/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta taas tuntuu että koko ajan haluan vähemmän ja vähemmän seurustella. Aina olen ollut sinkkuna ja tyytyväinen. Yhdessä vaiheessa koin kuitenkin painetta siitä että pitää olla poikaystävä. Jos liikaa yrittää löytää niin ei löydä.

Ja sitten kun lakkaa etsimästä, yllättäen löytääkin. Oma tuore kokemus ☺️

Vierailija
8/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas meni kauneus ja nuoruus hukkaan kun olin vuosia väärän ihmisen kanssa yhdessä. Myöhemmin erottiin mutta mun parhaat vuodet meni jo. Harmittaa. Elä ja nauti elämästä ja nuoruudesta. Mieluummin kuitenkin yksin kuin huonossa suhteessa.

Yritän nauttia, mutta turhauttaa koska haluaisin elämänkumppanin jonka kanssa nauttia siitä.

Vierailija
9/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä taas menee koko elämä hukkaan jos erehtyy perustamaan perheen naisen kanssa joka eroaa ja ottaa lapset mukanaan.

Vierailija
10/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50%:n todennäköisyys kirjoitti:

Miehellä taas menee koko elämä hukkaan jos erehtyy perustamaan perheen naisen kanssa joka eroaa ja ottaa lapset mukanaan.

Miten? Ainahan ehtii pökkäämään uuden paksuks. Naiselle paljon rajoitetumpaa.

Vierailija
11/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos kokeilisit naista?

Vierailija
12/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi kaunis miehille, jos ei ole miestä.

Vierailija
13/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, ensimmäinen lyttääjä liittyi keskusteluun.

Vierailija
14/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata tyytyä  :)

Vierailija
15/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älähän nyt, saattaa hän perusnättinä haaveilla laatikkoleukaisista lentäjä-malleista.

Vierailija
16/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän nauttia, mutta turhauttaa koska haluaisin elämänkumppanin jonka kanssa nauttia siitä.

Nauti elämästäsi sinkkuna ja osta dildo. Saat varmasti ja se ei ole sellainen riesa kuin "elämänkumpoani".

Vierailija
17/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne kaikki sanoo mutta suurimmalle osalle naisista riittää 7 vuoden kumppanuus eli tulee aika siirtyä uuteen vaiheeseen elämässä kun lapset on tehty.

Miehet tietää tämän.

Vierailija
18/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50%:n todennäköisyys kirjoitti:

Lol ja miehellä itsellään ei ole osaa eikä arpaa suhteen pysymisessä hyvänä molemmille. Pidät muijasi tyytyväisenä niin sinusta ei erota.

Vierailija
19/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaran takia ei tarvitse koko sikaa ostaa.

Vierailija
20/27 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas nuorena edes halunnut sitoutua vakavasti keneenkään. Ilmaisilla lounailla miesten kustantamana toki kävin :D Aaahh, ihana nuoruus. Nauti nyt hyvä ihminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän