Mikä on arvokkain omistamasi tavara?
.... siis rahallisesti arvokkain?
Meillä varmaan sohva maksanut aikoinaan eniten, mutta ei se nykyään taida arvokkain olla. Oiskohan tietsikka arvoikkain?
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 21:18"]
Miksi tätä alapeukutetaan? Eikö hääpäivälahjaksi pidä ostaa sormuksia?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 20:54"]
Sormus, minkä mieheni osti minulle 10 v. hääpäivälahjaksi. 3000 euroa.
[/quote]
[/quote]
Koska on aivan SANOINKUVAAMATTOMAN TYPERÄÄ laittaa KOLME TUHATTA euroa metallirinkulaan.
Vihkisormus n. 1000e arvoinen, tai no jos auto lasketaan niin siitä puolet eli noin 2000e.
Vihkisormus n. 1000e arvoinen, tai no jos auto lasketaan niin siitä puolet eli noin 2000e.
Voi herranjestas. Ihmisillä on kyllä arvojärjestykset aivan päin helvettiä. Miettikää nyt, tonnilla saa yli tuhat ampparijätskiä. EI METALLIRINKULAA VOI NAUTTIEN SYÖDÄ YLI TUHATTA KERTAA. Herätkää...
Kyllä nyt jotakuta kiukuttaa kun ukko antoi kosiessaan tarjouslaarin rihkamasormuksen.
36-kielinen kannel, joka maksoi 1700 e.
Auto ja kakkosena tulee vihkisormus.
Autoni päivänarvo näyttäis olevan 13500€. Siitä on piiitkä matka toiseksi arvokkaimpaan: ovh 700€ pakastinkaappi, ikää 3kk.
Hmm... Varmaankin sohva. Ostettiin ihan vasta uusi sohva, alennusmyynnistä tosin. Se oli noin 500 e. Sitten varmaankin myös televisio pääsee aika lähelle tuota. Se on suht uusi, mutta käytetty joten en usko että se kuitenkaan on arvokkain. Arvokkaimmaksi silti lasken isoisäni äidin pesukomuutin joka on selvinnyt sodasta ja monesta evakkoreissusta ehjänä. On nykyään mulla olkkarissa kukkapöytänä. Sen ja ruokapöydän + penkit (mummo ja ukki ovat aikanaan ostaneet ne kun menivät naimisiin ja muuttivat ekaan omaan asuntoon) pelastaisin heti ekana jos tulipalo sattuisi! :)
Siis voinko mä vastata tähän koira, maksoi 1200 euroa?
Olisko mun kastemalja, Riihimäen lasin krisallimalja. Muutama kalliimpi korukin löytyy.
Kirjoja noin 30 000 euron edestä.
Työvälineitä ovat.
Melkein 4000 euron käsilaukku, avomieheni ostama.
Vihkisormus tulossa tänä kesänä, veikkaan että väh. 15 000 - 20 000 euron luokkaa :-) Tiffanyä.
Vihkisormus ja tietokone, molemmat vähän yli tonnin tavaroita. Autoa ei ole.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 23:03"]
Melkein 4000 euron käsilaukku, avomieheni ostama.
Vihkisormus tulossa tänä kesänä, veikkaan että väh. 15 000 - 20 000 euron luokkaa :-) Tiffanyä.
[/quote]
Ai minä kuvittelin että on oltava henkilökohtaisia tavaroita.
Auto 70 000 ja ruokailuhuoneen pöytä 8000.
Kolmas lisäys viestiin:
PS. En ole Gloria :D
Jos asuntoa ja autoa ei lasketa, niin soitin, uutena n. 5000 euroa, ja kansallispuku koruineen. Puku + koru eivät maksaneet paljoa, koska tein itse, mutta kaupasta ostettuna puku n. 2000 euroa ja koru varmaan ainakin 500-600 e.
Arvokkain on aikanaan synttärilahjaksi saamani sokerikko ja kermakko. Isoisä voitti ne urheiluseuran kesäjuhlista vuonna 1944, mutta ei koskaan ehtinyt lunastamaan voittoaan vaan kuoli sodassa.
Rahallisesti arvokkain on traktori, hinta vähän yli 100 000 e. Tosin se on työkone, mutta ei ihan halvimmasta päästä.