Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin nöösejä iskemään miehiä

Vierailija
09.08.2013 |

Niin, miksi? Ja kun lopulta 3 promillen humalassa yritetään miestä lähestyä, niin se on sitten lähinnä sellaista varoittamatta käden housuun työntämistä, jonka jälkeen seuraa itkupotkuraivari, kun saa pakit. Humalainen nainen kuin ei juurikaan kiinnosta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tää on koettu vehkeeseen lopulta tarrasi kun koetin pitää pystyssä kun oli niin kännissä ettei penkillään pysynyt.

Vierailija
2/5 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että joku tekee vielä tällaisen aloituksen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen neutraalistikaan juttelemaan jollekin miehelle aikeissa tutustua, niin kohta jostakin kuitenkin pamahtaa paikalle miehen äkäinen tyttöystävä raivoamaan, että "NÄPIT IRTI MEIJÄN URPO-VALTTERISTA SENKIN HUORA!!". On se niin nähty.

Vierailija
4/5 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2013 tasa-arvon mallimaassa Suomessa, naisena joka ei ole nöösi iskemään miehiä, en todellakaan tiedä.

Mutta ihan rauhassa. Mitä isompi harvinaisuus miehiin selvin päin ystävällistä kontaktia ottava nainen on, sitä isomman vaikutuksen mä teen joka kerta.

Vierailija
5/5 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitteko, että se nainen tulisi iskemään teitä selvinpäin, te alkaisitte suhteeseen ja sitten joskus kännissä tarraisi toista miestä munista? Onko näin parempi.

Itse naisena olen vain tyytyväinen,j os mies iskiessään näyttää jo oikean karvansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan