WC käynti; kysymys naisille
Olen mies. Minulla on pieni tytär, ei vaipoissa, mutta tarvitsee apua pyyhkimisessä. Huomioni on kiinnittynyt että aina välillä molemmat pakarapuoliskot ovat todella märkiä pissalla käynnin jälkeen.
Mieltäni askarruttaa että onko aikuisilla naisilla sama juttu, persposket märkinä WC toimituksen jälkeen?
Vaimoni ei suostu kommentoimaan asiaa.
Kommentit (28)
jos häpyhuulet on huonossa asennossa, näin voi käydä ihan vaikka vaan silleen et housut painaa, on mahdollista että virtsasuihku ei tule vapaasti vaan ohjautuu ihoa myöten ja kastelee pakaran. sama efekti myös jos pissaa jalat tiukasti yhdessä. naisissa ja tytöissä on eroja, mut tätä sattuu myös aikuisille vaikkei ne sitä hevillä välttämättä myönnäkkään.
Tämä ei voi olla kuin vitsi. Kukaan vaimo kotona ei olisi kommentoimatta!
öö tällä palstalla liikkuu naisia jotka ei oo koskaan pierassu niiden miehen kuullen, joten ihan varmasti voi jättää kommentoimatta ku hävettää :(
Aivan totta. usein ristiselkänikin on märkä virtsasta toisin kuin miehillä joilla wc-käynnin jälkeen jää märäksi vain lattia ja istuinrengas. Ikävää mutta paperilla onneksi saa kuivattua.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 18:21"]
Olen mies. Minulla on pieni tytär, ei vaipoissa, mutta tarvitsee apua pyyhkimisessä. Huomioni on kiinnittynyt että aina välillä molemmat pakarapuoliskot ovat todella märkiä pissalla käynnin jälkeen.
Mieltäni askarruttaa että onko aikuisilla naisilla sama juttu, persposket märkinä WC toimituksen jälkeen?
Vaimoni ei suostu kommentoimaan asiaa.
[/quote]En istu yleisissä wessoissa tai jos on pakko niin vuoraan istuimen papereilla.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 18:36"]
Tyttäreni käy normaalilla WC-istuimella, eli ei ole täysinäisestä potasta kyse.
En ole myöskään Pertsa, 58 vuotias, rekkamies saati runkkari.
Päättelen siis sekä vaimoni vaikenemisesta etä näistä täällä saaduista kommenteista että myös aikuisilla naisilla on koko takamus märkänä virtsalla käymisen jälkeen. Asia lienee jonkin moinen tabu, josta syystä koko homma pitää käntää jopa tällä foorumilla epätoivoiseksi vitsiksi.
t.ap
[/quote]Miten wc istuin tulee märäksi kun pissillä käy. Totuus on se että ei tule ja jos tulisi niin jäljet 6täytyy siivota.
miten se nyt liittyy pytyn istuimeen? mut kai joku tippa siihen kin voi tippua kun hunosti pyyhkii..
mut joo joskus vähän pissa lirisee kankkuun päin, ja näin myös tytöllähän se valuu vaikka jalkaa pitkin jos ei pyyhi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 18:36"]
Tyttäreni käy normaalilla WC-istuimella, eli ei ole täysinäisestä potasta kyse.
En ole myöskään Pertsa, 58 vuotias, rekkamies saati runkkari.
Päättelen siis sekä vaimoni vaikenemisesta etä näistä täällä saaduista kommenteista että myös aikuisilla naisilla on koko takamus märkänä virtsalla käymisen jälkeen. Asia lienee jonkin moinen tabu, josta syystä koko homma pitää käntää jopa tällä foorumilla epätoivoiseksi vitsiksi.
t.ap
[/quote]
Ainoa vitsi tässä olet sinä.