Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä haluan kuolla :-(

Vierailija
13.05.2013 |

Hirveä hammasärky johon MIKÄÄn ei auta ja särkypäivystykseen en pääse koska minulta on vain hampaasta lähtenyt paikka :-(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa vellihousu.

Vierailija
2/16 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 20:17"]

Oletpa vellihousu.

[/quote]

Kiitos, tuo helpotti paljon oloani :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 20:17"]

Oletpa vellihousu.

[/quote]

Kiitos, tuo helpotti paljon oloani :-(

[/quote]

Pitäisi ainakin. Tule sitten kitisemään, kun koko kroppaa särkee eikä vuoteen ole ollut kivutonta päivää.

Vierailija
4/16 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kokonainen maustepippuri ja laita se sinne koloon josta paikka irtosi. Anna sen olla siellä.

Se puuduttaa ja poistaa kipua.

Vaihda muutaman tunnin välein.

Kokonainen neilikkakin tekee saman.

Mulle kertoi tästä mun lääkäri! Toimii!!

Vierailija
5/16 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neilikkaöljy tepsii mihin tahansa hammassärkyyn, vannon ja vakuutan tän asian puolesta! Minulla oli yksi hammas useita kuukausia tulehtunut, ja olin ulkomailla joten en voinut hammaslääkärin aikaa varata. Meni niin pahaksi se kipu että itkin ja lopulta oksensin, ja mikään särkylääke ei auttanut. Seuraavana päivänä luin googlesta tuosta neilikkaöljystä ja kokeilin - hammassärky katosi samantien eikä tullut takaisin. Juurihoitohan hampaaseen sitten suomessa tehtiin myöhemmin.

Muita kokeilun arvoisia on valkosipulin kynsi (desinfioi hampaan) ja cayennepippuri, joka polttaa hermopäät ja kipu lakkaa ainakin väliaikaisesti

Vierailija
6/16 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohtona [muokkaa]

Neilikkaöljy tunnetaan parhaiten sen analgeettisistä ja antiseptisistä ominaisuuksista, jonka vuoksi sitä käytetään usein hammassärkyyn. Yleinen tapa hoitaa hammassärkyä on kostuttaa vanutuppo esimerkiksi oliiviöljyllä laimennettuun neilikkaöljyyn, ja asettaa se särkevän hampaan päälle[2].

Sitä käytetään myös aknen hoitoon, haavojen puhdistukseen, ruoansulatusvaivoihin ja loisten häätämiseen[3

Vierailija
7/16 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihan reipas annos särkylääkettä. Siis useampi burana kerralla, ja toista puolen tunnin päästä pienemmällä annoksella, jos vieläkin koskee.

Vierailija
8/16 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammassärky on minusta pahempaa kuin synnytyskivut! Ja olen synnyttänyt ilman puudutteita.

Vierailija
9/16 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuota neilikkaöljyä saa

Vierailija
10/16 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mitäs jos mä lupaan sulle, että kuolet kahden viikon päästä.

Vierailija
11/16 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 20:56"]Mistä tuota neilikkaöljyä saa[/quote]

Mistä tahansa luontaistuotekaupasta.

Vierailija
12/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ihan reipas annos särkylääkettä. Siis useampi burana kerralla, ja toista puolen tunnin päästä pienemmällä annoksella, jos vieläkin koskee.

Ei kuule auta mitkään paskat buranat kun kunnolla särkee testattu on panadolit ja buranat semmosta 4000g päivässä mikä menee jo yli sallitun rajan ja ei auta. Neilikkaöljyä testailemassa ja auttaa kyllä mutta ei kokonaan... Johtuuko sitten siitä että haljennut hammas on niin takana ja ylhäällä ettei eugenolit pääse imeytymään kunnolla...

Vierailija
13/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Burana ei tehoa, niin se tarkoittaa sitä, että tarvitaan keskushermostoon vaikuttavaa kipulääkettä. Älkää hyvät ihmiset ottako Buranaa tuollaisia määriä ja pilaako kroppaanne. Jos se Burana ei auta, lääke on väärä ko. kipuun, eli tehoaa väärään kohtaan. Niitä on neljä eri paikkaa: jos ei keskushermostoon tehoava lääke auta, niin sitten mennään jo sairaalassa annettaviin, huumausaineeksi lueteltaviin lääkkeisiin.

Vierailija
14/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kuolemaan vaan!!

Tai sit lompsit johkin paikkauttaan legos.

Vierailija
15/16 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota burana ja panadol tai -cod samaan aikaan. Tarpeeksi suuret annokset.

MUTTA, jos sitä särkee niin särkypäivystykseen on päästävä saman päivän aikana..

Vierailija
16/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neilikkaöljyn tehoon vannotaan, mut ei se mulla auta. Kyl tunnen huulissa ja kielessä sen jos sinne sitä joutuu. Hammaskipua se ei multa vie. Hitto kun vasta maanantaina pääsen hampilekuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän