Mikä on arvokkain omistamasi tavara?
.... siis rahallisesti arvokkain?
Meillä varmaan sohva maksanut aikoinaan eniten, mutta ei se nykyään taida arvokkain olla. Oiskohan tietsikka arvoikkain?
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:24"]
Voi herranjestas. Ihmisillä on kyllä arvojärjestykset aivan päin helvettiä. Miettikää nyt, tonnilla saa yli tuhat ampparijätskiä. EI METALLIRINKULAA VOI NAUTTIEN SYÖDÄ YLI TUHATTA KERTAA. Herätkää...
[/quote]
En kyllä vaihtais sormustani tuhanteen ampparijätskiin. =D Kyllä sillon olis arvojärjestys vinksallaan jos ottais mielummin ne jätskit... Minulle sormus on tunteellisesti arvokas esine, jota on tarkoitus pitää lopun ikää. Olen saanut valita sellaisen josta pidän ja sen hinta sattui nyt olemaan sen tonnin, joka oli kyllä kipuraja. Halvempikin olisi käynyt jos olisi löytynyt hyvä.
Jos mietin nykyarvoltaan kalliimpia tavaroitani (ei ostohinta), niin varmaankin oboe ja kansallispuku. Kodinelektroniikalla ja perus huonekaluilla on huono jälleenmyyntiarvo, vaikka olisivat olleet ostettaessa hintavia. Kalliita koruja minulla ei ole, vihki- ja kihlasormukset on ostettu jostain kultavaraston poistomyynnistä ;-)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:24"]
Voi herranjestas. Ihmisillä on kyllä arvojärjestykset aivan päin helvettiä. Miettikää nyt, tonnilla saa yli tuhat ampparijätskiä. EI METALLIRINKULAA VOI NAUTTIEN SYÖDÄ YLI TUHATTA KERTAA. Herätkää...
[/quote]
En kyllä vaihtais sormustani tuhanteen ampparijätskiin. =D Kyllä sillon olis arvojärjestys vinksallaan jos ottais mielummin ne jätskit... Minulle sormus on tunteellisesti arvokas esine, jota on tarkoitus pitää lopun ikää. Olen saanut valita sellaisen josta pidän ja sen hinta sattui nyt olemaan sen tonnin, joka oli kyllä kipuraja. Halvempikin olisi käynyt jos olisi löytynyt hyvä.
[/quote]
Ehkä joku Honey Boo Boon white trash-mutsi ottaisi ennemmin ne jätskit :-DDDDDDD
Auto ja asunto-osakkeet poislukien kallein on sänky n. 5000 e.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:44"]
Kyllä nyt jotakuta kiukuttaa kun ukko antoi kosiessaan tarjouslaarin rihkamasormuksen.
[/quote]
Tai sitten olen itse ukko. :) En sekopäämamma, joka vaatii miestään tuhlaamaan satoja euroja metallirinkulaan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 21:18"]
Miksi tätä alapeukutetaan? Eikö hääpäivälahjaksi pidä ostaa sormuksia?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 20:54"]
Sormus, minkä mieheni osti minulle 10 v. hääpäivälahjaksi. 3000 euroa.
[/quote]
[/quote]
Koska on aivan SANOINKUVAAMATTOMAN TYPERÄÄ laittaa KOLME TUHATTA euroa metallirinkulaan.
[/quote]
No hyvä sitten ettei se sormus tullut sinulle!
Talon ja auton jälkeen eniten maksaa Yamahan U1 piano, joka maksoi 9500e.
Hmm...varmaan mekko, joka maksoi 75 euroa.
Ei minulla ole mitään arvokasta. Kaikki on ostettu käytettynä tai saatuja.
Talon ja auton jälkeen arvokkain rahallisesti kansallispuku koruineen. Muuta yksittäin arvokasta meiltä ei löydy vaikka tavaraa onkin nurkat pyöreinä.
Tää omakotitalo, arvo tällä hetkellä jossain 650.000 - 700.000 huiteilla.
Arvokkain on rubiinikaulakoru, jonka mies osti huutokaupasta minulle. Arvo 116 000 dollaria.
Toiseksi arvokkain on 10 -vuotishääpäivälahjana saatu sormus, arvo noin 6000 euroa.
Mahtavaa!!! Mammonallalöyhyttelyketju!!!!!! Tätä on odotettu!!!!!!!!!
Antaa mällätä. Se on vaan rahaa ja tavaraa, valitettavasti sitä ei saa mukaansa hautaan :)
Asunnot ovat avokkaimpia. Sitten ehkä autot. Muutama taulu ja kirjakokoelma ylittävät nekin 10 000 - 20 00 euron rajan. Koruja ei juurikana ole. En pidä niistä.
No jos jätetään asunnot, mökki ja autot pois. Noista ehkä auton vois laittaa tavasa-sanan alle, mut kyl mä tavaran miellän vähän eri asioiksi.
Ja kallein yksittäinen tavarani on vihkisomukseni joka maksoi melkein 15,000€
Sohva, kulmamallia. Haluttiin pitkäikäinen, kestävä ja tukeva. Puurunkoinen, ei lastulevyä missään nimessä. Pitkän sivun mitta lähes 4 m, lyhyempi reilu 2 m. Vähän alle 4000 e, Vepsäläiseltä. Jos joku haluaa kritisoida, niin kävimme kaikki mahdolliset liikkeet läpi ja harkittiin hankintaa useampi vuosi (viisi, jos tarkkoja ollaan). Sinä aikana tuli kokeiltua kaikki markkinoilla olevat modulisohvat. Valituksi tuli Shapesin "June" sen istuinmukavuuden ja 10 vuoden takuun vuoksi (takuu koskee täytteitä eli eivät littaannu).
Fillari 1700€. Autoa ei meidän perheessä enää ole. imac tulee kakkosena 1300€.
No kivitalo tontilla ja Espoossa on kevyesti 800 000, näin se menee.