Minkälaisia ne teidän monen tuhannen euron vihkisormukset on?
Mistä ostitte? Ihan vain siksi, koska me ostettiin koruliikkeen kallein vihkisormus mulle ja se maksoi vain vähän vajaa 700e! Vai eikö meille esitelty niitä tuhansien eurojen sormuksia vai missä niitä oikein myydään? Ja minkälaisia ne oikein on, kun hintaa on niin paljon?
Käytiinkö me jossain "halpis" liikkeessä?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tekee tuhansien eurojen vihkisormuksella???
Olen todistanut suurta rakkautta jossa morsian kiukkuili kultasepänliikkeessä, että jollei saa haluamaansa törkykallista sormusta, niin sitten ei häitä tule. Sit ihmetellään kun häihin meni kokonaisuutena niin kamalasti rahaa ja ero tulee ennenkuin on laskut ehditty maksaa...
Jos on reilusti varaa, niin ihan sama, mutta tosiasiassa jos toista rakastaa ja haluaa loppuelämänsä yhdessä viettää, niin mitä merkitystä on sormuksen hinnalla???
Sehän se on, kun ei sillä hinnalla ole merkitystä. Harva kai valitsee sormuksen hinnan perusteella. Minä en valinnut omaani, vaan mies valitsi ja kosi sillä minua. En alkanut kysellä sormuksen hintaa kosintahetkellä, mutta myöhemmin näin kuitin ja useampi tuhat euroahan se oli. Eri ihmiset panostavat eri asioissa laatuun. Ei kai se sen kummallisempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
11.07.2013 klo 00:18
Mitä ihmettä tekee tuhansien eurojen vihkisormuksella???
Olen todistanut suurta rakkautta jossa morsian kiukkuili kultasepänliikkeessä, että jollei saa haluamaansa törkykallista sormusta, niin sitten ei häitä tule. Sit ihmetellään kun häihin meni kokonaisuutena niin kamalasti rahaa ja ero tulee ennenkuin on laskut ehditty maksaa...
Jos on reilusti varaa, niin ihan sama, mutta tosiasiassa jos toista rakastaa ja haluaa loppuelämänsä yhdessä viettää, niin mitä merkitystä on sormuksen hinnalla???
Jos kuitenkin on rahaa ja halua panostaa kalliimpaan sormukseen niin ketä se haittaa? En minä ainakaan mitään kiukutellut. Mies vei minut sormusostoksille ja vaitsin sen minkä halusin. Jos se olisi ollut miehelle liian kallis, olisin valinnut halvemman.
Täh? Siis miksei kumpainenkin vain maksa omaansa niin tällaista ongelmaa ei olisi...?
Vierailija kirjoitti:
Minun sormukseni ovat ehkä edullisimmasta päästä, mutta avioliitto on parhaasta päästä. Parempaa miestä en olisi voinut saada.
Ai jaa. Minulla sitävastoin on viidentoista tonnin sormukset, mutta avioliitto paskasta päästä. Kamalampaa miestä en olisi voinut saada. Eiku.. Nehän on kääntäen verrannollisia nämä asiat, just just.
Voin myöntää että oma vihkisormus maksoi 400€ mutta so what? Me säästetään rahaa isompiin juttuihin kuten omaan taloon. Mies on se oikea, se on tärkeintä. (Ja ottaisihan se sydämmestä jos monen tonnin sormus menis vaikka hukkaan!)
Sekin varmaan kauhistuttaa monia ettei meillä ole ollut edes häämatkaa tai häitä. Mentiin maistraatissa naimisiin.
Itse ymmärrän vielä 1000-2000€ sormuksen. Jos materiaali on platinaa, timantti laadukas ja muotokin suht uniikki. Mutta jotkut Tiffanyt 20.000€ sormukset ovat pelkkää rahantuhlausta ja pröystäilyä, siinä ei makseta muusta kuin brändätystä nimestä.
niin...mitäs jos ihan vaa zikonia sormuksella menee vihille,eikä kellen kerro, että ei ollutkaan tonneja maksavia kiviä??!!? Ja jos onkin ihan tyytyväinen itse....
moikka, ostin sormuksen joka maksoi yli 100 000 euroa. mut mulla on varaa koska olen hyvin ahkera.
Minun sormukseni on teetetty. Platinaa, jossa yksi isompi timantti ja useita pieniä sormuksen ympäri. Hieman tämän tyylinen. http://www.designer-style.com/wp-content/uploads/2015/04/designer-engag…