Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä yrittänyt iskeä miestä muualla kuin baarissa ja selvinpäin?

Vierailija
10.07.2013 |

Niin siinäpä se tuli. Ovatko laasastelijat oikeassa, olemmeko naiset todella näin passiivista porukkaa, kuin pleieriblogi tässä otteessa antaa ymmärtää?

"

Miehet tietävät kokemuksesta, että naiset eivät lähes koskaan ole valmiita ottamaan riskiä tulla torjutuksi. Naisen panostus parhaimmillaan "Yritän parhaani mukaan saada kiinnostuksen kohteeni tajuamaan, että haluan hänen tekevän aloitteen"... Tämäkin saattaa olla ujoilla naisilla pelkästään 1 sekuntin vilkaisu ilman hymyä.

Jos mies ei tee aloitusta ja ota kaikkia riskejä niin keskustelun aloituksen suhteen kuin asioiden eteenpäin viemisessä fyysiselle tasolla.. Hän ei ole naisen näkökulmasta mies.. Eikä ole mitään merkitystä kuinka hyvin mies on hoitanut perusasiat.

Täydellisesti perusasiat hoitanut mies epäonnistuu noin 94% iskuista kun hän tekee aloitteen tuntemattomalle naiselle. Suurin osa naisista on aina "Ei" kategoriassa eikä epäonnistumisen mahdollisuutta pysty vähentämään kuin oppimalla näkemään ja valitsemaan lähestymisen kohteeksi naisia, jotka näyttävät erittäin selkeää vihreää valoa.. Kuten normaalia hyvin paljon kauemmin kestävä katsekontakti flirttailevasti, hymyily ja huomionhakuinen pukeutuminen/käyttäytyminen, omasta porukasta irtautuminen, jotta lähestyminen mahdollisimman helppoa miehelle, naisen istuminen "vahingossa viereesi", "vahingossa" sinuun törmääminen tai jonkin tavaran tiputtaminen edessäsi...

Tästä johtuen useimmat miehet eivät uskalla lähestyä naisia päivisin selvinpäin arkisissa tilanteissa.. Rohkaisua haetaan alkoholitsta, jolloin 94% iskemiseen liittyvä epäonnistuminen pystytään paremmin sietämään (lähde http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miehet-riskinottajina.html)

"

Toiveikas vilkuilu miehen suuntaan tai mikään muukaan flirttailu EI ole aloite. Aloite on konkreettinen lähestyminen, josta kiinnostuksesi ei voi jäädä miehellekään epäselväksi.

Aloittaja myöntää itse tehneensä aloitteen baarien ulkopuolella selvinpäin vain yhden kerran, keväällä kirjoitin AMK:n opettajalle puhelinnumeron ja kommenttikentän tenttipaperin alakulmaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä? ei voi pitää paikkaansa.

Joku? Kukaan? 

Vierailija
2/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, konserteissa ja kun baarissa, niin useimmin selvinpäin.Juon harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran yrittänyt mutta ei käynyt flaksi, toista kertaa en ole uskaltanut kokeilla. Miehet on vaikeita.

Vierailija
4/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja onnistunutkin: työhaastattelussa ja siitä päädyttiin saman peiton alle. Nyt naimisissa jo 15 vuotta ja kolme lasta. :-D Ja sain työpaikan.

Vierailija
5/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan yrittänyt iskeä ketään. En flirttaile enkä keimaile. Jos on kiinnostusta molemmin puolin, se tulee kyllä esille.

Vierailija
6/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Ja jos joku mies yrittää iskeä minua kun olen selvinpäin, torjun koska tulee kaikenlaisia ujoiluja ja epäilyksiä että pilaileekohan se minun kustannuksella. Onneksi on keksitty viina, jolla minustakin saadaan estoton. En silloinkaan koskaan tee aloitteita, mutta voin sopivan miehen ehdotukseen sentään suostua.

Vierailija
7/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko avioliitossa omalle ukolle tehdyt aloitteet? Niitä on, muita en ole yrittänyt 25 vuoteen, kun on kerta tuo omakin ukko ollut.

Kokemukseni mukaan Laasanen on kuitennkin erehtynyt myös miesten suhteen. Huomattava osa minuun kohdistetuista iskuyrityksistä ja suorista aloitteista on tehty selvinpäin, muualla kuin baarissa ja useimmiten ihan tositarkoituksella. Useimmiten tekijät ovat ihan kvan ja kiltin näköisiä miehiä, joista voisin vaikka kiinnostuakin. Jos ei jo olisi sitä omaa ukkoa ennestään. Kiltti sekin on, enkä minä useampaa halua.

Vierailija
8/8 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 22:43"]

Lasketaanko avioliitossa omalle ukolle tehdyt aloitteet? Niitä on, muita en ole yrittänyt 25 vuoteen, kun on kerta tuo omakin ukko ollut.

Kokemukseni mukaan Laasanen on kuitennkin erehtynyt myös miesten suhteen. Huomattava osa minuun kohdistetuista iskuyrityksistä ja suorista aloitteista on tehty selvinpäin, muualla kuin baarissa ja useimmiten ihan tositarkoituksella. Useimmiten tekijät ovat ihan kvan ja kiltin näköisiä miehiä, joista voisin vaikka kiinnostuakin. Jos ei jo olisi sitä omaa ukkoa ennestään. Kiltti sekin on, enkä minä useampaa halua.

[/quote]

Ei lasketa suhteessa tehtyjä aloitteita. Tossa aloittajan linkissä näytettiin puhuvan keskustelun aloituksesta ja ensimmäiseen seksiin asti pääsemisestä. Tässä väitteenä oli "riskit jätetään lähes poikkeuksetta miehelle".

Niin ja en oo tehnyt ikinä miehelle aloitetta kun näköjään flirttailua ei lasketa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi